自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   2


侯爵府

積分: 20025


41#
發表於 13-6-17 21:56 |只看該作者
WChan 發表於 13-6-17 21:53
樓主同你C6結左婚幾耐? 好似係大家默契差左D先會有咁既誤會. 如果今日咁既情況你都咁介意, 佢平時應該成 ...
拍左4年,結左年半.


伯爵府

積分: 16835


42#
發表於 13-6-17 22:01 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

其實你都换哂衫,都唔一齊行,老公話行先,你又話好,有啲口不對心算啦!小事一則。


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


43#
發表於 13-6-17 22:03 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

所以話女人都真係幾麻煩 點解唔直接講心個句 係要人估 一就一 二就二未幾好 答a完來諗b


大宅

積分: 3466


44#
發表於 13-6-17 22:04 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

你又話可以遲半個鐘,但又其實趕得切同C6一齊出,我就咁聽覺得好矛盾!我諗你老公係聽到你話可以遲半個鐘出,即係你唔想咁早出,而佢又好想食早餐,所以就沖咗出去姐。下次如果你出得門口,你老公又想食早餐你咪陪佢早啲出去



水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


45#
發表於 13-6-17 22:04 |只看該作者
ivycwl 發表於 13-6-17 21:56
拍左4年,結左年半.

咁樓主要好好同C6講返你今日點解嬲, 等佢下次醒目D, 咁下次就唔會再犯架啦!!!

夫妻有磨合期既!!


子爵府

積分: 13658


46#
發表於 13-6-17 22:06 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

我一啲都唔覺你c6有問題,有問題嗰個係你


禁止訪問

積分: 79


47#
發表於 13-6-17 22:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13658


48#
發表於 13-6-17 22:09 |只看該作者

回覆:今日嬲左C6成日,比你嬲唔嬲,定係我小氣!

我一啲都唔覺你c6有問題,有問題嗰個係你


珊瑚宮

積分: 114019

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


49#
發表於 13-6-17 22:14 |只看該作者

回覆:ivycwl 的帖子

你c6肚餓ge。唔好嬲!


侯爵府

積分: 20025


50#
發表於 13-6-17 22:17 |只看該作者
Tracy_1008 發表於 13-6-17 22:04
你又話可以遲半個鐘,但又其實趕得切同C6一齊出,我就咁聽覺得好矛盾!我諗你老公係聽到你話可以遲半個鐘出 ...
我係話可以遲半個鐘都食得到早餐.但我個刻已經準備好晒,仲差著鞋.
我都知我答個句好呀可能令C6覺得我真係話好....

咁.....女人都係咁架啦.我話好呀,但語氣聽不出嗎....



侯爵府

積分: 20025


51#
發表於 13-6-17 22:18 |只看該作者
chan_chi_mun 發表於 13-6-17 22:09
我一啲都唔覺你c6有問題,有問題嗰個係你
但我C6頭先打黎話覺得佢自己都有問題.


侯爵府

積分: 20025


52#
發表於 13-6-17 22:19 |只看該作者
WChan 發表於 13-6-17 22:04
咁樓主要好好同C6講返你今日點解嬲, 等佢下次醒目D, 咁下次就唔會再犯架啦!!!

夫妻有磨合期既!!
我覺得佢永遠都係咁.應該唔會可以醒D....


琥珀宮

積分: 169653


53#
發表於 13-6-17 22:20 |只看該作者

引用:Quote:木土土+發表於+13-6-17+21:34+你c6好

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
我C6都話覺得自己好無辜.但我講好啦係諗住應佢一聲,但佢話咁快走左去.
咁係你自己講錯令佢誤會,你憑咩嬲佢呢?其實我知,咪憑你係女人係佢老婆law!我有時對老公都係咁唔講道理!




子爵府

積分: 10177


54#
發表於 13-6-17 22:21 |只看該作者

引用:Quote:Tracy_1008+發表於+13-6-17+22:04+你

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
我係話可以遲半個鐘都食得到早餐.但我個刻已經準備好晒,仲差著鞋.
我都知我答個句好呀可能令C6覺得我真係話 ...
唔係個個女人都口不對心架
你口話好,佢點知你原來講反話
做得夫妻,就直接坦誠啲喇
仲要互相猜度咩




子爵府

積分: 13658


55#
發表於 13-6-17 22:22 |只看該作者

引用:Quote:Tracy_1008+發表於+13-6-17+22:04+你

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
我係話可以遲半個鐘都食得到早餐.但我個刻已經準備好晒,仲差著鞋.
我都知我答個句好呀可能令C6覺得我真係話 ...
邊個話“女人都是咁”?你係咁唔代表所有女人都是咁,起碼我唔係,最唔鐘意人口不對心,你老公都係因為你嗰句“好呀”而行動,你唔可以直接講心嗰句“等多我5分鐘”咩?


大宅

積分: 3466


56#
發表於 13-6-17 22:29 |只看該作者

引用:Quote:Tracy_1008+發表於+13-6-17+22:04+你

原帖由 ivycwl 於 13-06-17 發表
我係話可以遲半個鐘都食得到早餐.但我個刻已經準備好晒,仲差著鞋.
我都知我答個句好呀可能令C6覺得我真係話 ...
男人有時好stupid ga!!!你唔好站係你角度睇認為佢會知!想就想,唔想就唔想!講得清清楚楚!如果唔係結果就好似你而家咁!你以為佢明但原來佢唔明,咁就無謂啦


男爵府

積分: 5569


57#
發表於 13-6-17 22:32 |只看該作者

引用:回覆+ivycwl+的帖子咁點解你唔可以早出門陪

原帖由 小倩 於 13-06-17 發表
回覆 ivycwl 的帖子

咁點解你唔可以早出門陪佢食早餐
同意,早上肚餓食早餐有咩錯?而且樓主答左你c6“好”。咁你口不對心wor。


男爵府

積分: 5569


58#
發表於 13-6-17 22:32 |只看該作者

引用:回覆+ivycwl+的帖子咁點解你唔可以早出門陪

原帖由 小倩 於 13-06-17 發表
回覆 ivycwl 的帖子

咁點解你唔可以早出門陪佢食早餐
同意,早上肚餓食早餐有咩錯?而且樓主答左你c6“好”。咁你口不對心wor。


大宅

積分: 1669

畀面勳章


59#
發表於 13-6-17 22:34 |只看該作者
我同你啱啱相反,通常都會係我話出門口先,因為我C6係漏氣王,成日約親人都遲到,每次臨出門口都話就得就得,me me more more,分分鐘dum一個半個鐘都唔出門口,永遠同佢一齊出門口都遲到,但我最憎遲到。久而久之,我每次出街之前都會前一晚同佢約定幾點出門口,等到夠鐘佢仲喺度hea緊我就唔等佢(除左返6299度食飯外,haha).

久經訓練後,依家有時係佢等番我轉頭。我相信你C6係一個唔鐘意遲到嘅人,所以用呢個方法姐。再加上佢話自己先食早餐,喺大巴站等,你又話好,口不對心真係好難招呼喎。


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


60#
發表於 13-6-17 22:35 |只看該作者
你都答左佢好啦,
咁有問題嗰個梗係你啦

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo