網購天地

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1342


41#
發表於 13-4-25 21:47 |只看該作者

回覆:fun啦啦集運太賤格




別墅

積分: 658


42#
發表於 13-4-25 21:58 |只看該作者
樓主係差評師
http://rate.taobao.com/rate.htm? ... 6162723&rater=1

請按给别人的评价

點評

happywangbb    發表於 13-4-26 12:25
388mama  樓主俾人的差評中評真的令人大開眼界  發表於 13-4-26 00:26
Tiffany2  多數都係中差評!  發表於 13-4-25 22:47


大宅

積分: 1342


43#
發表於 13-4-25 22:17 |只看該作者

回覆:fun啦啦集運太賤格

好的就讚,不好的就差評!
這樣好公道姐!
沒有人好像你這樣無聊囉!
我絕對相信你系賤啦啦的人囉!
你甘樣更加無人幫襯你牙!

點評

蠢狗摩根  好的就讚,不好的就差評!<岩,呢個係我地TB既唯一保障,因為太參差  發表於 13-4-25 22:55


大宅

積分: 1762


44#
發表於 13-4-25 22:53 |只看該作者
funlala 發表於 13-4-23 22:13
樓主,我們還提下你!
你都唔駛咁激動,你頭先好~惡,雖然我明白你心情,不過似乎有D似之前鬧客同唔發貨果間上哂報紙既集運. 好驚~

之前都有打算想試下你地新集運,今次的確對呢個POST提及呢幾間集運有D 猶豫.

若有人以PM或其它聯絡你作出有關本人之誹謗,請你千萬要小心此人,此人非常陰險無人性,會禍及你家人.他朝君體也相同.勸你莫對此人作任何回應及遠離此人.


大宅

積分: 1342


45#
發表於 13-4-25 23:07 |只看該作者

引用:Quote:Ablemicyan+發表於+13-4-21+12:00+米

原帖由 funlala 於 13-04-23 發表
既然你要認定係我地講, 就請拿出事實來! 公開你和賣家的阿里旺旺對話記錄
你學咩人公開對話啦,而家你系電腦點改,你中意點作都得!
呢d米就系你的真章囉!
狗啦啦!


大宅

積分: 1883


46#
發表於 13-4-25 23:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+funlala+於+13-04-23+發表既

原帖由 Ablemicyan 於 13-04-25 發表
你學咩人公開對話啦,而家你系電腦點改,你中意點作都得!
呢d米就系你的真章囉!
狗啦啦!
其實樓主唔洗咁嬲呀,淘得大6嘢預左唔會好好架喇,人地做生意仔,1個差評都好大影響,同埋間集運點衰,大家依家知道架喇,但你又唔好講到人地改圖屈你咁,因為我相信啲圖唔係假!



點評

happywangbb    發表於 13-4-26 12:27


大宅

積分: 1342


47#
發表於 13-4-25 23:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ablemicyan+於+13-04-25+發表

原帖由 Yuyu432 於 13-04-25 發表
其實樓主唔洗咁嬲呀,淘得大6嘢預左唔會好好架喇,人地做生意仔,1個差評都好大影響,同埋間集運點衰,大家 ...
我都無氣理佢!我淨系相信第一個電話打泥的说话姐!而吾系隔左六個中的對話,好明顯夾哂口供先講架啦!
btw...我吾系得閒到要走去屈人的人囉!而家仲要聲大夾惡!我要話俾大家知呢間所做的(好事)!


禁止訪問

積分: 43


48#
發表於 13-4-25 23:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4198


49#
發表於 13-4-26 08:44 |只看該作者
樓主唔洗咁嬲呀,BLACK LIST佢,上來讚佢有幾多個!心照!


男爵府

積分: 8013


50#
發表於 13-4-26 08:45 |只看該作者

回覆:fun啦啦集運太賤格

咁你比中或差評又真係太多喇

人地賺你幾蚊,仲比中/差評真係幾慘嘅,

我覺得集運公司冇必要改圖,冇必要夾口供。。

因為咁多人都証明賣家可睇到你電話,
咁賣家洗鬼去問funla要你電話咩


大宅

積分: 3759


51#
發表於 13-4-26 12:30 |只看該作者
sweet_baby0921 發表於 13-4-26 08:45
咁你比中或差評又真係太多喇

人地賺你幾蚊,仲比中/差評真係幾慘嘅,
"冇必要改圖,冇必要夾口供" ! 好中肯!


侯爵府

積分: 20975


52#
發表於 13-4-27 02:28 |只看該作者
路過多口搭下咀..............

集運當然係有權依正常做法以體積收費, 做客GE唔滿意就唔好用佢搵過第二間LOR - 想當日我都係咁, 買左對波鞋有埋盒, 之前其他集運都係加其他野一齊計重量發貨, 多X因為電腦入倉計左我體積, 我咪一次過, 以後凡有機會收體積咪搵另一間發LOR. 果FUNXXXX郁下都收體積, 大家可以直情唔用, 但都唔可以話人地濫收GE.

至於呢次事件, 我都相信賣家真係自己響淘寶搵到樓主電話打俾佢, FUNXXXX既然旺旺得賣家再上黎澄清, 無需改截圖吖, 唔通佢唔怕我地夠八卦又搵個賣家DOUBLE-CHECK咩.

所以樓主你不必咁勞氣再一口咬定係人地俾你電話賣家喇. 我亦相信賣家唔會真係重繼續不停打俾你, 係你可以同淘寶投訴佢GA.

話時話, 樓主咁多中/差評, 建議你以後考慮清楚, 睇清楚賣家評價做多D功夫至再買野喇, 咪一味買埋咁多野都係唔滿意GE, 何必呢? 淘寶D野咁平, 好多時免得過唔係差太遠我地都唔會俾中評, 差評就更不在話下, 我一般都係由得系統自動俾好評就算GA LA.

BTW, FUNXXXX寫happy discussing, 唔見得佢係大陸人寫英文吖, 字裏行間我見佢寫嘅野同響呢個帖嘅回應, 我反而覺得佢可能係香港人wor, 你唔好對淘寶做集運嘅人咁偏見啦.

希望你以後多D淘到岩心水嘅野, Happy TB Shopping!

(我係百分百香港人,打鬼佬工好多年, 我成日都響BK 貪得意咁樣同人講嫁, 唔代表我英文唔好啩?)


大宅

積分: 1342


53#
發表於 13-4-27 08:32 |只看該作者

引用:路過多口搭下咀..............集運當然係有

原帖由 Obe2009 於 13-04-27 發表
路過多口搭下咀..............

集運當然係有權依正常做法以體積收費, 做客GE唔滿意就唔好用佢搵過第二間LO ...
第一,我吾系對做集運的人有偏见!將心比己啦,系其他集運洩露你電話出去,然後俾人煩你,你會點?!
第二,系洶寶店的店主系第一個電話度講系物流公司的人俾我電話佢地的!之后的對話好明顯夾過泥!
第三,買東西前仲要睇甘多評價,吾系個個都會甘做的!更何況大把人都系好像我甘架啦!買之前仲要諗泥諗去,我只系買幾廿蚊ge野,而吾系幾萬蚊ge野!我吾會搞甘多野囉!


侯爵府

積分: 20975


54#
發表於 13-4-27 08:58 |只看該作者
Ablemicyan 發表於 13-4-27 08:32
第一,我吾系對做集運的人有偏见!將心比己啦,系其他集運洩露你電話出去,然後俾人煩你,你會點?!
第二 ...

都話左大部份JM追完POST都認同唔係集運將你電話俾賣家LOR.

賣家同集運有親咩, 佢又唔係賣家個客, 無權改評價, 無必要同集運夾呀?!

原來你不嬲唔睇清楚就求其買, 難怪成日都會唔滿意俾左咁多中/差評賣家喇...........我地大多數人都唔會咁LOR.

唔岩咀形, 收線.


大宅

積分: 1342


55#
發表於 13-4-27 09:02 |只看該作者

引用:Quote:Ablemicyan+發表於+13-4-27+08:32+第

原帖由 Obe2009 於 13-04-27 發表
都話左大部份JM追完POST都認同唔係集運將你電話俾賣家LOR.

賣家同集運有親咩, 佢又唔係賣家個客, 無權改 ...
吾岩咀影就收線,果然系港媽!


大宅

積分: 2617


56#
發表於 13-4-27 09:40 |只看該作者

引用:咁你比中或差評又真係太多喇人地賺你幾蚊,

原帖由 sweet_baby0921 於 13-04-26 發表
咁你比中或差評又真係太多喇

人地賺你幾蚊,仲比中/差評真係幾慘嘅,
Agree!!

因為色差而俾劣評真係唔係幾好啦

仲話自己買野唔睇評價,冇諗清楚,唉…………


別墅

積分: 879


57#
發表於 13-4-27 10:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Obe2009+於+13-04-27+發表都

原帖由 Ablemicyan 於 13-04-27 發表
吾岩咀影就收線,果然系港媽!
禁樣就話人係港媽
人地都係好心解釋比你知,仲有funxxla都解釋左唔係佢地公開你既電話。點解仲要一路咬住人地唔放?
放鬆d啦,香港人


大宅

積分: 2391


58#
發表於 13-4-27 10:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Obe2009+於+13-04-27+發表路

原帖由 Ablemicyan 於 13-04-27 發表
第一,我吾系對做集運的人有偏见!將心比己啦,系其他集運洩露你電話出去,然後俾人煩你,你會點?!
第二 ...
平又好貴又好!我真係會一定睇大部份的評價架,唔係話得唔得閒,而係保障自己~我見你掏咁多野番黎都唔滿意,咪盞自己唔開心




侯爵府

積分: 20975


59#
發表於 13-4-27 11:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Obe2009+於+13-04-27+發表都

原帖由 Ablemicyan 於 13-04-27 發表
吾岩咀影就收線,果然系港媽!
樓主唔係香港人,唔係媽咪级?


男爵府

積分: 8861

BK Milk勳章


60#
發表於 13-4-27 11:35 |只看該作者
乜原來佢成日收體積................

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo