方方媽媽 發表於 13-4-26 11:42 
相敬如賓,互相尊重,講緊既係態度.但管理方面呢?
還有很多人力資源管理的知識和技巧,你用上了嗎?
我响一間千幾人既公司做咗十幾年, 公司既 hr, 只會因應各部門既要求, 响幾百個 application 入面, 幫你 shortlist 十幾廿個出嚟俾番部門老細自己揀 幾個出嚟, hr 再夾時間約 interview.
但係你所講既 "導向", "督導" , "調較", "培訓", "再督導".............呢 d 由請咗嗰個人番嚟第一日開始已經唔關 hr 事, 你部門自己解決, 因為 user 係請人既部門, 唔係 hr, hr 又點知我想嗰個人做乜, 做成點呢?!
以上種種, 亦未必能夠 apply 落教工人度, 因為佢地學歷有限, 話大學畢業, 張証書都可能係買番嚟, 佢地學歷唔夠, 理解力自然有限, 同佢講咁多 "道理", 只屬對牛彈琴, 況且邊有媽媽咁得閒去搞咁多野去培訓個工人, 有時間, 都培訓下自己 d 仔女同老公先啦!!!
[img align=right]http://b3.lilypie.com/6jN8p8.png