跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1670


41#
發表於 13-7-12 17:05 |只看該作者
學校係有安排保母車, 不過有d 遠佢地區, 如太少學生都唔會去接....


大宅

積分: 2439


42#
發表於 13-7-12 17:39 |只看該作者
回覆 KoB媽 的帖子



http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130710/18328934


屯門家長選校進取 位於屯門的興德學校雖非名校,全級僅兩班六十六人,亦受惠於學生人數大減,98%學生獲派首三志願,當中有七成學生獲派組別一及二的學校,較去年上升5%。校長陳章萍十分滿意派位結果,認為今年「有進步」。該校何主任表示,有鼓勵家長作較進取的選擇,特別是第一志願可定較高目標。
該校大部份學生獲派心儀學校,氣氛歡欣。同學拿到派位證後,有三五成群圍在一起,分享喜悅,亦有即時致電親友,通知喜訊。王悅華全班考二十多名,獲派妙法寺劉金龍中學,感到喜出望外:「本身成績都唔係咁好,開頭都驚入唔到。」王生、王太一早來到操場等候,得悉結果後,情不自禁將女兒一擁入懷慶祝。
但派位如派彩,育有孿生兒子的黃太坦言,弟弟成績較好,派位結果卻不及哥哥理想。弟弟全級考十多名,本想入讀第一組別的學校,卻派往第六志願的梁植偉中學。哥哥平日考全級二十多名,卻能派往第一志願的永隆中學。黃太表示,會和弟弟叩門,望能與哥哥入讀同一中學。


大宅

積分: 1670


43#
發表於 13-7-13 10:47 |只看該作者


大宅

積分: 1324


44#
發表於 13-7-13 20:56 |只看該作者

回覆:派左去興德學校....有無人識

依間學校派得咁好,家長唔使擔心啦



男爵府

積分: 5416

熱血勳章 環保接龍勳章


45#
發表於 13-7-14 23:19 |只看該作者
其實我想講派得好不只是這間學校吧!
屯門區升中派位今年很多學生派得好好, 因為當年出生率低, 屯門區是中一剩餘學額的重災區


但過多五、六年後, 出生率上升...升中又開始競爭激烈, 就好像今年小一派位咁,很多派得唔理想


大宅

積分: 1670


46#
發表於 13-7-15 17:02 |只看該作者
咁都要小朋友同家長老師一齊努力, 先可以有嘅成績......當然唔簡止得樓主個間派得好啦....


洋房

積分: 88


47#
發表於 13-7-16 10:16 |只看該作者
本帖最後由 e1max 於 13-7-16 10:19 編輯
http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20130710/18328934

今次興德學校今年派位成積重勁過「油麻地天主教」(唔知是不是地區問題),不過興德能98%派第一志願,呢間學校個校長肯定好用左好多心機做好呢間學校,因為我記得帶個女報呢間時,我對呢間學校冇勿信心,但自上次知道呢間學校派位第一志願去到98%,我都嚇左一跳,雖然呢間唔係甚麼知名學校,但派位都派得咁好,而且我見到老師都很用心機教每一個學生,我都放心裨個女繼續讀。


大宅

積分: 1670


48#
發表於 13-7-16 11:06 |只看該作者
回覆 e1max 的帖子

其實校長依幾年真係好努力....因依間學校係屯門區內唔多出名, 仲有人會覺得係村校就唔好....(咁當然每人有唔同嘅觀點), 但我又覺得如老師及家長一齊多了解小朋友, 返學開心, 愛上學, 就能搵到自己真正目標....先係搵得啱一間學校比小朋友


大宅

積分: 1670


49#
發表於 13-8-6 14:31 |只看該作者
仲有冇其他小朋友入讀? 交個朋友仔呀....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo