自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


男爵府

積分: 9663


41#
發表於 13-5-11 00:15 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

$500 不如唔好比啦 你細佬真係




伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 13-5-11 00:15 |只看該作者
講真句,佢地咁既行為簡直唔係人黎!
我係你,會叫你媽掃佢地走!出去挨下點下果500夠乜用:;pppp:


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


43#
發表於 13-5-11 00:17 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

佢地4 個都唔知點攪,自私都爆,有錢去旅行,無錢比家用。

湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


男爵府

積分: 9986

開心吸收勳章


44#
發表於 13-5-11 00:19 |只看該作者

回覆:venus228 的帖子

其實你做家姐絕對可以鬧佢地㗎喎,點會無資格! 你都嫁為人婦,有多余錢孝敬阿媽當然好,但已沒有責任要咁做,起碼你沒有增加媽媽負擔,但佢地有! 三十幾咁大個人都唔識自立,你媽媽一把年紀仲要返十幾個鐘,回家仲要服侍4件,真辛苦!





男爵府

積分: 6406

醒目開學勳章


45#
發表於 13-5-11 00:19 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

妳阿媽真係好慘,如果係我俾唔到$,我一定會俾個床位阿媽一段時間(就算瞓廳朝行晚拆都唔緊要),反正阿媽返工十五六小時都只係瞓個覺沖個涼(有可能阿媽工作地點遠交通辛苦),而且阿媽有收入可自理,起碼唔好交嗰邊任何費用同做阿四,留返嗰四件垃圾困獸鬥,做女嘅仲可以幫阿媽洗埋衫留個湯孝敬佢,俾我就會咁做。




侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


46#
發表於 13-5-11 00:22 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

媽唔會搬黎同我住,同我老公住唔到。食下飯,間中見下就無問題。

我15歲就出黎做野,當時搵得5千都比1000家用,無一個月唔比,都有一萬我都比3000.
從無試過問呀媽羅過錢,班死仔,有時月頭比500.月尾要問媽羅返一千。
媽咪一向重男輕女,所以攪到今日噤,最錫的就攪到佢最慘

湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


水晶宮

積分: 73572

BK Milk勳章


47#
發表於 13-5-11 00:25 |只看該作者

引用:妳阿媽真係好慘,如果係我俾唔到$,我一定

原帖由 BABY520 於 13-05-11 發表
妳阿媽真係好慘,如果係我俾唔到$,我一定會俾個床位阿媽一段時間(就算瞓廳朝行晚拆都唔緊要),反正阿媽 ...
好多時係老人家吾肯
怕佢地餓親
其實方法有好多吾肯做係無用既


男爵府

積分: 6758


48#
發表於 13-5-11 00:27 |只看該作者
叫呀媽唔好煮佢地飯,唔好幫佢地洗衫或者做任何野


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


49#
發表於 13-5-11 00:27 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

就算我有間房比媽咪,老公又可以同媽一齊住,佢都唔會放心掉底佢地。
我同媽講,你唔迫佢地咪無錢比家用,我都叫媽恨心d,佢就係做唔出。只係同我講有幾慘,班死仔有幾懶、有幾窮。

點評

tung0409  又要同阿女申又返去又寵番D死仔,真係阿媽自找,叫佢以後唔好再申,一係就改  發表於 13-5-11 11:27
湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


伯爵府

積分: 16627

好媽媽勳章


50#
發表於 13-5-11 00:27 |只看該作者

引用:間公屋買佐,已經供完了。媽咪都好唔開心,

原帖由 venus228 於 13-05-10 發表
間公屋買佐,已經供完了。
媽咪都好唔開心,兩個仔成三十歲人都係噤。我自已又無能為力。
細組佬前2個月同 ...
問呀媽攞錢同條女去日本?????痴架???


子爵府

積分: 14261


51#
發表於 13-5-11 00:28 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

叫你媽吾交上網等俾人cut,3吾好洗淨係洗自己個d,乜家務都吾做,其實你媽縱出黎,俾女仔入門口訓就預左


男爵府

積分: 7904


52#
發表於 13-5-11 00:29 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

點解我覺得最慘個個係你...你呀媽其實幾enjoy咁寵你兩個細佬喎



點評

tung0409  同意,最慘是樓主先岩!阿媽又要成日同樓主呻  發表於 13-5-11 11:28


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


53#
發表於 13-5-11 00:29 |只看該作者

引用:叫呀媽唔好煮佢地飯,唔好幫佢地洗衫或者做

原帖由 MilMilmiffy 於 13-05-11 發表
叫呀媽唔好煮佢地飯,唔好幫佢地洗衫或者做任何野
發完脾氣,咪又死死氣煮飯,洗衫。4條友就聽完就算,或當下咪做下。

湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


珍珠宮

積分: 35162


54#
發表於 13-5-11 00:30 |只看該作者

回覆:venus228 的帖子

公屋? 叫丫媽分戶因為我朋友個家姐都係禁,仲叫埋男友上黎住,一毫子都未俾過佢老豆,佢老豆又長期病靠反下散工。結果分戶,佢家姐無資格申請公屋依家捱貴租!




大宅

積分: 2689


55#
發表於 13-5-11 00:31 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

阿媽講唔聽就穩日約埋成班三姑六婆一齊上去阿媽屋企同距地傾!班三姑六婆你一句我一句實數到距地口啞啞,咁厚面皮,距地唔要面就唔好比面距地,睇下距地仲好5好意思!




侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


56#
發表於 13-5-11 00:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+venus228+於+13-05-10+發表間

原帖由 tuenmunbb 於 13-05-11 發表
問呀媽攞錢同條女去日本?????痴架???
係比晒錢團錢,但身上已無錢可用,份糧又比條女keep去還錢,儲錢結婚。所以咪問媽羅,如果我無錢,我真係邊都都唔會去。

湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


珍珠宮

積分: 40292


57#
發表於 13-5-11 00:32 |只看該作者

回覆:venus228 的帖子

好無奈


侯爵府

積分: 20805

好媽媽勳章


58#
發表於 13-5-11 00:33 |只看該作者

引用:點解我覺得最慘個個係你...你呀媽其實幾enj

原帖由 siuballball 於 13-05-11 發表
點解我覺得最慘個個係你...你呀媽其實幾enjoy咁寵你兩個細佬喎
只係發脾氣話幾句,之後佢地又係噤。次次見到我,或講電話咪同我講。

湊3個真係好辛苦!希望個個快高長大、身體健康![color=DarkOrchid]


珍珠宮

積分: 46807


59#
發表於 13-5-11 00:33 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

比你媽寵壞了!叫你媽頂吾順就下命令交到家用就有得食有得住,冇$中意瞓天橋底啦:;pppp:




男爵府

積分: 8726


60#
發表於 13-5-11 00:33 |只看該作者

回覆:又嬲、又唔開心

你媽媽真係好偉大!你細佬d女友,自己都係女人,唔好話我衰,將來如果佢地結咗婚都唔好生,如果唔係一定受返今日嘅果!




首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo