自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7317


41#
發表於 13-4-14 15:11 |只看該作者

引用:尋日去拜bb爺爺,我仔喺門口已經喪喊,仲吾俾

原帖由 MichellelleBB 於 13-04-14 發表
尋日去拜bb爺爺,我仔喺門口已經喪喊,仲吾俾c6抱添,一定要我抱先吾喊,奇怪



...
最後都帶咗BB去。叫做完了6299心願!都知各人有唔同說法。anyway,thanks all !




男爵府

積分: 7317


42#
發表於 13-4-14 15:13 |只看該作者

引用:+本帖最後由+yanyanmm+於+13-4-14+13:37+編

原帖由 yanyanmm 於 13-04-14 發表
本帖最後由 yanyanmm 於 13-4-14 13:37 編輯

拜祖先係好應該, 但咁細個都係小心D好, 因為個度始終陰氣較 ...
Thanks. 已經戴咗粒玉。順便飲完茶。希望無事。




男爵府

積分: 7317


43#
發表於 13-4-14 15:15 |只看該作者

引用:尋日去拜bb爺爺,我仔喺門口已經喪喊,仲吾俾

原帖由 MichellelleBB 於 13-04-14 發表
尋日去拜bb爺爺,我仔喺門口已經喪喊,仲吾俾c6抱添,一定要我抱先吾喊,奇怪



...
唔好自己嚇自己。應該無事嘅!




公爵府

積分: 29628


44#
發表於 13-4-14 16:01 |只看該作者
我99話唔好帶BB去,
c6去拜62,我和BB不去


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo