自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 204


41#
發表於 13-7-26 00:14 |只看該作者

引用:我呢兩日都出了差不多既post....

原帖由 cwb43c 於 13-07-25 發表
我呢兩日都出了差不多既post....
sorry,我冇留意到,我一時嬲得濟,所以開咗個post


大宅

積分: 3766


42#
發表於 13-7-26 00:19 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

唔好話bb車,座輪椅用拐仗個d都冇人讓!!




複式洋房

積分: 204


43#
發表於 13-7-26 00:23 |只看該作者

引用:我試過係奥運推BB車坐𨋢,我等左三

原帖由 p_kotone 於 13-07-25 發表
我試過係奥運推BB車坐𨋢,我等左三部先入到、D人仲狂迫入部𨋢,之後我格離個鬼老忍吾住叫D人 ...
係奧運站部lift隔離就係扶手電梯,d人行多兩步都唔肯行……


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


44#
發表於 13-7-26 00:24 |只看該作者
我都想問,家下搭扶手電梯,一定要坐一邊,讓人係係梯狂奔?

好多次同阿仔出去,我要拖住佢平排企,輕則係人“摺摺聲”,重則俾人推開。



不知所謂的乙陸!!!


珍珠宮

積分: 33517

熱血勳章 好媽媽勳章


45#
發表於 13-7-26 00:30 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

呢樣野真係留意咗好耐,有時我同小朋友等𨋢,見其他人打傷殘人士尖入𨋢,攪到人地無得入,我都覺得好火同睇到啲傷殘人士的表情係好無奈



請勿打招呼~


大宅

積分: 4941


46#
發表於 13-7-26 00:31 |只看該作者

引用:我都想問,家下搭扶手電梯,一定要坐一邊,

原帖由 chowqv 於 13-07-26 發表
我都想問,家下搭扶手電梯,一定要坐一邊,讓人係係梯狂奔?

好多次同阿仔出去,我要拖住佢平排企,輕則係 ...
完全同意。
我帶住2歲幾小朋友,搭扶手要上下企,但又驚佢隻腳攝入自動電梯,所以人少我就平排企,人多我唯有抱起佢,


男爵府

積分: 7060


47#
發表於 13-7-26 00:31 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

我早兩日先再教多次我個仔



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/11/12/2013><img border=0 width=650 height=120 src='http://www.pregnology.com/preggoticker120/777777/000000/My%20pregnancy/11/12/2013.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>


伯爵府

積分: 17555

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


48#
發表於 13-7-26 00:40 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

好憎,我有遇過


子爵府

積分: 14127

熱血勳章


49#
發表於 13-7-26 01:46 |只看該作者

回覆:judauyi 的帖子

我唔係呢個意思


大宅

積分: 1661


50#
發表於 13-7-26 02:13 |只看該作者

回覆:Yubi.T 的帖子

深同感受,有手有腳都吾行幾步,成曰同有需要嘅人爭,有時真係等到火都黎


瑪瑙宮

積分: 133372


51#
發表於 13-7-26 11:52 |只看該作者

引用:我都想問,家下搭扶手電梯,一定要坐一邊,

原帖由 chowqv 於 13-07-26 發表
我都想問,家下搭扶手電梯,一定要坐一邊,讓人係係梯狂奔?

好多次同阿仔出去,我要拖住佢平排企,輕則係 ...
恕我見識少,我未見過坐一邊喎




翡翠宮

積分: 86809

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


52#
發表於 13-7-26 11:54 |只看該作者


禁止訪問

積分: 919


53#
發表於 13-7-26 12:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 21714

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 13-7-26 12:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3504


55#
發表於 13-7-26 12:20 |只看該作者
地鐵應該派人去安排一下,我日日推bb車出街,真係好憎依d人..
都唔明點解可以懶成咁...行多幾步去扶手電梯都有困難
地鐵d lift又慢過人,d人係都要等!!!


大宅

積分: 1466


56#
發表於 13-7-26 12:23 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

我發現越來越多香港年輕人大陸咗。sooooo uncivilized. Before mostly are those 50s c9 r lazy to walk and fight for the space in the lift or seat with those that in need.... Yesterday I saw a young boy (around 18-20) fight a seat (walk faster to the seat) with an old lady with a walker.... Everyone \"beeeei\" at him so he finally walked away. Chi sin!




珍珠宮

積分: 40594


57#
發表於 13-7-26 12:25 |只看該作者
CreamyWen 發表於 13-7-25 20:55
可能佢地表面正常,內裡傷殘呢
腦殘


禁止訪問

積分: 663

畀面勳章


58#
發表於 13-7-26 12:25 |只看該作者

回覆:judauyi 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17684


59#
發表於 13-7-26 12:28 |只看該作者
本帖最後由 mybabylove 於 13-7-26 12:28 編輯

可能佢地好趕時間,遲到返工就比老闆話,可能會比炒!


子爵府

積分: 13298

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子王國15週年勳章


60#
發表於 13-7-26 12:41 |只看該作者

回覆:繼讓座後,又一個值得關注既問題……

同讓座一樣,冇人叫你推車仔出街ga ma,同你一樣比咁多車錢,點解要你優先???
呢度大把jm都係咁諗,淨係讓座 post 已經睇得出有好多人已經唔知咩公德品德,叫人唔好期望人地會讓你嗰d人,講人就叻,通常有事發生喺自己同屋企人身上時又另一個講法,我自己大肚時比人讓過幾次,嗰幾次反而係大陸人讓我坐比較多,依家好多香港人都變晒ga la,
我咁講完都肯定會比人插


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo