嬰兒食譜

跳至

首頁

尾頁
   15


大宅

積分: 2399


41#
發表於 13-5-2 19:37 |只看該作者

回覆:ballballkaka 的帖子

謝謝妳!! 請問小迷是什麼?


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


42#
發表於 13-5-2 21:38 |只看該作者
tratracyfan 發表於 13-5-2 19:37
謝謝妳!! 請問小迷是什麼?

小米,黃色,好細粒嘅,煲粥仔時可加一兩匙落去.健脾胃清熱.
超市有.
加咗小米,水要落多少少OR落少D白米份量.


大宅

積分: 2399


43#
發表於 13-5-3 00:24 |只看該作者

回覆:ballballkaka 的帖子

請問節瓜係咪要切除啲粒粒先煮?


公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


44#
發表於 13-5-3 00:31 |只看該作者
回覆 tratracyfan 的帖子

唔洗.


大宅

積分: 2019


45#
發表於 13-5-3 11:10 |只看該作者

引用:Quote:Bbmama2012+發表於+13-4-24+23:10+我

原帖由 yellow20 於 13-05-02 發表
我第一次俾她試粥..煲得太水了, 結果要溝米糊食.第二次我已經加少少菜心蓉俾她, 同埋整得吾係太糊, 她食得3 ...
食耐左之後我覺得我bb都無咩敏感,所以試新野我都無試3日啦


大宅

積分: 2718


46#
發表於 13-5-9 02:09 |只看該作者

引用:Quote:qmui+發表於+13-4-24+23:38+我b5個月

原帖由 ballballkaka 於 13-05-02 發表
開稀少少易入口D.
我BB都唔鍾意食米糊,我直接比粥仔佢試,佢反而好鍾意食.BB接受到就OK.
...
其實我想問米糊同粥仔嘅分別?米糊係買返嚟開定係都可以自己煲?新手完全唔識...感謝!mouth:




公爵府

積分: 26124

有「營」勳章 叻叻勳章


47#
發表於 13-5-9 20:14 |只看該作者
11816 發表於 13-5-9 02:09
其實我想問米糊同粥仔嘅分別?米糊係買返嚟開定係都可以自己煲?新手完全唔識...感謝!



...

米糊更容易吸收,買原味米糊,用水OR奶嚟開都OK.
我BB唔鍾意食糊仔,我直接比綿粥仔佢試,佢好鍾意食,BB接受到就OK.

個人覺得米糊熱氣D.


別墅

積分: 605


48#
發表於 13-5-10 01:00 |只看該作者

回覆:6 個月B食幾耐白粥可以加其他野

未足6个月,已經比粟米,紅羅白,著仔粥。而家6个月姑娘叫我用搞澜D肉放粥添話有蛋白質、鐵質防貧血喎?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo