自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


41#
發表於 13-4-14 12:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+新紮媽媽+於+13-04-14+發表大

原帖由 alicemic 於 13-04-14 發表
呢句啱青雲多啲
青雲做戲真係正佢兩年都攞唔到獎戥佢不值




翡翠宮

積分: 85836

2025勳章蛇年勳章


42#
發表於 13-4-14 12:04 |只看該作者
ho_mama 發表於 13-4-14 11:32
X 2! 須則千化唔係出色,但吽雯也不見得比千化好!
X3
自由太多會令世人失去平衡


男爵府

積分: 8945


43#
發表於 13-4-14 12:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+goat+於+13-04-14+發表尋晚個

原帖由 loer_er 於 13-04-14 發表
做戲唔抝,因周迅一個項兩個!
唱歌一定好夠膽講,Sammi一定好過千fa!
Sammi唱live,唱concert絕對對得住觀 ...
Sammi 唱live真係好夠氣,下過功夫,同CD一樣喎!讚呀,千華點夠班呀?!




珍珠宮

積分: 37752

醒目開學勳章


44#
發表於 13-4-14 12:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+13-04-14+發

原帖由 我要快樂 於 13-04-14 發表
Yes,套套都縮頭縮頸扮林亞珍咁,有咩演技可言
你講得好到肉呀!





侯爵府

積分: 21825


45#
發表於 13-4-14 12:33 |只看該作者

引用:Sammi我左眼見到鬼,龍鳯鬥,高海拔之戀II

原帖由 loer_er 於 13-04-14 發表
Sammi我左眼見到鬼,龍鳯鬥,高海拔之戀II,都係覺得佢演得好的作品!
左眼真係幾好

愛是恆久忍耐......


珍珠宮

積分: 37585

畀面勳章 大廚勳章


46#
發表於 13-4-14 12:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+loer_er+於+13-04-14+發表做

原帖由 Little☆Tiger 於 13-04-14 發表
Sammi 唱live真係好夠氣,下過功夫,同CD一樣喎!讚呀,千華點夠班呀?!



...
究竟依家講緊做戲定唱歌先?


女人是很脆弱, 但媽媽卻很堅強:)


水晶宮

積分: 52003

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


47#
發表於 13-4-14 12:36 |只看該作者

回覆:Superman-GF 的帖子

認同


禁止訪問

積分: 80247


48#
發表於 13-4-14 12:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+13-04-14+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


49#
發表於 13-4-14 12:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+loer_er+於+13-04-14+發表Sam

原帖由 Chocoholick 於 13-04-14 發表
最愛龍鳳鬥
係呀




子爵府

積分: 13914


50#
發表於 13-4-14 12:43 |只看該作者

引用:Sorry,sammi+做咁多年戲都係嗰個樣,我覺

原帖由 Superman-GF 於 13-04-14 發表
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level
Agreed !!




男爵府

積分: 5837


51#
發表於 13-4-14 12:47 |只看該作者

引用:Sorry,sammi+做咁多年戲都係嗰個樣,我覺

原帖由 Superman-GF 於 13-04-14 發表
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level
Agreed, 如果係佢攞,我都覚佢未夠班,跟本佢無進步過,套高海拔悶到爆,我睇到一半瞓著左,當然我都無諗過千華攞




翡翠宮

積分: 82103

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


52#
發表於 13-4-14 12:52 |只看該作者
goat 發表於 13-4-14 11:11
尋晚個個話千樺好運, 計我話兩個都好運就真, 唱歌、做戲都麻麻地(又唔可以話差), 邊個得獎我都無所謂 ...

2 個叮噹馬頭 , 唔會特別睇佢地既戲


翡翠宮

積分: 80423

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 13-4-14 12:56 |只看該作者


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


54#
發表於 13-4-14 12:58 |只看該作者

引用:Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺

原帖由 Superman-GF 於 13-04-14 發表
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level





公爵府

積分: 27148


55#
發表於 13-4-14 12:59 |只看該作者


公爵府

積分: 27568

好媽媽勳章 畀面勳章


56#
發表於 13-4-14 13:07 |只看該作者

引用:Sorry,sammi+做咁多年戲都係嗰個樣,我覺

原帖由 Superman-GF 於 13-04-14 發表
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level
其實我未睇過高海拔之戀,唔知Sammi今次做成點,不過之前佢啲戲我睇過曬,真係嚟嚟去去嗰個樣,我仲覺得佢講嘢好作狀,今次我反而覺得高舉愛嘅江若琳做得幾好!



我要記得幸福......


男爵府

積分: 8436


57#
發表於 13-4-14 13:13 |只看該作者

回覆:記得以前wyman話…

蜀中無大將


公爵府

積分: 25507


58#
發表於 13-4-14 13:20 |只看該作者

回覆:記得以前wyman話…

我唔覺鄭應該攞獎



唔該唔好同我打招呼,不要點評!


大宅

積分: 3849


59#
發表於 13-4-14 13:20 |只看該作者

引用:Sorry,sammi+做咁多年戲都係嗰個樣,我覺

原帖由 Superman-GF 於 13-04-14 發表
Sorry,sammi 做咁多年戲都係嗰個樣,我覺得同千嬅同level





珍珠宮

積分: 48688

好媽媽勳章


60#
發表於 13-4-14 13:23 |只看該作者
拎個位得獎後咁多人質疑, 真係攞到都無意思.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo