自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 61217


41#
發表於 13-4-14 13:36 |只看該作者
chowqv 發表於 13-4-14 01:17
唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都俾人話我怪。

幼稚園都補?????


侯爵府

積分: 24598


42#
發表於 13-4-14 13:36 |只看該作者

回覆:Kittymummy 的帖子

睇自己需要啦




水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


43#
發表於 13-4-14 13:36 |只看該作者
dh83 發表於 13-4-14 13:13
我自己都覺得幼稚園應該未需要補住

佢地話唔好“輸係起跑點”!

我想講,佢果女係跟呢個阿媽,要係香港出世,已經輸左係起跑點啦。

成日都話要補英文,補左又點呢,返到屋企咪又係一堆鄉下話,連睇電視都要麗音聽“煲東瓜”,點可能令英文進步。
不知所謂的乙陸!!!


子爵府

積分: 11672

醒目開學勳章 畀面勳章


44#
發表於 13-4-14 13:38 |只看該作者
補習係睇你覺得須唔須要姐,成績OK就得喇~~


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


45#
發表於 13-4-14 13:38 |只看該作者
MariaTsui 發表於 13-4-14 13:36
幼稚園都補?????

係,每日2個鐘,上門單對單,教個小朋友做功課,溫習學校教既野。

仲有,最重要係要教“英文”。

但係我見個細路,廣東話都仲未正囉。
不知所謂的乙陸!!!


男爵府

積分: 7936


46#
發表於 13-4-14 13:49 |只看該作者
chowqv 發表於 13-4-14 13:36
佢地話唔好“輸係起跑點”!

我想講,佢果女係跟呢個阿媽,要係香港出世,已經輸左係起跑點啦。
做佢補習老師真好賺,長做長有,永遠都有得補


禁止訪問

積分: 3233


47#
發表於 13-4-14 13:51 |只看該作者

回覆:亞女冇補習,反而有問題?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 67644

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


48#
發表於 13-4-14 13:55 |只看該作者
junem 發表於 13-4-14 13:49
做佢補習老師真好賺,長做長有,永遠都有得補

佢果老師好流下。好似話大學生,yr 2。

k2/k3仲呃到下。等佢地幾雄心壯志,要考果幾間功課深既學校。

到時果補習一定唔做。
不知所謂的乙陸!!!


男爵府

積分: 9640


49#
發表於 13-4-14 15:45 |只看該作者

回覆:Kittymummy 的帖子

我囡中三la,從未補習,靠自已!


禁止訪問

積分: 30006


50#
發表於 13-4-14 15:58 |只看該作者

回覆:亞女冇補習,反而有問題?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30006


51#
發表於 13-4-14 16:05 |只看該作者

引用:Quote:dh83+發表於+13-4-14+13:13+我自己都

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo