自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


伯爵府

積分: 17882

美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 13-6-22 12:07 |只看該作者
回覆 yc09 的帖子

加油呀!我都明白考級好有成就感,不過無咩特別需要真係唔好太急,因為你急住考完8級,但係唔識彈其他歌,唔通你唔繼續練落去?
既然你係會繼續彈琴同彈唔同的歌,咁一年後考8級同5年後考8級一樣姐
一年後考會考得好辛苦,5年後考會舒服點和成績好好多和實至名歸
如果你擔心錢的問題,你可以自己練多啲先去學一堂
練歌都要 aim for perfect 架,就算啲感情未做到足,起碼都要流暢準確地彈完成首歌先 ok
從中你個技巧會進步,自然可以彈到啲更難的歌啦


大宅

積分: 3551


42#
發表於 13-6-22 14:28 |只看該作者

回覆:請教琴miss or 彈琴既jm

而家學琴真係好貴,一個月起碼六七百。




男爵府

積分: 5263


43#
發表於 13-6-22 14:39 |只看該作者
如果你老師話你handle到,而你有有努力練習,方法又正確嘅話,一年都夠啦!!


禁止訪問

積分: 1496


44#
發表於 13-6-22 15:20 |只看該作者

引用:而家學琴真係好貴,一個月起碼六七百。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22886


45#
發表於 13-6-22 15:45 |只看該作者

回覆:請教琴miss or 彈琴既jm

其實真唔可以用年和用緊咩書去計算個進度,因為就算某些學生已彈緊bach 2&3 part,但彈得唔好或唔啱風格都無用,我覺得如果你相信自己個鋼琴老師,可以直接問下佢幾時可以考或者一係你錄段片擺上黎睇下


珍珠宮

積分: 34732


46#
發表於 13-6-22 18:51 |只看該作者

回覆:請教琴miss or 彈琴既jm

你學琴係為左考試定興趣?一年三級跳到六級,無話唔得,識彈考試歌就得。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo