跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 503


41#
發表於 06-11-12 09:54 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

happybanana BB, 仔仔錫錫你
恭喜呀 !!

唔知道今日會唔會在育嬰室見到你?


別墅

積分: 503


42#
發表於 06-11-15 00:31 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

around $30,000!! 摧生藥.$7xx...


民房

積分: 24


43#
發表於 06-11-15 22:15 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

我星期五會入仁安催生... 好驚呀!!!
希望$30000埋單,順利啦
我醫生係Connie YUEN 她好嗎???

kiki
我將於2006年11月榮升媽媽,想找同樣11月做媽媽的準媽媽做朋友 :-o


別墅

積分: 503


44#
發表於 06-11-16 00:46 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

我bb要入院照燈,已兩日...around $3,000 per day...
:-(


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


45#
發表於 06-11-16 09:34 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 503


46#
發表於 06-11-16 10:34 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

anaBB,

謝謝關心..希望bb今日可以出院啦!
quote]
anaBB 寫道:
cirelee,
唔好太擔心啦, 保重身體, bb好快出院 [/quote]


大宅

積分: 1154


47#
發表於 06-11-24 18:11 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

bebefoods 寫道:
大家到時生完可唔可以講下埋單幾錢呀


我住2人房,懷疑穿水後入去做了檢查,晚上塞藥試令宮頸開得好D,可惜失敗,最後開刀,埋單$39831(我沒有訂膳食,只是散叫)
另外,我個CASE本來當緊急開刀,但我想老公一切入去,結果醫生好好,幫我爭取,最後埋單竟然當預約開刀,平了數千元。


複式洋房

積分: 328


48#
發表於 06-11-29 15:19 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

cirelee,
BB出院未?唔駛擔心,BB一定會健康活潑地成長的.
阿仔叫Double CHAN,皆因爸爸媽媽都係陳氏一族啊.. ;-),多左個小公主叫Luna CHAN, CHANCHANHOME呢個家好似月亮咁完滿了.


複式洋房

積分: 328


49#
發表於 06-11-29 15:26 |只看該作者

Re: 有無11月媽媽會在仁安生呀?唔知會唔會撞到^^

我住4人房,預約開刀,埋單$39,995(我沒有訂膳食,只是散叫),幫BB做埋聽力測試. 基本上我都好滿意醫院的服務,生完小B到宜家都係咁開心
阿仔叫Double CHAN,皆因爸爸媽媽都係陳氏一族啊.. ;-),多左個小公主叫Luna CHAN, CHANCHANHOME呢個家好似月亮咁完滿了.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo