美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 4004


41#
發表於 13-6-12 22:21 |只看該作者

回覆:righteous 的帖子

我一向都有用番梘放衣櫃,有少許香


別墅

積分: 814


42#
發表於 13-6-12 23:53 |只看該作者

回覆:找香水!幫下我啦!

樓主下次如果再遇到搽嗰隻香水的人,何不直接問她們?因為樓主好喜歡隻味(我自己10年前曾經試過咁問人,當然要有心理準備人地的第一反應會好錯愕…………)


別墅

積分: 713


43#
發表於 13-6-13 00:21 |只看該作者

回覆:qlokpig 的帖子

love chloe?!


禁止訪問

積分: 5046


44#
發表於 13-6-13 02:17 |只看該作者

回覆:找香水!幫下我啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8395

hashtag影視迷勳章


45#
發表於 13-6-13 02:28 |只看該作者

回覆:找香水!幫下我啦!

chloe?!聞落有無有陣粉咁?!


珍珠宮

積分: 42987


46#
發表於 13-6-13 02:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+baby_happy+於+13-06-11+發表

原帖由 ANNATERA 於 13-06-12 發表
真係勁香,呢隻應該係jennifer lopez“still”我好多fd都話呢隻好香
有個朋友又係好like




子爵府

積分: 14102


47#
發表於 13-6-13 03:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ANNATERA+於+13-06-12+發表係

原帖由 Elisabetta 於 13-06-12 發表
我一睇呢個post,第一個諗起都係chole!😄 係街聞得最多既肯定係呢隻
me too!
一街都係




大宅

積分: 1287


48#
發表於 13-6-13 07:51 |只看該作者

引用:樓主下次如果再遇到搽嗰隻香水的人,何不直

原帖由 bijinann 於 13-06-12 發表
樓主下次如果再遇到搽嗰隻香水的人,何不直接問她們?因為樓主好喜歡隻味(我自己10年前曾經試過咁 ...
其實每次我很想問,但始終好唐突嘛!




複式洋房

積分: 275


49#
發表於 13-6-13 11:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gavinbaba+於+13-06-11+發表

原帖由 琋琋媽媽 於 13-06-11 發表
咩牌子
“BVLGAxx”橙黃綠蓋,樽身有好多公仔。


複式洋房

積分: 275


50#
發表於 13-6-13 11:49 |只看該作者

引用:Quote:gavinbaba+發表於+13-6-11+13:07+係

原帖由 righteous 於 13-06-11 發表
我都想問下係咩牌子?係邊度買?
如不方俟公開可pm我,thx~~~
“BVLGAxx”橙黃綠蓋,樽身有好多公仔。


複式洋房

積分: 275


51#
發表於 13-6-13 11:54 |只看該作者

引用:Quote:celiagrace+發表於+13-6-11+13:18+bo

原帖由 beautylivebaby 於 13-06-12 發表
BODY SHOP 是否全天然
如果你想搵一啲天然小小既,可能即係可以比小朋友都用得既,就不妨睇下chiccx既嬰兒香水, 味道不錯,佢仲話可以比小朋友用,又可當蚊怕水,(我自己就無比囡囡用),只係同囡囡去街就用囉。


複式洋房

積分: 275


52#
發表於 13-6-13 11:56 |只看該作者

回覆:找香水!幫下我啦!

另外,最近係台灣機場免稅店見過一支Kitty 貓貓既香水,都係可以比小朋友用架,你留意一下呀,我諗香港都有得賣。


別墅

積分: 814


53#
發表於 13-6-13 14:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bijinann+於+13-06-12+發表樓

原帖由 qlokpig 於 13-06-13 發表
其實每次我很想問,但始終好唐突嘛!
只要瘀一次,就可以將佢到手喎!


水晶宮

積分: 69304


54#
發表於 13-6-13 20:29 |只看該作者
回覆 cancan1105 的帖子

佢以之前有隻 WISTERIA 好香,而家無出喇


男爵府

積分: 9104


55#
發表於 13-6-13 20:49 |只看該作者

引用:chloe?!聞落有無有陣粉咁?!

原帖由 jin9 於 13-06-13 發表
chloe?!聞落有無有陣粉咁?!



男爵府

積分: 9104


56#
發表於 13-6-13 20:51 |只看該作者

引用:一係Chloe同名果隻香水,一係Love+Chloe,

原帖由 kikiho14 於 13-06-13 發表
一係Chloe同名果隻香水,一係Love Chloe,我成日係街聞到最多人用係呢兩隻,希望幫到你



...
係咩?好多人用架?哈哈哈……我都唔知天。我只知老公之前送左支俾我,我超愛!!上星期仲買埋see by chloe,香就香,但唔long lasting ,激死我!


禁止訪問

積分: 5046


57#
發表於 13-6-13 21:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kikiho14+於+13-06-13+發表一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9104


58#
發表於 13-6-13 21:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+viennawong+於+13-06-13+發表

原帖由 kikiho14 於 13-06-13 發表
我買左love Chloe, 又係好快無味,我而加用嬌蘭little black dress都last得ok耐
但我支chloe 同名冇問題喎!!朝早噴,放工都仲有少少!但支see by chloe就朝早噴,返到公司已聞唔到!!


大宅

積分: 2300


59#
發表於 13-6-13 22:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qlokpig+於+13-06-12+發表不

原帖由 Elisabetta 於 13-06-12 發表
咁會唔會係narsiso?
我都剛買左支黑色。。正


大宅

積分: 1616


60#
發表於 13-6-14 00:09 |只看該作者

回覆:Elisabetta 的帖子

呢隻我都用開,超特別好香!用左6,7支了!粉红色果支反而我覺得陣味留唔耐好快冇!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo