在職全職

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


子爵府

積分: 13704

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


41#
發表於 13-5-28 15:39 |只看該作者

引用:我係ADMIN+ASSISTANT,+但要做埋RECEIPTION.

原帖由 8仔 於 13-05-28 發表
我係ADMIN ASSISTANT, 但要做埋RECEIPTION. 大公司, 都幾忙傢, 不過我人工好好, 接近16K ...
依家出面好多工都係receptionist + admin/做埋架。你16k真係好高喎


伯爵府

積分: 18922


42#
發表於 13-5-28 15:55 |只看該作者
chanbbheihei 發表於 13-5-28 13:24
我都剛由on shift工轉左做reception ,人工低呀,不過多左好多時間陪呀仔

...

係呀...真係搵少幾千, 但賺左時間都抵, 起碼可以陪下小朋友


伯爵府

積分: 18922


43#
發表於 13-5-28 15:57 |只看該作者
lovelycats1437 發表於 13-5-28 13:57
咁我呢到近我屋企放工半個鐘就可以返到去 !
工作量又唔多 所以我知出面人工可以高幾千我都唔打算轉 ~
...

我都係貪呢度工作量唔太多, 又可以放星期六日紅日, 一程車就攪掂, 我應該都唔會轉工架喇


伯爵府

積分: 18922


44#
發表於 13-5-28 15:59 |只看該作者
8仔 發表於 13-5-28 14:44
我係ADMIN ASSISTANT, 但要做埋RECEIPTION. 大公司, 都幾忙傢, 不過我人工好好, 接近16K ...

你要做埋admin野, 人工高都應該我都係幫admin整d濕碎野, 好多時間都係自己搵野做打發下之後等收工...so far做左兩個月, 個個同事都好好, 都開始習慣呢d生活, 初初都好唔慣, 因為做左好多年on shift喇


伯爵府

積分: 18922


45#
發表於 13-5-28 16:00 |只看該作者
wing421 發表於 13-5-28 15:39
依家出面好多工都係receptionist + admin/做埋架。你16k真係好高喎

原來出面好多都係receptionist + admin架? 我只係佔admin好少野做咋....不過有16k真係好好, 但我知admin都好忙, 應該都好多野做呀!


禁止訪問

積分: 337


46#
發表於 13-5-28 17:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


47#
發表於 13-5-28 18:33 |只看該作者

引用:mememe~+receptionist+++Admin,+主要做ADMI

原帖由 嵐兒 於 13-05-28 發表
mememe~ receptionist + Admin, 主要做ADMIN + travel arrangement 人工都有16K, 但我唔想停喺呢個位... :n ...
我都想揾高人工少少,不過我唔識admin野




禁止訪問

積分: 337


48#
發表於 13-5-28 19:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+嵐兒+於+13-05-28+發表mememe

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13571


49#
發表於 13-5-28 20:33 |只看該作者
都幾好做


大宅

積分: 1119

好媽媽勳章 醒目開學勳章


50#
發表於 13-5-28 21:06 |只看該作者

回覆:julieann 的帖子

我都報到下先,係公司都好hea


子爵府

積分: 13704

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


51#
發表於 13-5-28 21:53 |只看該作者

引用:我都報到下先,係公司都好hea

原帖由 pigchu 於 13-05-28 發表
我都報到下先,係公司都好hea
你就好啦。點搵到份hea既工架


大宅

積分: 1119

好媽媽勳章 醒目開學勳章


52#
發表於 13-5-29 08:24 |只看該作者

回覆:wing421 的帖子

好hea ,但人事復雜, 經常都要做假面人


子爵府

積分: 13871

貓狗褓姆 畀面勳章


53#
發表於 13-5-29 09:09 |只看該作者
我做呢到就一時時啦 , 有時忙到厠所都無時間去 ! 有時又好得閒咁~
不過都好滿足啦 ~

之前份份都做到死,又要幫跟單做野, 有時連秘書+洗杯+會計都要做埋
所以係我做左9年RECEPTION 來最好既一份啦 !!


男爵府

積分: 5100

畀面勳章


54#
發表於 13-5-29 11:42 |只看該作者
HIHI, 我都係做RECEPTION+ADMIN^^但我覺得似大打雜多D...


珍珠宮

積分: 47875

2024年龍年勳章 開心吸收勳章


55#
發表於 13-5-29 12:21 |只看該作者
8仔 發表於 13-5-28 14:44
我係ADMIN ASSISTANT, 但要做埋RECEIPTION. 大公司, 都幾忙傢, 不過我人工好好, 接近16K ...
所以工作量同人工係成正比的。我人工萬頭,無什麼野做,準時收工。我都好滿意啦﹗不過坐得太多肥左唔少呀﹗


珍珠宮

積分: 47875

2024年龍年勳章 開心吸收勳章


56#
發表於 13-5-29 12:23 |只看該作者
pigchu 發表於 13-5-29 08:24
好hea ,但人事復雜, 經常都要做假面人
我地坐出面就最好,可以唔理其他人,做好自己就得。努力呀﹗


伯爵府

積分: 18922


57#
發表於 13-5-29 12:55 |只看該作者
雲媽 發表於 13-5-29 11:42
HIHI, 我都係做RECEPTION+ADMIN^^但我覺得似大打雜多D...

我都覺得有少少似, 執頭執尾, 不過好enjoy...因為可以準時收工, 又唔洗咁多野上身~~~


伯爵府

積分: 18922


58#
發表於 13-5-29 12:57 |只看該作者
kin818kin 發表於 13-5-29 12:21
所以工作量同人工係成正比的。我人工萬頭,無什麼野做,準時收工。我都好滿意啦﹗不過坐得太多肥左唔少呀﹗ ...

你同我好似呀, 都係萬頭, 又無咩野做, 閒時做下濕碎野, 準時收工~~~ 我都覺好易肥, 所以我櫃桶無零食, 有就大鑊喇


伯爵府

積分: 18922


59#
發表於 13-5-29 12:57 |只看該作者
kin818kin 發表於 13-5-29 12:23
我地坐出面就最好,可以唔理其他人,做好自己就得。努力呀﹗

yeah yeah 坐出面最好, 入面既人事關係唔洗點理, 自己o係出面自成一角咁


大宅

積分: 1291


60#
發表於 13-5-29 13:06 |只看該作者

回覆:有無做receptionist既媽咪呀, 一齊傾下丫~~

我都係receptionist 呀,而家放緊產假,嘻嘻,呀囡聽日滿月啦!7月中返工!
我響尖東返工啦,返工都幾忙,因為公司有成100人,得我一個reception ,但daily 野做多,時間過得快d ,唔馳ot係最好!


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo