自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


伯爵府

積分: 17845


41#
發表於 13-7-25 01:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bcjb+於+13-07-24+發表It+is+

原帖由 wonderlulu 於 13-07-24 發表
有啲野,唔好淨係眼紅,美國人一樣傾慕歐洲皇室,發咗達,個個返歐洲尋根,最好同皇家貴冑扯關係,再唔係鄉 ...
如果無人再支持皇室,佢地可以一直做落去嗎?


珍珠宮

積分: 38085


42#
發表於 13-7-25 01:16 |只看該作者
yani8322 發表於 13-7-25 00:56
咁遲d真係窮起上黎,人民咪可以推翻皇室?佢地都無實權,推翻可以縮減開支

...
估你唔到, 全歐洲開支最大係荷蘭王室, 由納稅人平均支出到總支出都係; 英女王/王儲本身都有投資, 唔記得邊度講過, 王儲雖然有國家津貼, 但佢拒絕收, 因為佢自己D財產收入夠養自己一家、兩個仔同新抱有餘。
當然, 日常開支, 王宮保養等等就由國家出, 特別係保安費用, 呢樣最貴。

況且我覺得英國人幾理性, 我諗即使中國推翻自己政府都未輪到英國去推翻自己個王室

點評

CarrieNazi    發表於 13-7-25 15:44


珍珠宮

積分: 30846


43#
發表於 13-7-25 01:21 |只看該作者
握下手,揭下幕,做下show咁


伯爵府

積分: 18385


44#
發表於 13-7-25 01:33 |只看該作者

引用:Quote:yani8322+發表於+13-7-25+00:56+咁遲

原帖由 goat 於 13-07-25 發表
估你唔到, 全歐洲開支最大係荷蘭王室, 由納稅人平均支出到總支出都係; 英女王/王儲本身都有投資, 唔記得邊 ...
皇儲有請專一投資?





珍珠宮

積分: 38085


45#
發表於 13-7-25 01:35 |只看該作者
Bcjb 發表於 13-7-25 01:33
皇儲有請專一投資?
有冇我就唔知, 不過佢有唔少土地, 租出去都夠佢食


珍珠宮

積分: 32662

畀面勳章


46#
發表於 13-7-25 01:47 |只看該作者
係集體回憶


伯爵府

積分: 18385


47#
發表於 13-7-25 02:28 |只看該作者

引用:Quote:Bcjb+發表於+13-7-25+01:33+皇儲有請

原帖由 goat 於 13-07-25 發表
有冇我就唔知, 不過佢有唔少土地, 租出去都夠佢食
哦,咁都好d, 我真係以為要國民養佢地




男爵府

積分: 9576

畀面勳章 環保接龍勳章


48#
發表於 13-7-25 04:28 |只看該作者

引用:Quote:yani8322+發表於+13-7-25+00:56+咁遲

原帖由 goat 於 13-07-25 發表
估你唔到, 全歐洲開支最大係荷蘭王室, 由納稅人平均支出到總支出都係; 英女王/王儲本身都有投資, 唔記得邊 ...
我諗即使中國推翻自己政府都未輪到英國去推翻自己個王室 <<<<




公爵府

積分: 28209


49#
發表於 13-7-25 04:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+EVA222+於+13-07-24+發表無權

原帖由 Bcjb 於 13-07-24 發表
It is my point... 佢地唔駛做,但用國民的錢過豪華生活,what's the point? 不過欣賞王子去當兵,現在做 ...
唔駛做?一言一行都要面對全國,做公眾人物就係佢地既工作,為左呢份工冇晒自由架。




子爵府

積分: 12104


50#
發表於 13-7-25 06:04 |只看該作者

回覆:其實英國皇族

只不過係國家既精神領袖,我位英國62全屋都係英女皇頭像既擺設。王子大婚,佢買咗好多紀念品俾我,好似花街朱古力咁,話係特別版,食完唔好丟個罐。個罐而家我用嚟裝香薰油用既蠟燭。




珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


51#
發表於 13-7-25 06:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+goat+於+13-07-25+發表有冇我

原帖由 Bcjb 於 13-07-25 發表
哦,咁都好d, 我真係以為要國民養佢地
係有養皇室㗎,不過實際費用唔知,不過正如另一位JM講,皇室亦開始減少政府資助,好似英女皇有座行宮,本來由政府負責管理及維修,英女皇為咗減輕政府負擔,就將行宮對外開放收取入場費,以此來補貼開始。




珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


52#
發表於 13-7-25 06:36 |只看該作者

引用:Quote:小可愛11+發表於+13-7-25+00:15+請問

原帖由 joanl28 於 13-07-25 發表
「行政」「立法」「司法」
想問回歸後,三權分立如何蕩然無存 ?
CY 想解決雙非問題,就是因為不能干預司法, ...
見妳由07年註冊後甚小發帖或回帖,就算有都係關於政治。

坦白講無論港英政府或特區政府都各有建樹或失職。我個人來講亦冇話對任何一個政府有偏愛或憎恨。

只係某程度上來講三權分立係一個基本,至於點去運用就 depends on 當時話事懂唔懂得去靈活運用。

為何會話三權分立蕩然無存,97 前行政局嘅存在係幫到政府嘅運作同某程度嘅決策,雖然局內大部分人都係大商家或自己人/行業精英,但係佢哋真係 work.

而家嘅行會我就真係唔知佢哋做緊乜,可能我冇留意亦留意唔到,至於班成員係咩質素,大家有眼睇。

其實我非常同意鄧伯伯所講,無論係黑貓白貓,捉到老鼠就係好貓。




珊瑚宮

積分: 118281


53#
發表於 13-7-25 06:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wonderlulu+於+13-07-24+發表

原帖由 yani8322 於 13-07-25 發表
如果無人再支持皇室,佢地可以一直做落去嗎?
你問完後,下面有JM講咗,我很同意,

大家很容易套入了平日看劇時中國以至亞洲的皇帝和臣民關係,再進步點是美國迪士尼童話中王子公主的概念,與真實的英國或歐洲皇室與國家的情況謬以千里。

我倒不是讚他們高尚了,而是他們的生存必有其價值,所以看看加拿大澳洲,獨立了那麼多年,英國首相沒可能對他們指點江山,但加澳本土一次又一次廢(英)皇的運動皆失敗,不能說純為感情因素,其中認清皇室象徵帶來的巿塲"軟力量"才是重點。

香港本來也有這利便,但現在當權新貴的「皇氣」還未過夠癮,還那有器量容得下別家共存?鬆一口氣也要批c,快快示忠於新皇朝。




珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


54#
發表於 13-7-25 06:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yani8322+於+13-07-25+發表如

原帖由 wonderlulu 於 13-07-25 發表
你問完後,下面有JM講咗,我很同意,

大家很容易套入了平日看劇時中國以至亞洲的皇帝和臣民關係,再進步點 ...





水晶宮

積分: 71337

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


55#
發表於 13-7-25 08:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yani8322+於+13-07-25+發表如

原帖由 wonderlulu 於 13-07-25 發表
你問完後,下面有JM講咗,我很同意,

大家很容易套入了平日看劇時中國以至亞洲的皇帝和臣民關係,再進步點 ...
其實一個國家有"皇氣"都唔錯,大家有一個共同崇拜既最高領導人,真係有大事解決唔到,仲有皇室最後把關,好似上次泰國紅衫軍黃衫軍打到七彩,結果好似係泰皇擺和頭酒攪掂。


男爵府

積分: 8094


56#
發表於 13-7-25 09:13 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bkfans+於+13-7-24+15:30+編輯

原帖由 bkfans 於 13-07-24 發表
本帖最後由 bkfans 於 13-7-24 15:30 編輯

精神領袖, 團結國民, 提供八掛娛樂消息, 提供開賭的賭盤題目, ...





男爵府

積分: 8614


57#
發表於 13-7-25 09:20 |只看該作者
chowqv 發表於 13-7-24 23:41
英女王唔單單只係英國最高元首,澳洲都係佢。


禁止訪問

積分: 1960


58#
發表於 13-7-25 09:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48581


59#
發表於 13-7-25 09:46 |只看該作者
yani8322 發表於 13-7-25 00:56
咁遲d真係窮起上黎,人民咪可以推翻皇室?佢地都無實權,推翻可以縮減開支

...

其實係驚架, 上次 DIANA 瓜左, 女皇無表示, 比國民狂鬧, 仲話要推翻皇朝

其實中國如果學佢咁保留皇室, 當旅遊境點都唔錯

點評

goat  agree  發表於 13-7-25 10:53
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


大宅

積分: 4663


60#
發表於 13-7-25 10:02 |只看該作者

引用:They+help+to+spend+the+gov+tax

原帖由 CHUIPING 於 13-07-24 發表
They help to spend the gov tax





首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo