自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6993

好媽媽勳章


41#
發表於 06-10-9 15:55 |只看該作者

Re: 聽完之後......唔敢唔返大陸呀~!


侯爵府

積分: 24243

畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 06-10-9 16:14 |只看該作者

Re: 聽完之後......唔敢返大陸呀~!

    


大宅

積分: 1867


43#
發表於 06-10-9 16:16 |只看該作者

Re: 聽完之後......唔敢唔返大陸呀~!

我信囉
係大陸真係咩都會發生
我係99年既時候, 屋企人返左大陸, 就咁樣出左事,
報左公安, 佢地仲搞左好耐, 又要我地去哩度果度,
不過最後仲要用錢先幚我地搵人
最後都係死左
件事發生後我地全家都冇再返大陸,因為真係唔知有冇命返嚟 ,


男爵府

積分: 9979


44#
發表於 06-10-9 16:34 |只看該作者

Re: 聽完之後......唔敢唔返大陸呀~!

好得人驚呀,都係叫我d姊妹唔好返咁多上去,
一來d人又多又雜.....諗起都驚呀~

所以自己都冇打算再續回鄉証~~


別墅

積分: 878


45#
發表於 06-10-9 16:35 |只看該作者

Re: 聽完之後......唔敢唔返大陸呀~!

其實開頭聽到,我同你懷疑的point係一樣ga,加上又係聽返黎,同埋懷疑有冇報警囉?!!咁恐怖的事應該報紙會賣,無可能香港人係上面出事唔尋求幫助囉~!!雖然有人話報紙有賣過,但照計d人睇完應該好大迴響,但今日同我阿媽傾開,佢話傳左好多年都傳緊.......所以上去的朋友,我諗要大班人去,唔好單獨離隊
babyjerry 寫道:
我都好懷疑呢件事既真實性.........因為就地"湯".........好多菌既喎.........就算比你攞左出黎.........有菌........又點再移植呢?? ?-( ?-(


珍珠宮

積分: 46800

趣教勳章 畀面勳章 貢獻勳章 大廚勳章 遊學勳章 冬日勳章 春季勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 開心吸收勳章


46#
發表於 06-10-9 16:40 |只看該作者

Re: 聽完之後......唔敢唔返大陸呀~!



[quote]
大食寶寶 寫道:
我信囉
係大陸真係咩都會發生
我係99年既時候, 屋企人返左大陸, 就咁樣出左事,
報左公安, 佢地仲搞左好耐, 又要我地去哩度果度,
不過最後仲要用錢先幚我地搵人
最後都係死左
件事發生後我地全家都冇再返大陸,因為真係唔知有冇命返
Please do not quote any information posted by fungwongphie.
不誠實使用電腦會構成罪行,切勿以身試法。
何謂不誠實使用電腦??


大宅

積分: 1867


47#
發表於 06-10-9 17:05 |只看該作者

Re: 聽完之後......唔敢唔返大陸呀~!

其實就算香港報紙有講,都係好細隻字,你地可能未必睇度,又時又可能直頭冇報導添,因為大陸d野真係好黑暗,唔發生係自己身上都唔信


大宅

積分: 3680


48#
發表於 06-10-9 19:54 |只看該作者

Re: 聽完之後......唔敢唔返大陸呀~!

呢個傳聞有好多版本喎,真係唔係好信...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo