立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 45772
kicochunchun 發表於 13-5-6 13:29 想問樓主~你買果兩隻係咩ham~? 邊隻比較好食? thanks~
積分: 33536
agnesmama 發表於 13-5-6 13:54 Me too... I ususally order before BBQ or home party!
大宅
積分: 1058
MrsKHo 發表於 13-5-6 16:06 唔該哂!我正諗緊母親節訂到會
男爵府
積分: 6776
glorialeebaby 發表於 13-5-5 10:58 哩間公司開咗差不多廿年喇,我一路同佢訂三文魚刺生,煙三文魚,腸仔,凍腸,火腸,黑椒牛肉等等.......... ...
波子 發表於 13-5-6 14:04 意大利風乾切片火腿及德國黑森林風乾切片火腿 我地食左德國, 好好味, 意大利未食! 細妹話應該是德國好味 ...
原帖由 hoichingching 於 13-05-06 發表 邊隻香腸好味?佢個價錢點睇? 如:CODE: 106193
原帖由 hoichingching 於 13-05-06 發表 可否推介邊隻香腸,火腿同黑椒牛肉好味?
原帖由 hoichingching 於 13-05-06 發表 你訂的德國切片火腿code幾多?點樣食?
積分: 2472
kaeat 發表於 13-5-6 18:03 地址plz
積分: 3556
別墅
積分: 620
積分: 8956
原帖由 波子 於 13-05-06 發表 本帖最後由 波子 於 13-5-6 19:17 編輯 食品公司資料請參閱第一頁
辣椒仔coco 發表於 13-5-6 20:11 我下次都試下
子爵府
積分: 12370
積分: 7436
波子 發表於 13-5-5 09:16 慶祝阿囝生日及母親節, 去左黃竹坑工業大廈一間德國食品公司訂三文魚刺身, $183/公斤 (即是$83/磅), 我買左 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy