論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11241


41#
發表於 13-6-19 10:28 |只看該作者

回覆:waiwaikelly 的帖子

佢好快發覺我可能睇到張卡所以快手收起左,之後我打開佢個櫃見到就影張相,之後我黑白print出嚟,第二晚問佢係咪借左錢,點解財務公司打電話比我,佢死口話冇之時,我就show張print出嚟張相,佢斷正才承認




男爵府

積分: 9555


42#
發表於 13-6-19 10:39 |只看該作者
chichiho 發表於 13-6-19 10:28
佢好快發覺我可能睇到張卡所以快手收起左,之後我打開佢個櫃見到就影張相,之後我黑白print出嚟,第二晚問 ...
你呢招都幾好喎...等我都試下跟你咁督爆佢...咁想請問一下...你踼爆左佢之後做野有冇唔同左?

因為我屋企日頭無人...得佢同個小朋友...驚佢唔知對佢會做咩


子爵府

積分: 11241


43#
發表於 13-6-19 10:51 |只看該作者

回覆:waiwaikelly 的帖子

因為我女由半歲開始比佢照顧,所以佢不會出古惑,做野方面因為屋企地方唔大主要係照顧個女同煮晚飯,冇咩機會比佢出錯




男爵府

積分: 9555


44#
發表於 13-6-19 11:01 |只看該作者
chichiho 發表於 13-6-19 10:51
因為我女由半歲開始比佢照顧,所以佢不會出古惑,做野方面因為屋企地方唔大主要係照顧個女同煮晚飯,冇咩機 ...
咁你今次第幾張約呢?



子爵府

積分: 11241


45#
發表於 13-6-19 11:07 |只看該作者

回覆:waiwaikelly 的帖子

第二張




複式洋房

積分: 451


46#
發表於 13-6-19 12:31 |只看該作者
我工人都有借錢, 我收到信寄比佢, 都知唔係好野, 我叫佢向我面前開信...原來大眾追佢還錢. 問佢..佢就話佢老公要錢 (都唔知真定假)...依家我扣起錢去大眾還, 出糧比剩下的錢...諗緊續唔續約. 佢沷照顧我兩個小朋友. 煩!


男爵府

積分: 9555


47#
發表於 13-6-19 14:43 |只看該作者
mm728 發表於 13-6-19 12:31
我工人都有借錢, 我收到信寄比佢, 都知唔係好野, 我叫佢向我面前開信...原來大眾追佢還錢. 問佢..佢就話佢 ...
我而家都估個工人借錢都係為左男人呀


複式洋房

積分: 451


48#
發表於 13-6-19 14:49 |只看該作者
回覆 waiwaikelly 的帖子

借錢呢個問題個個工人都有...只要佢還錢, 我都算了~


男爵府

積分: 9555


49#
發表於 13-6-19 14:56 |只看該作者
mm728 發表於 13-6-19 14:49
回覆 waiwaikelly 的帖子

借錢呢個問題個個工人都有...只要佢還錢, 我都算了~
你呢個工人做左幾耐? 第幾個約?


複式洋房

積分: 451


50#
發表於 13-6-19 14:59 |只看該作者
本帖最後由 mm728 於 13-6-19 15:00 編輯

回覆 waiwaikelly 的帖子

我的第一個工人, 11月完約....諗緊續唔續, 第一份約~


男爵府

積分: 9555


51#
發表於 13-6-19 16:27 |只看該作者
mm728 發表於 13-6-19 14:59
回覆 waiwaikelly 的帖子

我的第一個工人, 11月完約....諗緊續唔續, 第一份約~
請問你工人借幾多錢呢? 咁你工人都肯還錢唔會話一走了之喎


複式洋房

積分: 500


52#
發表於 13-6-19 19:16 |只看該作者

回覆:waiwaikelly 的帖子

點解要借,至今唔明




侯爵府

積分: 24719


53#
發表於 13-6-19 23:22 |只看該作者
mm728 發表於 13-6-19 12:31
我工人都有借錢, 我收到信寄比佢, 都知唔係好野, 我叫佢向我面前開信...原來大眾追佢還錢. 問佢..佢就話佢 ...

善意提醒, 小心姐姐將來屈你無出足糧俾佢.


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 13-6-20 12:34 |只看該作者

引用:Quote:waiwaikelly+發表於+13-6-18+10:27+

原帖由 dodo214 於 13-06-18 發表
我之前 case, 工人做得好好, 我地好信佢, 湊兩個, 準備同佢續第三張約, 佢都話OK, 之前屋企收到揾佢既 ...
佢都好狼死下喎




子爵府

積分: 11833

大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


55#
發表於 13-6-20 13:49 |只看該作者
本來想問請姐姐所有費用?
但睇完後都唔係好敢請!


複式洋房

積分: 451


56#
發表於 13-6-20 17:28 |只看該作者
回覆 waiwaikelly 的帖子

佢借26000 分10 期還 , 我發現的時候還有6-7期啦..up to now, she is still in my home !


複式洋房

積分: 451


57#
發表於 13-6-20 17:29 |只看該作者
回覆 sunshine0613 的帖子

我當然有叫佢簽收啦


男爵府

積分: 9555


58#
發表於 13-6-20 17:31 |只看該作者
mm728 發表於 13-6-20 17:28
回覆 waiwaikelly 的帖子

佢借26000 分10 期還 , 我發現的時候還有6-7期啦..up to now, she is still in m ...
咁如果佢肯做肯還...我都算....(不過係驚佢一走了之啫)


複式洋房

積分: 451


59#
發表於 13-6-20 17:51 |只看該作者
回覆 waiwaikelly 的帖子

我都驚.......佢走都唔明佢地點解要借...d 利息咁貴


複式洋房

積分: 451


60#
發表於 13-6-20 17:55 |只看該作者
回覆 waiwaikelly 的帖子

你個姐姐借15000, 都唔係好多....應該唔駛走老!! 放心!! 你知唔知佢一個月還幾多?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo