立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4773
水晶宮
積分: 63651
原帖由 cherryttt 於 13-07-10 發表 做銀行最慘,尤其做分行,又要交數又要俾客小!! 其他行業邊有d客咁惡架?方死你呃哂佢副身家咁,又要r息r ...
男爵府
積分: 9749
原帖由 momoakira 於 13-07-10 發表 hsbc甘多間入最衰
積分: 50467
原帖由 lamwater2302 於 13-07-10 發表 Citi 難入嗎?
原帖由 lorrainenfai 於 13-07-10 發表 X 2我之前有中學同學做HSBC佢話好難做,resign 左!
積分: 2330
伯爵府
積分: 17280
積分: 3335
原帖由 miffy 於 13-07-10 發表 銀行呢行係做死人 刻薄.................外資
公爵府
積分: 25365
翡翠宮
積分: 96872
積分: 4889
積分: 17187
原帖由 a-mi 於 13-07-10 發表 禾想投訴
原帖由 BBChu 於 13-07-10 發表 我位做銀行朋友岩岩先打俾我話決定resign, 晚晚9點10點先收得工, 自己請annual leave睇醫生都吾批, 老 ...
原帖由 Jessicalws 於 13-07-10 發表 個人見解千其唔好做“低bs”…
原帖由 lamwater2302 於 13-07-10 發表 投訴咩呀?
侯爵府
積分: 21782
琥珀宮
積分: 155662
原帖由 lamwater2302 於 13-07-10 發表 Why?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy