自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10649


41#
發表於 13-5-21 22:35 |只看該作者

引用:我老公阿嬸係陪月,我當初生個仔個陣佢叫我

原帖由 lamemily 於 13-05-21 發表
我老公阿嬸係陪月,我當初生個仔個陣佢叫我吾好用打圈依個方法掃風,對個小朋友吾好架!我響廣華醫院姑娘都 ...
法國醫院d姑娘都話初生b唔好用依個方法。




男爵府

積分: 7343


42#
發表於 13-5-21 22:42 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

唔好唔開心人地剛生完情緒唔好,同埋佢可能俾人講得多唔開心呢


男爵府

積分: 5222

畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 13-5-21 22:59 |只看該作者

回覆:vicky19846619 的帖子

係影響唔到我,只不過見到有幾次掃到幾乎跌b我先多口比多個方法佢咋


男爵府

積分: 9539

畀面勳章


44#
發表於 13-5-22 00:37 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

我喺健康院見過兩個人湊住bb , 應該係婆婆同bb媽咪,個媽咪開完奶比bb之後……自己飲一啖試溫度,然後再遞比婆婆飲一啖,個婆婆話:啱架喇!之後先到bb 飲奶



翡翠宮

積分: 78964


45#
發表於 13-5-22 00:39 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

我有時都忍唔雙出聲,未試過黑面,但佢唔領情咪算囉,錯不在你。



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


46#
發表於 13-5-22 00:53 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

可能佢本身心情唔好呢~
聽就可能會聽,
但就唔會o係你面前做,
有d人緊張面子多d丫嘛~


郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


子爵府

積分: 11703


47#
發表於 13-5-22 01:24 |只看該作者

引用:我喺健康院見過兩個人湊住bb+,+應該係婆婆

原帖由 joanie731 於 13-05-22 發表
我喺健康院見過兩個人湊住bb , 應該係婆婆同bb媽咪,個媽咪開完奶比bb之後……自己飲一啖試溫度,然後再遞 ...
唔係ma咁恐怖

http://uccfs.paran.com/PUD/co/conut1004/IMG/20110227/1298810488_201102272141582684200601_0.jpg


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


48#
發表於 13-5-22 01:25 |只看該作者

引用:廣華我唔知,我朋友係健康院姑娘都係打圈掃

原帖由 tc001039 於 13-05-21 發表
廣華我唔知,我朋友係健康院姑娘都係打圈掃風,話之前係醫院做都係咁,因為要餵咁多個b,呢個方法最快ur氣



...
我個仔係廣華出世,ee 都係咁教我;不過我個仔最快係un 幾下就搞定。

不知所謂的乙陸!!!


大宅

積分: 2462


49#
發表於 13-5-22 02:16 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

有人唔建議打轉的。

有時都係好人莫做喇。 尤其湊仔呢個題目好敏感, 我家陣學精咗!




伯爵府

積分: 17600


50#
發表於 13-5-22 02:29 |只看該作者

回覆:fruitbasket131 的帖子

同意,我之前都試過提其他媽咪唔好俾咁多藥d仔女食(因食太多藥有可能會破壞免疫系統),但人地好似唔多like,所以我以後都唔敢咁多事了


別墅

積分: 926


51#
發表於 13-5-22 03:32 |只看該作者

引用:我老公阿嬸係陪月,我當初生個仔個陣佢叫我

原帖由 lamemily 於 13-05-21 發表
我老公阿嬸係陪月,我當初生個仔個陣佢叫我吾好用打圈依個方法掃風,對個小朋友吾好架!我響廣華醫院姑娘都 ...
係呀,健康院同陪月都話唔好呀




子爵府

積分: 13894

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章


52#
發表於 13-5-22 05:08 |只看該作者
我都係用打圈方法wo.....仲覺得好有效......


男爵府

積分: 6889


53#
發表於 13-5-22 06:07 |只看該作者

引用:我老公阿嬸係陪月,我當初生個仔個陣佢叫我

原帖由 lamemily 於 13-05-21 發表
我老公阿嬸係陪月,我當初生個仔個陣佢叫我吾好用打圈依個方法掃風,對個小朋友吾好架!我響廣華醫院姑娘都 ...
係呀,我舊年係聯合醫院生,有媽媽咁做都被姑娘鬧。不過呢位媽媽真係冇品d




珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


54#
發表於 13-5-22 06:12 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

佢產後抑鬱都似…

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


男爵府

積分: 7766

畀面勳章 環保接龍勳章


55#
發表於 13-5-22 06:14 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

我大囡初生難掃風!威院都係教我打圈掃




珍珠宮

積分: 38060


56#
發表於 13-5-22 06:15 |只看該作者

回覆:我都係好心想提下你啫

算啦,提左就算,佢唔聽都冇符


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


57#
發表於 13-5-22 06:16 |只看該作者

引用:有人唔建議打轉的。有時都係好人莫做喇。+

原帖由 mb2 於 13-05-22 發表
有人唔建議打轉的。

有時都係好人莫做喇。 尤其湊仔呢個題目好敏感, 我家陣學精咗!
冇錯, 大把人自己走來問, 然後講唔岩聽仲鬧返人轉頭, 我而家只會答個個bb唔同, 你係媽媽先最清楚


子爵府

積分: 13014


58#
發表於 13-5-22 06:25 |只看該作者

回覆:sammywu 的帖子

你做得好好,個位媽媽唔聽都無法。最重要你都係真心想幫個


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo