自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 16067


41#
發表於 13-4-23 15:18 |只看該作者

回覆:轉自蘋果副刊:虛榮的奶黃

冇乜特別囉!咁嘅價錢一定唔會再買嚟食。個人喜歡傳統嘅多啲。


水晶宮

積分: 60478


42#
發表於 13-4-23 15:20 |只看該作者

引用:第一次食嘉麟樓係9年前,當年係經信用卡公

原帖由 yan_yan_mummy 於 13-04-23 發表
第一次食嘉麟樓係9年前,
當年係經信用卡公司訂,
唔特別貴,
叮熱?又話叮唔健康




珍珠宮

積分: 32559

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


43#
發表於 13-4-23 15:20 |只看該作者
冇興趣


水晶宮

積分: 70860


44#
發表於 13-4-23 15:21 |只看該作者
聞說一個中秋養起榮X六個月

我要瞓八個鐘


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


45#
發表於 13-4-23 15:22 |只看該作者

引用:真係好難吃+http://hk.apple.nextmedia.com

原帖由 meichan5678 於 13-04-23 發表
真係好難吃

http://hk.apple.nextmedia.com/supplement/columnist/%E9%AB%98%E6%85%A ...




人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


46#
發表於 13-4-23 15:23 |只看該作者

回覆:轉自蘋果副刊:虛榮的奶黃

所以呢兩年都係自己整

「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


子爵府

積分: 14437


47#
發表於 13-4-23 15:23 |只看該作者
我鐘意食奶皇月餅的..不過以佢咁既價錢,夠我整哂黎送禮LU~
仲夠我可以整埋冰皮同傳統月餅添呀...


侯爵府

積分: 24610

2024年龍年勳章 牛年勳章 環保接龍勳章


48#
發表於 13-4-23 15:26 |只看該作者
我阿廉廉 發表於 13-4-23 15:20
叮熱?又話叮唔健康

用微波爐叮熱又得,
用焗爐焗熱又得。

總之,
嘉麟樓奶黃月餅係要「加熱」至食,
唔係打開個盒,
就咁一啖咬落去食。


侯爵府

積分: 20328


49#
發表於 13-4-23 15:28 |只看該作者
太貴,不再買了。


公爵府

積分: 28804

畀面勳章 陪月勳章


50#
發表於 13-4-23 15:28 |只看該作者

回覆:轉自蘋果副刊:虛榮的奶黃

我對應節食品一向無興趣,所以對我無影響


男爵府

積分: 8090


51#
發表於 13-4-23 15:34 |只看該作者
好再未大熱果陣買左黎食, 仲一次過奶黃月餅大比拚, 食濟左唔會再買
況且, 年年都有其他公司 送月餅都食唔哂, 唔會再買lu, 慳返


侯爵府

積分: 22102

馬年勳章


52#
發表於 13-4-23 15:34 |只看該作者
之前買過一盒食, 真係不外如是, 老實講響屋企樓下餅鋪買個奶黃餅叮熱食一樣:;pppp::;pppp:


子爵府

積分: 12163


53#
發表於 13-4-23 15:39 |只看該作者
好多品牌都係得個名,唔係唔好食,但唔係好食到不得了....
除咗奶皇月餅,godiva、agnes b啲朱古力唔見一試難忘,haagen dazs都唔見得係最好食GE雪糕.......好多時人係追品牌唔係追味道.....
獻醜不如藏拙


寶石宮

積分: 407279

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


54#
發表於 13-4-23 15:41 |只看該作者
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


水晶宮

積分: 60478


55#
發表於 13-4-23 17:33 |只看該作者

引用:好多品牌都係得個名,唔係唔好食,但唔係好

原帖由 tcftcf 於 13-04-23 發表
好多品牌都係得個名,唔係唔好食,但唔係好食到不得了....
除咗奶皇月餅,godiva、agnes b啲朱古力唔見一試 ...
廣告洗腦乎




男爵府

積分: 5986


56#
發表於 13-4-23 17:36 |只看該作者
我覺得好食,返叮更佳
但一定唔值二百幾,更何妨五舊水:;pppp::;pppp:


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 13-4-23 17:42 |只看該作者

回覆:轉自蘋果副刊:虛榮的奶黃

其實我食過一次嘉麟樓月餅,食左半個,之後就掉左,我唔知有咩禁好食?




侯爵府

積分: 24316

2018復活節勳章


58#
發表於 13-4-23 17:43 |只看該作者

未食過會好奇點解咁多人 "搶"
食過覺得不外如事



水晶宮

積分: 73992

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


59#
發表於 13-4-23 18:45 |只看該作者
Kofepinga 發表於 13-4-23 13:08
說得對. 半島的奶黃?留給為虛榮而進食的人好了。
Agree. 朋友請我食過,也只是一般罷了!


水晶宮

積分: 72641


60#
發表於 13-4-23 19:14 |只看該作者
回覆 coffeemate 的帖子

係, 一個中秋, 一個"種"就夠一年架啦, 你諗下平時蓮容包幾錢個...
我早幾年都仲有買, 初初二百蚊到OK架, 但舊年開始買唔到, 太貴, 放棄了。
這個價有更好的選擇....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo