跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 751


41#
發表於 06-10-12 21:26 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

咁你生左幾耐先開刀ar? 你係生唔出定係點?


大宅

積分: 3699


42#
發表於 06-10-12 21:27 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

女:

你個仔既頭髮係紅色既? 佢係mix來架? 好得意呀~~~


別墅

積分: 751


43#
發表於 06-10-12 23:05 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

jennifer_lam 寫道:
女:

你個仔既頭髮係紅色既? 佢係mix來架? 好得意呀~~~


係呀~我個仔既頭髮係紅色嫁~ 人人都咁問我都唔係好識講

我媽話我細個頭髮金金地

我99 又話我老公細個頭髮金金地

可能係咁+埋我仔d頭髮就係咁

我同我老公上幾代係牛仔law (我公公,我老爺)

不過我同我老公個樣都係中國人樣

我地3個出街 有d怪怪地


伯爵府

積分: 15883


44#
發表於 06-10-12 23:22 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

女 寫道:


我同我老公上幾代係牛仔law (我公公,我老爺)

不過我同我老公個樣都係中國人樣

我地3個出街 有d怪怪地
可能隔代唯存左比您個仔呀 我老公直情係鬼佬,都吾見我個仔鬼ge :-( :-(


大宅

積分: 3602


45#
發表於 06-10-13 09:26 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

實勁多人岌你個仔啦! 果陣我個女有金毛high light都好多人話好好笑...你個仔仲超型添! 肯定由朝到晚都比人讚~
女 寫道:
[quote]
jennifer_lam 寫道:
女:

你個仔既頭髮係紅色既? 佢係mix來架? 好得意呀~~~


係呀~我個仔既頭髮係紅色嫁~ 人人都咁問我都唔係好識講

我媽話我細個頭髮金金地

我99 又話我老公細個頭髮金金地

可能係咁+埋我仔d頭髮就係咁

我同我老公上幾代係牛仔law (我公公,我老爺)

不過我同我老公個樣都係中國人樣

我地3個出街 有d怪怪地 [/quote]
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


男爵府

積分: 6866


46#
發表於 06-10-13 09:56 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

BABALALA 寫道:
[quote]
女 寫道:


我同我老公上幾代係牛仔law (我公公,我老爺)

不過我同我老公個樣都係中國人樣

我地3個出街 有d怪怪地
可能隔代唯存左比您個仔呀 我老公直情係鬼佬,都吾見我個仔鬼ge :-( :-( [/quote]
BALA
你老公個樣都幾中國人喎! 佢係咪mix左好多中國人血統架?


男爵府

積分: 6866


47#
發表於 06-10-13 10:01 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

女 寫道:
[quote]
macaogirl 寫道:

我o地睇多一、兩次保健就冇得睇啦!大個b冇得睇保健
我o地要等到2歲半先至有得睇啦!你琴日睇錯左啦 :mrgreen:
我都冇所謂仔女都冇問題最緊要健康


我都冇所謂仔女 生左個仔有個女玩下就一定好啦

不過如果2個都係仔我都唔mind喎 睇到人地d哥哥同細老都好得意[/quote]
兩個仔最多咪打交囉~同埋一定同你食清光屋企d存貨囉
有時諗諗下一個仔一個女都好煩!佢o地大個左又唔可以一齊訓好多野都唔方便!你o地都知啦----青春期=無限的幻想


伯爵府

積分: 15883


48#
發表於 06-10-13 13:58 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

macaogirl 寫道:

BALA
你老公個樣都幾中國人喎! 佢係咪mix左好多中國人血統架?
吾係wo,佢完全無中國人血統ga wo, 佢係葡國出細ga :cry: 可能您見佢講純正廣東話呱,不過吾識佢d人,成日都同佢講英文


別墅

積分: 751


49#
發表於 06-10-14 14:17 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

我個仔就係成日比人讚嫁~ 我都覺得佢勁得意

不過其實個個媽媽都好像我咁覺得自己個個係最得意嫁啦

bb係媽媽眼中係最最最寶貝


別墅

積分: 751


50#
發表於 06-10-14 14:20 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

macaogirl 寫道:
[quote]
女 寫道:
[quote]
macaogirl 寫道:

我o地睇多一、兩次保健就冇得睇啦!大個b冇得睇保健
我o地要等到2歲半先至有得睇啦!你琴日睇錯左啦 :mrgreen:
我都冇所謂仔女都冇問題最緊要健康


我都冇所謂仔女 生左個仔有個女玩下就一定好啦

不過如果2個都係仔我都唔mind喎 睇到人地d哥哥同細老都好得意[/quote]
兩個仔最多咪打交囉~同埋一定同你食清光屋企d存貨囉
有時諗諗下一個仔一個女都好煩!佢o地大個左又唔可以一齊訓好多野都唔方便!你o地都知啦----青春期=無限的幻想 [/quote]

hehe~ 咁我地就唔好想, 等個天幫我地想


別墅

積分: 751


51#
發表於 06-10-14 14:23 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

BABALALA 寫道:
[quote]
macaogirl 寫道:

BALA
你老公個樣都幾中國人喎! 佢係咪mix左好多中國人血統架?
吾係wo,佢完全無中國人血統ga wo, 佢係葡國出細ga :cry: 可能您見佢講純正廣東話呱,不過吾識佢d人,成日都同佢講英文 [/quote]

我老公都係葡國出細.....不過d葡文就.......唉, 咪講佢

bala你老公係邊間學校gar?


伯爵府

積分: 15883


52#
發表於 06-10-14 14:54 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

女 寫道:



我老公都係葡國出細.....不過d葡文就.......唉, 咪講佢

bala你老公係邊間學校gar?


飽c高,"利消" lor,您呢?


別墅

積分: 751


53#
發表於 06-10-14 15:44 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

BABALALA 寫道:
[quote]
女 寫道:



我老公都係葡國出細.....不過d葡文就.......唉, 咪講佢

bala你老公係邊間學校gar?


飽c高,"利消" lor,您呢?[/quote]

me2 :lol: 我番學都識1個 duque

佢個時係個肥仔黎, 有個+姐...會唔會係你老公


大宅

積分: 3602


54#
發表於 06-10-14 15:58 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

係呀...我同老公行街有時見到靚女,老公就會話:"第時bb就係咁個樣啦"...我就會話:"我同你都唔係靚,bb會有幾靚呀???" 佢就會好自豪咁話:"我覺得我個女係全世界最靚o既!" 我好無奈...點解呢個世界有人咁盲目架??? 人地話愛情先盲目...我老公就對個女咁盲目...天呀...第日實中壞晒...
女 寫道:
我個仔就係成日比人讚嫁~ 我都覺得佢勁得意

不過其實個個媽媽都好像我咁覺得自己個個係最得意嫁啦

bb係媽媽眼中係最最最寶貝
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/


伯爵府

積分: 15883


55#
發表於 06-10-14 16:51 |只看該作者

Re: 下一胎想開刀定順產

女 寫道:

me2 :lol: 我番學都識1個 duque

佢個時係個肥仔黎, 有個+姐...會唔會係你老公
我老公而家就係肥仔,以前好瘦ga :-( :-( 我老公無家姐ga,您幾多年讀ga?您講歌個肥仔duque我成日形住係d約智仔,成日比人恰歌d

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo