立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 61217
chowqv 發表於 13-4-14 01:17 唔好話中學,我個仔讀幼稚園,無去補習,都俾人話我怪。
侯爵府
積分: 24598
積分: 67644
dh83 發表於 13-4-14 13:13 我自己都覺得幼稚園應該未需要補住
子爵府
積分: 11672
MariaTsui 發表於 13-4-14 13:36 幼稚園都補?????
男爵府
積分: 7936
chowqv 發表於 13-4-14 13:36 佢地話唔好“輸係起跑點”! 我想講,佢果女係跟呢個阿媽,要係香港出世,已經輸左係起跑點啦。
禁止訪問
積分: 3233
junem 發表於 13-4-14 13:49 做佢補習老師真好賺,長做長有,永遠都有得補
積分: 9640
積分: 30006
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy