自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   13


大宅

積分: 4773


41#
發表於 13-7-10 17:45 |只看該作者
做銀行最慘,尤其做分行,又要交數又要俾客小!! 其他行業邊有d客咁惡架?方死你呃哂佢副身家咁,又要r息r著數,又要冇幫襯

點評

咪咪cat  agree  發表於 13-7-11 23:04


水晶宮

積分: 63651

hashtag影視迷勳章


42#
發表於 13-7-10 18:00 |只看該作者

引用:做銀行最慘,尤其做分行,又要交數又要俾客

原帖由 cherryttt 於 13-07-10 發表
做銀行最慘,尤其做分行,又要交數又要俾客小!! 其他行業邊有d客咁惡架?方死你呃哂佢副身家咁,又要r息r ...
同意,無ot錢,每日只有返工時間,無收工時間,預著d客臨關門先黎開戶,仲有排都唔洗走……

點評

cherryttt  客好醒架, 仲要同你講‘好彩趕得切姐  發表於 13-7-10 18:02


男爵府

積分: 9749


43#
發表於 13-7-10 18:00 |只看該作者

引用:hsbc甘多間入最衰

原帖由 momoakira 於 13-07-10 發表
hsbc甘多間入最衰
X 2我之前有中學同學做HSBC佢話好難做,resign 左!




水晶宮

積分: 50467


44#
發表於 13-7-10 18:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+唔好煩我+於+13-07-10+發表如

原帖由 lamwater2302 於 13-07-10 發表
Citi 難入嗎?
I don\'t know as i am not in this industry. But i guess if u have overseas exposure that would be an advantage





水晶宮

積分: 63651

hashtag影視迷勳章


45#
發表於 13-7-10 18:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+momoakira+於+13-07-10+發表h

原帖由 lorrainenfai 於 13-07-10 發表
X 2我之前有中學同學做HSBC佢話好難做,resign 左!
間間都咁衰,有邊間好呀?


大宅

積分: 2330


46#
發表於 13-7-10 18:17 |只看該作者

引用:做銀行最慘,尤其做分行,又要交數又要俾客

原帖由 cherryttt 於 13-07-10 發表
做銀行最慘,尤其做分行,又要交數又要俾客小!! 其他行業邊有d客咁惡架?方死你呃哂佢副身家咁,又要r息r ...
同意到不能再同意.....(+冇數再比老細小)

點評

cherryttt  ^_^¦¦¦  發表於 13-7-10 18:23


水晶宮

積分: 63651

hashtag影視迷勳章


47#
發表於 13-7-10 18:24 |只看該作者

回覆:銀行工,好做嗎?

個人見解千其唔好做“低bs”…

點評

cherryttt  Yeah  發表於 13-7-10 20:51


水晶宮

積分: 63651

hashtag影視迷勳章


48#
發表於 13-7-10 18:24 |只看該作者

回覆:銀行工,好做嗎?

個人見解千其唔好做“低bs”…


伯爵府

積分: 17280


49#
發表於 13-7-10 18:29 |只看該作者

回覆:銀行工,好做嗎?

RM唔好做




大宅

積分: 3335


50#
發表於 13-7-10 18:31 |只看該作者

引用:銀行呢行係做死人+刻薄.................外

原帖由 miffy 於 13-07-10 發表
銀行呢行係做死人

刻薄.................外資
我今日同朋友講完呢句


公爵府

積分: 25365


51#
發表於 13-7-10 18:40 |只看該作者

回覆:銀行工,好做嗎?

我位做銀行朋友岩岩先打俾我話決定resign, 晚晚9點10點先收得工, 自己請annual leave睇醫生都吾批, 老細仲話跑吾到數學咩人病, 你病都吾關我事, 吾駛同我講。。。。 你話係咪痴線+, 真係有錢都無命洗


翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


52#
發表於 13-7-10 18:42 |只看該作者

引用:hsbc甘多間入最衰

原帖由 momoakira 於 13-07-10 發表
hsbc甘多間入最衰
禾想投訴




大宅

積分: 4889


53#
發表於 13-7-10 18:44 |只看該作者

回覆:銀行工,好做嗎?

除非你做爆quote,否則壓力大到爆炸,個個月都要交數,交唔到數又要寫改善方案及再培訓




伯爵府

積分: 17187


54#
發表於 13-7-10 18:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+momoakira+於+13-07-10+發表h

原帖由 a-mi 於 13-07-10 發表
禾想投訴
投訴咩呀?




伯爵府

積分: 17187


55#
發表於 13-7-10 18:51 |只看該作者

引用:我位做銀行朋友岩岩先打俾我話決定resign,+

原帖由 BBChu 於 13-07-10 發表
我位做銀行朋友岩岩先打俾我話決定resign, 晚晚9點10點先收得工, 自己請annual leave睇醫生都吾批, 老 ...
邊間咁衰呀?




伯爵府

積分: 17187


56#
發表於 13-7-10 18:52 |只看該作者

引用:個人見解千其唔好做“低bs”…

原帖由 Jessicalws 於 13-07-10 發表
個人見解千其唔好做“低bs”…
Why?




翡翠宮

積分: 96872

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 笑得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 炎夏勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


57#
發表於 13-7-10 18:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+a-mi+於+13-07-10+發表禾想投

原帖由 lamwater2302 於 13-07-10 發表
投訴咩呀?
冇機入$




侯爵府

積分: 21782


58#
發表於 13-7-10 18:56 |只看該作者

回覆:銀行工,好做嗎?

我做了14年bank. 都决定放棄. RM渣x, dxs, citxxx, overall穩到錢, 但怕無命享


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


59#
發表於 13-7-10 18:58 |只看該作者

回覆:銀行工,好做嗎?

我有2個朋友做痕生同匯瘋,做到人都癲,仲要sale 嘢


水晶宮

積分: 63651

hashtag影視迷勳章


60#
發表於 13-7-10 19:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Jessicalws+於+13-07-10+發表

原帖由 lamwater2302 於 13-07-10 發表
Why?
系統差,遲收工,無ot錢……


首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo