懷孕前後

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   10


複式洋房

積分: 289


41#
發表於 13-7-18 14:55 |只看該作者
用car seat 就緊係安全D, 剎車時大人的自然反應好易甩手; 幾險架


公爵府

積分: 26525


42#
發表於 13-7-18 15:12 |只看該作者
Ivyyeung0502 發表於 13-7-18 14:16
睇完這post,我先知car seat 咁重要,有個問題,我推住bb車唸住搭巴士,係吾係帶埋car seat 上車,好似好多 ...
搭巴士就無法啦,亦都無人會帶car seat坐巴士掛(當然nb時可用car seat安落bb車架當bb車用,無話無可能既)。而巴士會發生好嚴重意外令bb飛出車/chok親既機率應該比私家車低好多,私家車好多時少少撞到下都有可能chok親bb,所以要用car seat先至安全


大宅

積分: 1675


43#
發表於 13-7-18 16:20 |只看該作者

引用:我囡依家29日人仔,由出院到依家要去健康院

原帖由 mochapig 於 13-07-18 發表
我囡依家29日人仔,由出院到依家要去健康院都坐car seat,訓得勁舒服又安全,我晤會為果幾千蚊car seat錢而 ...





子爵府

積分: 10598

好媽媽勳章 醒目開學勳章


44#
發表於 13-7-18 16:40 |只看該作者
想請問一下,我仔(4歲)用緊張CAR SEAT 係maxi-cosi,類似呢張--
http://www.maxi-cosi.com/product ... dler/priori-xp.aspx

我陀緊第2胎,如果想買FOR NB-2,3歲既,有冇咩牌子好介紹??同埋大概價錢?

THANKS


男爵府

積分: 7119


45#
發表於 13-7-18 16:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Evilo+於+13-07-18+發表I+use

原帖由 yiqiyihui 於 13-07-18 發表
How long does it take to fit the car seat in taxi n do drivers give you that annoyed look?
It takes less than a min to install an infant carseat.




男爵府

積分: 7119


46#
發表於 13-7-18 16:47 |只看該作者

引用:Quote:placesday+發表於+13-7-18+10:24+JM

原帖由 bbfaye 於 13-07-18 發表
我都係坐的士, 咁點算...
又或者問朋友借車, 無理由買個ACR SEAT 啩...
搭地鐵可行嗎?




男爵府

積分: 7119


47#
發表於 13-7-18 16:50 |只看該作者

引用:如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給

原帖由 finacc 於 13-07-18 發表
如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給NB用的carseat 呢? (其實頭一年多不多會帶BB坐車呢?)



...
唔用carseat根本唔係一個選擇




大宅

積分: 3959


48#
發表於 13-7-18 17:12 |只看該作者

引用:如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給

原帖由 finacc 於 13-07-18 發表
如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給NB用的carseat 呢? (其實頭一年多不多會帶BB坐車呢?)



...
我有買不過無用




珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


49#
發表於 13-7-18 17:32 |只看該作者
回覆 finacc 的帖子

我覺得呢個唔係問題..............

未出世就一早買左啦,

NB 千零蚊姐, 買少幾件衫者買左啦



別墅

積分: 610


50#
發表於 13-7-18 17:47 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

多謝大家的分析! 今天我會晚上馬上去買啦!




禁止訪問

積分: 699


51#
發表於 13-7-18 17:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6276

畀面勳章


52#
發表於 13-7-18 17:59 |只看該作者

引用:用car+seat+就緊係安全D,+剎車時大人的自然

原帖由 samcoothy 於 13-07-18 發表
用car seat 就緊係安全D, 剎車時大人的自然反應好易甩手; 幾險架
同意。


男爵府

積分: 9751

玩具勳章


53#
發表於 13-7-18 18:05 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

用Nb car seat穩陣啲,始終意外既野好難講。我仔仔用到歲多就再轉大啲car seat,冇浪費。




大宅

積分: 1707


54#
發表於 13-7-18 18:20 |只看該作者
不如大家討論一下,NB出院,但冇車,只可以撘的士,又唔可以手抱,咁點算?


男爵府

積分: 5536


55#
發表於 13-7-18 18:25 |只看該作者

引用:如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給

原帖由 finacc 於 13-07-18 發表
如果自己渣車接C9及BB出院,大家是否會買給NB用的carseat 呢? (其實頭一年多不多會帶BB坐車呢?)



...
C9抱住最安全!


伯爵府

積分: 15568

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 13-7-18 18:55 |只看該作者

回覆:想問一下大家怎麼樣帶NB回家?

其實要點為知安全嗌係無意思,bb係佢地自己,自己負得起有意外而引致既後果咪得!祝好運


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


57#
發表於 13-7-18 19:15 |只看該作者
冇車既人既命係cheap d 又未免太言重.

坐的士既話,就無得揀要手抱.

自己有車既話, 當然要買個適合既car seat. 單係坐幾分鐘車程都要用佢. 呢樣係每個有車人士都要知既安全知識.


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


58#
發表於 13-7-18 19:19 |只看該作者
野豬媽 發表於 13-7-18 16:40
想請問一下,我仔(4歲)用緊張CAR SEAT 係maxi-cosi,類似呢張--
http://www.maxi-cosi.com/products/car-se ...

我住外國, bb 都係用maxi cosi car seat. 屋企有3款car seat, 全部都係呢個牌子.


別墅

積分: 975


59#
發表於 13-7-18 19:47 |只看該作者

引用:不如大家討論一下,NB出院,但冇車,只可以

原帖由 Jess_L 於 13-07-18 發表
不如大家討論一下,NB出院,但冇車,只可以撘的士,又唔可以手抱,咁點算? ...
I wanna know, 可能要行路或搭地鐵?


公爵府

積分: 26525


60#
發表於 13-7-18 20:44 |只看該作者

引用:多謝大家的分析!+今天我會晚上馬上去買啦

原帖由 finacc 於 13-07-18 發表
多謝大家的分析! 今天我會晚上馬上去買啦!





首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo