自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 13473


41#
發表於 13-7-1 23:50 |只看該作者

引用:bu+口水係因為臨近打風,氣壓低d,+佢哋耳仔

原帖由 Cindyjasper 於 13-07-01 發表
bu 口水係因為臨近打風,氣壓低d, 佢哋耳仔會唔舒服,bu 口水會舒服好多



子爵府

積分: 11643

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 13-7-2 00:00 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

女係雨wor




翡翠宮

積分: 75385


43#
發表於 13-7-2 00:01 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

冇科學根據嘅嘢,笑下咪算囉



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


珍珠宮

積分: 47280


44#
發表於 13-7-2 00:03 |只看該作者


翡翠宮

積分: 78964


45#
發表於 13-7-2 00:03 |只看該作者

引用:Bb+仔bu口水會落雨,bb+女bu口水會打風。我

原帖由 cocoma617 於 13-07-01 發表
Bb 仔bu口水會落雨,bb 女bu口水會打風。我個女真係有個風黎緊時會不停bu口水,平時就唔會,上次個風同今次 ...
關於瘀青嗰樣野,我同仔/女都有但我地後未散瘀



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


瑪瑙宮

積分: 139338

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


46#
發表於 13-7-2 00:04 |只看該作者

引用:patpat那個唔係因為比人踢落去頭胎既淤痕咩

原帖由 YUKIYAN 於 13-07-01 發表
patpat那個唔係因為比人踢落去頭胎既淤痕咩?patpat就係踢落去既,腳就係比人kick既



...
我仔,patpat 又有,腳又有,背部又有,即係點?(好彩面無


伯爵府

積分: 16212


47#
發表於 13-7-2 00:04 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話






瑪瑙宮

積分: 139338

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


48#
發表於 13-7-2 00:05 |只看該作者

引用:咁放屁係咩?

原帖由 -bella- 於 13-07-01 發表
咁放屁係咩?
個肚有風


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 13-7-2 00:06 |只看該作者

引用:咁我咪比人打鑊金先投胎囉?我媽話我啲瘀青

原帖由 丙丙 於 13-07-01 發表
咁我咪比人打鑊金先投胎囉?

我媽話我啲瘀青上到背脊試過比外國人 湊, 佢以為我比人打, 送我入 ...
我女背及Patpat都係!



若要人不知 唔好咁低B !  : P


子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


50#
發表於 13-7-2 00:07 |只看該作者
我愛Corina 發表於 13-7-2 00:04
我仔,patpat 又有,腳又有,背部又有,即係點?(好彩面無)
其實都係當笑話聽姐我都唔清楚嫁〜
終於有褲着!


複式洋房

積分: 344


51#
發表於 13-7-2 00:11 |只看該作者
好多傳聞就當真,巧合就當準,不同就無人去探究!


伯爵府

積分: 15642


52#
發表於 13-7-2 00:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rosaki+於+13-07-01+發表其實

原帖由 l_wingwing 於 13-07-01 發表
如果打風落雨,育嬰園d阿b個個bu口水咪好搞笑?!
呢個好笑




子爵府

積分: 14669


53#
發表於 13-7-2 00:15 |只看該作者

引用:我老人家係話男bb係風,女bb係雨

原帖由 s196300 於 13-07-01 發表
我老人家係話男bb係風,女bb係雨





珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 13-7-2 00:16 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

完全不make sense




男爵府

積分: 8887


55#
發表於 13-7-2 00:20 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

應該男bu風,女bu雨喎 我女bu親都會落雨的!

<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/09/13/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF0066/000000/My%20pregnancy/09/13/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>


大宅

積分: 1993


56#
發表於 13-7-2 00:21 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

我仔細細個成日bu




珍珠宮

積分: 37389


57#
發表於 13-7-2 00:21 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

老人家講咁多樣野,我覺得bu口水會落雨呢個說法最亂噏,日日有咁多BB bu口水,又唔見日日都落雨


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


58#
發表於 13-7-2 00:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+丙丙+於+13-07-01+發表咁我咪

原帖由 sandra28 於 13-07-02 發表
我女背及Patpat都係!
亞媽話西人無架, 唔知係咪呢


大宅

積分: 4498


59#
發表於 13-7-2 01:00 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

聽過 男bu風,女bu女。。。

其實日日都有唔同bb bu口水嫁啦。。
有咩可能作準喎。。。

反而我自己仲準
衰坐月坐得唔好。。
返風落雨一定會頭痛。。。
好似老人病咁。。。


禁止訪問

積分: 8008


60#
發表於 13-7-2 01:03 |只看該作者

回覆:有無聽過啲老人家話

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo