自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   1


子爵府

積分: 12790

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


41#
發表於 13-7-26 12:31 |只看該作者
我寫d字好似d小學生(5-6年班)咁


男爵府

積分: 9288

2018復活節勳章


42#
發表於 13-7-26 12:32 |只看該作者
越大越寫得衰


大宅

積分: 3197


43#
發表於 13-7-26 12:34 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

好肉酸,C6話寫到一粒粒甘


子爵府

積分: 12104


44#
發表於 13-7-26 12:40 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

算靚同清楚整齊,讀書個陣父母好俾心機揸住我隻手教寫字,如果寫得唔靚會俾媽咪擦過再寫,無得唔靚。





侯爵府

積分: 22886


45#
發表於 13-7-26 12:41 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?




男爵府

積分: 7060


46#
發表於 13-7-26 12:42 |只看該作者

引用:我啲字算整齊,size偏大,四四方方咁,但好

原帖由 berrymama 於 13-07-26 發表
我啲字算整齊,size偏大,四四方方咁,但好似小朋友寫字。我老公啲中英文字都好靚,所以亞女學校所有要填嘅 ...
Me 2,我老公話因為我左yau,
我老公啲字好秀氣,似女仔,一定靚過我



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/11/12/2013><img border=0 width=650 height=120 src='http://www.pregnology.com/preggoticker120/777777/000000/My%20pregnancy/11/12/2013.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-size:9pt;color:#444444 target=_blank href=http://www.pregnology.com>Make a pregnancy ticker</a></div>


大宅

積分: 3413


47#
發表於 13-7-26 12:42 |只看該作者
ok見得人, 但唔知點解近排寫個"3"字時會好似手抽筋咁寫得好唔順!!


男爵府

積分: 9420

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章


48#
發表於 13-7-26 12:44 |只看該作者
我自己唔覺得自己寫字靚
不過我d同事都話我d字靚


公爵府

積分: 25065


49#
發表於 13-7-26 12:45 |只看該作者
我寫字唔令= =細個做功課會搵間尺間住寫~~咁就會整齊d~


伯爵府

積分: 18048


50#
發表於 13-7-26 12:50 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

我D字靚過我老公啦,所以要填form一定喺我填,其實真搵笨




子爵府

積分: 11833


51#
發表於 13-7-26 12:52 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

唔算靚,但好大隻,字似主人形




水晶宮

積分: 52899


52#
發表於 13-7-26 12:54 |只看該作者

回覆:AQSIQ 的帖子

我直頭覺得越來越肉酸……認真諗過去學書法,但係無時間。


彩鑽殿

積分: 609749

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


53#
發表於 13-7-26 12:56 |只看該作者
自認ok~~~~~~~~~fine


珍珠宮

積分: 36391


54#
發表於 13-7-26 12:57 |只看該作者
有心機就會寫得靚~


男爵府

積分: 7088


55#
發表於 13-7-26 13:00 |只看該作者
我真心覺得自己d字真係一啲都唔靚, 最多可以話係整齊

但唔知點解好多人(同事和上司)都話我啲字好靚

我覺得睇得多人地寫啲靚字, 潛移默化自己啲字都會靚啲


禁止訪問

積分: 23456

醒目開學勳章


56#
發表於 13-7-26 13:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38647


57#
發表於 13-7-26 13:18 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

讀書時日日寫就好靚,而為就




用戶要求終止服務

積分: 37375


58#
發表於 13-7-26 13:19 |只看該作者
人靚就得啦, 唔使寫字靚..






可惜2 樣都無我份



發傻中......


男爵府

積分: 5569


59#
發表於 13-7-26 13:31 |只看該作者

回覆:大家寫字靚唔靚?

我手字自細都幾好架,所以讀書時經常被老師欽點出黑板幫手寫。我成為老豆既書僮,每逢要寫書信回鄉,寫賀禮,寫租約,寫揮春,老豆都指定要我寫。家姐亞哥結婚發請帖都係出自我手筆。有d同學話我手英文字好鬼有style,過我老公就話我寫得太潦草。其實真心覺得宇寫得靚有著數,我遇著幾個老闆都讚我字靚,對我印象都好d。


珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


60#
發表於 13-7-26 13:33 |只看該作者
lovelykitty 發表於 13-7-26 12:07
我的,可以嗎?
好鍾意你d字

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo