美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   12


複式洋房

積分: 321


41#
發表於 13-5-5 02:26 |只看該作者
我鍾意用啡色!


大宅

積分: 4155


42#
發表於 13-5-6 15:15 |只看該作者

回覆:"呂"洗頭水

剛用黑色



KPH732


子爵府

積分: 12229

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


43#
發表於 13-5-6 15:34 |只看該作者
lovelysky 發表於 13-4-30 17:34
我在Gmarket剛剛訂了,等貨番
已返貨,用咗紫色,好爽,真的防脫髮,


大宅

積分: 2414


44#
發表於 13-5-6 20:07 |只看該作者

引用:我鍾意用啡色!

原帖由 chingching410 於 13-05-05 發表
我鍾意用啡色!
啡色有冇涼涼哋嘅感覺? 可止痕嗎?





複式洋房

積分: 321


45#
發表於 13-5-6 22:22 |只看該作者
回覆 appleyummy 的帖子

又冇!!!!!!但真係甩小左頭髮!
話時話你地買幾$?


大宅

積分: 2414


46#
發表於 13-5-6 23:03 |只看該作者

引用:回覆+appleyummy+的帖子又冇!!!!!!但真係甩

原帖由 chingching410 於 13-05-06 發表
回覆 appleyummy 的帖子

又冇!!!!!!但真係甩小左頭髮!
記性唔好,好似$7x!




大宅

積分: 1801


47#
發表於 13-5-6 23:30 |只看該作者

回覆:"呂"洗頭水

藍色。涼涼地,岩油頭。


大宅

積分: 2531


48#
發表於 13-5-7 12:36 |只看該作者

引用:回覆+appleyummy+的帖子又冇!!!!!!但真係甩

原帖由 chingching410 於 13-05-06 發表
回覆 appleyummy 的帖子

又冇!!!!!!但真係甩小左頭髮!
係GMARKET 買藍色(洗+護)₩12800=HKD91.00(未計運費),但我見千色買HKD98.00一支。
1367901229468.jpg


複式洋房

積分: 321


49#
發表於 13-5-9 00:48 |只看該作者
回覆 BC2001 的帖子

我用開啡色的! 我覺得好好用! 但我之前出面買要成二百幾蚊一set , 500ml 洗頭水+護法素


大宅

積分: 2305


50#
發表於 13-5-9 01:02 |只看該作者

回覆:"呂"洗頭水

我用啡色,好開心!宜家第三日無洗頭都唔油.我係乾性頭髮!!!滑d.本身頭髮好毛躁


男爵府

積分: 9725


51#
發表於 13-5-9 01:03 |只看該作者

引用:我之前用過紫色,無咩特別!用完一樣係不停

原帖由 Vinymqq 於 13-05-02 發表
我之前用過紫色,無咩特別!用完一樣係不停甩頭髮!之後就轉番用日本既洗頭水,反而甩小左頭髮



...
邊隻日本洗頭水?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo