論盡家傭

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   4


大宅

積分: 4453


41#
發表於 13-4-26 14:11 |只看該作者
meowfish 發表於 13-4-26 14:08
我半年來三個, 外傭唔識eng 都來,
妹仔大過主人婆來, 不如叫training center, 培訓工人要先有責任感,
要h ...

佢地要話要TRAIN 夠几多個小時先可以黎打工, 我唔知TRAIN 左D咩囉.


大宅

積分: 4453


42#
發表於 13-4-26 14:12 |只看該作者
啱呀. 我都覺得工人都應該有試用期囉. 打工你情我願. 我無話我屋企係PREFECT , 你唔啱, 你想辭職可以的. 但如果未過試用期, 唔該你自己出機票返歸


大宅

積分: 3151

BK Milk勳章


43#
發表於 13-4-26 14:14 |只看該作者
zitzai 發表於 13-4-26 12:22
每個人請工人o既經驗都唔同(以前真心待工人但結果比佢搞到全家一鑊粥),要求唔同(主力湊 b?湊小學生? ...

講得啱, 上得嚟呢度, 都係想 "唱" 所欲言, 唱下工人, 呻下, 抒發下, 上嚟揾番相似經歷既媽媽 support 下, 唔係學人生哲理, 要聽做人道理, 揾自己老母, 或揾佢老母 (即 99) 已經夠聽幾年, 何必浪費手加响呢度寫/ 打一堆字

點評

Clap  agree  發表於 13-4-26 16:54
[img align=right]http://b3.lilypie.com/6jN8p8.png


禁止訪問

積分: 3152

畀面勳章


44#
發表於 13-4-26 14:14 |只看該作者

引用:Quote:WoonwoonChan+發表於+13-4-26+14:06+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4453


45#
發表於 13-4-26 14:16 |只看該作者
meowfish 發表於 13-4-26 13:55
回覆 方方媽媽 的帖子

即係你成功請了對 / 好/ 的工人?

佢工人係極品黎架, 世上獨一無二架啦, 你唔知咩?

點評

Clap    發表於 13-4-26 16:56


大宅

積分: 2343


46#
發表於 13-4-26 14:21 |只看該作者
回覆 salomanfa 的帖子

請比多d 料...


大宅

積分: 4453


47#
發表於 13-4-26 14:23 |只看該作者
meowfish 發表於 13-4-26 14:21
回覆 salomanfa 的帖子

請比多d 料...

PM. PM


禁止訪問

積分: 3152

畀面勳章


48#
發表於 13-4-26 14:40 |只看該作者

引用:Quote:meowfish+發表於+13-4-26+14:21+回覆

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24263


49#
發表於 13-4-26 14:45 |只看該作者

回覆:僱主同工人要相敬如賓 (不喜勿插, 勿進)

請工人一句講曬:撞手神!


大宅

積分: 1791


50#
發表於 13-4-26 14:56 |只看該作者

回覆:方方媽媽 的帖子

方方媽媽:我未做FTM之前都係做HR,而且有5、6個下屬個個相敬如賓,由佢地吾多識教到變熟手!個個聽教聽話,佢地個個返工都開心!
某程度你既理論好啱!!
但係請工人又係另一套理論!首先,佢地大部份既心態、行為都好有問題!!個個自以為是!吾認做、吾明白,大多選取吾做,以懶得就懶,搏炒心態居到!!若然僱主一家都出外工作,小朋友沒有人照顧既就更加嚴重!工人大都認為僱主一家出外工作,佢地超重要,因為僱主要靠佢地!那麼便要忍受他們既所作所為!!
試問下佢地跟本都冇心,又何來可以比training 佢地呢?僱主既躟步只會令工人越來越大胆+目中無人!!
至於點做先好,e+我都好迷失!因為真的不可以用正常一般理論對他們!如果有事發生了或者當佢屈錢要告去勞工處既時候,莫非我們又要食哂佢!!??!!

真的好無耐,這是我既小小分響!!不喜勿插!!

點評

meowfish  但係請工人又係另一套理論 -----> good  發表於 13-4-26 16:21


禁止訪問

積分: 3152

畀面勳章


51#
發表於 13-4-26 15:09 |只看該作者

引用:方方媽媽:我未做FTM之前都係做HR,而且有5

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3151

BK Milk勳章


52#
發表於 13-4-26 15:12 |只看該作者
方方媽媽 發表於 13-4-26 11:42
相敬如賓,互相尊重,講緊既係態度.但管理方面呢?
還有很多人力資源管理的知識和技巧,你用上了嗎?
我响一間千幾人既公司做咗十幾年, 公司既 hr, 只會因應各部門既要求, 响幾百個 application 入面, 幫你 shortlist 十幾廿個出嚟俾番部門老細自己揀 幾個出嚟, hr 再夾時間約 interview.

但係你所講既 "導向", "督導" , "調較", "培訓", "再督導".............呢 d 由請咗嗰個人番嚟第一日開始已經唔關 hr 事, 你部門自己解決, 因為 user 係請人既部門, 唔係 hr, hr 又點知我想嗰個人做乜, 做成點呢?!


以上種種, 亦未必能夠 apply 落教工人度, 因為佢地學歷有限, 話大學畢業, 張証書都可能係買番嚟, 佢地學歷唔夠, 理解力自然有限, 同佢講咁多 "道理", 只屬對牛彈琴, 況且邊有媽媽咁得閒去搞咁多野去培訓個工人, 有時間, 都培訓下自己 d 仔女同老公先啦!!!

點評

Clap    發表於 13-4-26 16:46
meowfish  good  發表於 13-4-26 16:22
[img align=right]http://b3.lilypie.com/6jN8p8.png


大宅

積分: 3151

BK Milk勳章


53#
發表於 13-4-26 15:18 |只看該作者
方方媽媽 發表於 13-4-26 11:42
相敬如賓,互相尊重,講緊既係態度.但管理方面呢?
還有很多人力資源管理的知識和技巧,你用上了嗎?

還有, 你呢套理論, 似乎只適用於一年一度, 公司做 budget, goal setting 用嚟 present 俾大佬睇既理想理念, 十居其九都係 tuk 數, 門面功夫, 交功課, 但係從來唔會發生响現實度

我公司都係咁, 講 (present 時) 就無敵, 做就無能為力

點評

Clap    發表於 13-4-26 16:46
[img align=right]http://b3.lilypie.com/6jN8p8.png


大宅

積分: 3843

畀面勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 13-4-26 15:37 |只看該作者
" 天氣熱, 收工返到屋企,BB 可以蓋住一張厚被,出晒汗都唔理(我都唔知話佢唔知呀,定話佢唔理anyway )"

I just want to say that my ex Indo maid has the same problem too. It seems that they have no sense of hot/cold, and can only act like a robot. They would let BB wear the same clothes for the whole day, and never think of adding clothes to BB after sunset or when the weather changes. In many occasions I saw my BB sweating during nap time because of too thick blanket but chilling at night........ Even though I have reminded her repeatedly, she still made it wrong..... I needed to check it myself at least twice a day.


男爵府

積分: 8523


55#
發表於 13-4-26 15:44 |只看該作者

引用:Quote:WoonwoonChan+發表於+13-4-26+11:46+

原帖由 方方媽媽 於 13-04-26 發表
即係,2點食完飯,洗埋碗,就瞓到5,6點先起身?
咁邊有時間做家務?
然後你叫佢做野佢又唔聽你支笛,
attitude problem

you have no option but to fire


大宅

積分: 2343


56#
發表於 13-4-26 16:27 |只看該作者
我地part-time 僱主, 冇時間教, 梗有ftm 可以同工人慢慢摩...甚至可以自己做埋..

遇到有young kids, 打孖上最慘 (辛苦)
只有一個小孩 (或已年紀大一點的中學生)的ftm, 勿講 '風涼話'..

如果你有好多身家, 又可以比工人出雙糧, 更加勿插....你只會搞爛個市.


水晶宮

積分: 74328


57#
發表於 13-4-26 16:34 |只看該作者
meowfish 發表於 13-4-26 13:55
回覆 方方媽媽 的帖子

即係你成功請了對 / 好/ 的工人?

我工人係第4份約,我老闆個工人做左就快廿年.我隔離位個同事個工人都做左6年.
我地交流經驗之後,都有共通之處.
相反,我又發覺果D成日換工人既朋友,佢地既揀工人、培訓、督導工人等程序內,亦係有共通之弊處.

當初,我用左好長既時間,唔係揀工人,係揀Agent,香港九龍新界既Agent都有去睇.比較左好多方面.
反而,最後決定左邊間Agent,我就只係從佢地提供既三個建議工人中,選一個.就OK了.
果間Agent仲講明換工人要再比錢,而且下下都好似幫住個工人添.但我選得佢,就因為一些更重要的考慮因素,使我相信佢地介紹既工人係質素高既.
不過,無謂係度講咁多啦,
我發覺呢度有D JM唔太友善,可能佢地受左唔少氣,無處發洩,咪"連坐"於我囉.
事實上,我比人問左好多年,我係邊度請工人,我都唔講,就係唔想比人誤會.



大宅

積分: 2430


58#
發表於 13-4-26 16:41 |只看該作者
佢地班人不是我地香港/中國人普遍心態可以理解的。我覺得表面上相敬如賓係可以,但不能防下介心,防線。
有邊個唔想大家好來好去,你做好你嘅野,我咪得閒益下你LOR。但係佢地D人係要對著幹,係咁唔識做,態度又差,中意搞吋個PARTY,係佢地低能,迫我地發火嗟.


水晶宮

積分: 74328


59#
發表於 13-4-26 16:43 |只看該作者
meowfish 發表於 13-4-26 16:27
我地part-time 僱主, 冇時間教, 梗有ftm 可以同工人慢慢摩...甚至可以自己做埋..

遇到有young kids, 打孖 ...

我同你一樣,係PT僱主,老公唔會理工人既事,但就多多要求,而最初就得工人同NB係屋企,
我由最初到依家,都係最低工資,無雙糧無bonus,工人生日都唔係年年記得送禮,
所以,唔洗灰心架.我都請到好工人,你都可以架.
就算真的相信請工人只係單憑運氣,咁人都有三衰六旺啦,你將來都一定會遇著個好的工人.



水晶宮

積分: 74328


60#
發表於 13-4-26 16:46 |只看該作者
queenmooe 發表於 13-4-26 16:41
佢地班人不是我地香港/中國人普遍心態可以理解的。我覺得表面上相敬如賓係可以,但不能防下介心,防線。
...

你講得好岩,莫講話唔同國家啦,就算同是中國人,唔同省市唔同教育,都會孕育出唔同既人.
你理解佢地既文化多D,就知道點樣相處(或對付佢地)會好D.
即係等如每個小孩既性格都唔同,無可能用同一方法去管教,
但原則不變.
例如做錯就要罰,但罰咩,點樣罰,幾時罰,罰幾重?咪因應小孩既不同而變化囉.


首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo