自由報料

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 4933


41#
發表於 13-6-26 20:52 |只看該作者

引用:回覆+chloe_loves_cat+的帖子你間保險超好

原帖由 abc22 於 13-06-26 發表
回覆 chloe_loves_cat 的帖子

你間保險超好,四千都可以保哂
因為當一個小手術嘛


男爵府

積分: 9682

好媽媽勳章


42#
發表於 13-6-26 20:52 |只看該作者

回覆:chloe_loves_cat 的帖子

另外想問糸咪要比Dr.檢查左先知收費呢?





男爵府

積分: 8700


43#
發表於 13-6-26 22:26 |只看該作者
波兒 發表於 13-6-26 14:00
$4000全面,ok喎,還掂可以claim保險,宜家仲15,16緊,最怕整完再生,同埋話做完要換哂D化妝品



...
問咗保險有冇得claim先做,以我所知係無,如果有我都找醫生做


大宅

積分: 4312

BK Milk勳章 畀面勳章


44#
發表於 13-6-27 10:41 |只看該作者
chloe_loves_cat 發表於 13-6-26 20:51
我唔敢亂答你喎,可以問左醫生先。不過我有啲喺眼皮上面架

眼皮上面D疣都清到嗎 ???(咪好痛LAW) 全面做晒要幾耐呢 ???



大宅

積分: 1054


45#
發表於 13-6-27 12:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kuromimimi+於+13-06-26+發表

原帖由 chloe_loves_cat 於 13-06-26 發表
我唔敢亂答你喎,可以問左醫生先。不過我有啲喺眼皮上面架
可以比醫生資料我嗎?thx




大宅

積分: 4933


46#
發表於 13-6-27 13:30 |只看該作者

引用:波兒+發表於+13-6-26+14:00+$4000全面,ok

原帖由 拉姑 於 13-06-26 發表
波兒 發表於 13-6-26 14:00
$4000全面,ok喎,還掂可以claim保險,宜家仲15,16緊,最怕整完再生,同埋話 ...
真係要問下agent先,始終可能人人份保險唔同


大宅

積分: 4933


47#
發表於 13-6-27 13:32 |只看該作者

引用:Quote:chloe_loves_cat+發表於+13-6-26+20:

原帖由 Anya 於 13-06-27 發表
眼皮上面D疣都清到嗎 ???(咪好痛LAW) 全面做晒要幾耐呢 ???
清到呀,搽左麻醉藥唔痛,搽完葯我等左九個字再電左三個字左右掛(電果陣我冇睇時間)

點評

Anya  Thanks ~  發表於 13-6-27 15:04


大宅

積分: 4933


48#
發表於 13-6-27 13:33 |只看該作者

回覆:塊面生疣

我唔逐個pm喇,係觀塘嘅鍾經略醫生


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo