YeungSiuB 發表於 13-7-10 20:35
開頭以為淨係用左mission既前奏,點知連有天把聲都抄埋,有無搞錯呀?
http://m.hujiang.com/kr/ ...

亂用JYJ D 歌~ 佢實無運行~ F : MICJAE
JYJ in Chamonix, France
1 幸運的法國飯拿到米花的簽名
2 拍攝結束後,米花二人在玩棒球

3 國飯對米花說Kamsamita,在中很可愛的模仿她,有天笑了
4 拍攝期間,在中忽然叫了有天










YeungSiuB 發表於 13-7-10 18:22
大家努力呀!得票率比例雖然維持第一, 但比起尋日放工時個百份比己經低左, 我尋日六點見到係有百份之三十二, 而家得返二十七!第二位的升得好快呀, 請多多投票給JYJ!



