女 寫道:
[quote]
jennifer_lam 寫道:
女:
你個仔既頭髮係紅色既? 佢係mix來架?好得意呀~~~
![]()
女 寫道:
[quote]
macaogirl 寫道:
女
我o地睇多一、兩次保健就冇得睇啦!大個b冇得睇保健![]()
我o地要等到2歲半先至有得睇啦!你琴日睇錯左啦 :mrgreen:
我都冇所謂仔女都冇問題最緊要健康![]()


macaogirl 寫道:
[quote]
女 寫道:
[quote]
macaogirl 寫道:
女
我o地睇多一、兩次保健就冇得睇啦!大個b冇得睇保健![]()
我o地要等到2歲半先至有得睇啦!你琴日睇錯左啦 :mrgreen:
我都冇所謂仔女都冇問題最緊要健康![]()
[/quote]
BABALALA 寫道:
[quote]
macaogirl 寫道:
BALA
你老公個樣都幾中國人喎!佢係咪mix左好多中國人血統架?
![]()
女 寫道:
我個仔就係成日比人讚嫁~ 我都覺得佢勁得意![]()
不過其實個個媽媽都好像我咁覺得自己個個係最得意嫁啦![]()
bb係媽媽眼中係最最最寶貝![]()