自由講場

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   4


珊瑚宮

積分: 107404

虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 +5熱血勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


41#
發表於 13-7-26 15:50 |只看該作者


伯爵府

積分: 18474


42#
發表於 13-7-26 15:51 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

怕什麼

點評

Catrabbitc  咪係  發表於 13-7-26 15:56


禁止訪問

積分: 21714

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 13-7-26 15:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8591


44#
發表於 13-7-26 15:52 |只看該作者
我都怕, 尤其唔熟嘅地方, 多數唔會搭小巴, 寧願坐巴士


珊瑚宮

積分: 114356

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


45#
發表於 13-7-26 15:53 |只看該作者
小朋友讀緊書就會

出嚟做野大人大者怕咩喎


男爵府

積分: 5026


46#
發表於 13-7-26 15:53 |只看該作者
我細個係怕 嗌左落車司機聽唔到


伯爵府

積分: 17922

BK Milk勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 瞓得好勳章


47#
發表於 13-7-26 15:53 |只看該作者


男爵府

積分: 8591


48#
發表於 13-7-26 15:53 |只看該作者
wasabi_s 發表於 13-7-26 15:35
我就係咁呀. 原來有同道中人, 我到結左婚先克服到一半. 以前我一定唔搭van 仔 巴士, 只搭mtr. 因為唔識落車 ...

me 2


大宅

積分: 3058


49#
發表於 13-7-26 15:55 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

我試過幾次同其他人同一時間叫下站下車仲要每次都係男人 真係好樣衰 好想知果個人係咩樣,但又吾好意思向後望


子爵府

積分: 10428


50#
發表於 13-7-26 15:57 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

我有個朋友仔佢係囉,佢情願過站行返轉頭都唔敢嗌C機有落,到今時今日如果架小巴係無得撖鐘落車嘅,佢都係有機會要過站行返轉頭




水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


51#
發表於 13-7-26 15:58 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

以前怕::loveliness:生左仔就乜都唔怕


子爵府

積分: 12495

2018復活節勳章


52#
發表於 13-7-26 15:59 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

細個好怕叫落車,一黎唔敢,二黎試過幾次嗌左落車司機聽唔到無停車,覺得自己好瘀,就更加唔敢嗌落,寧願由總站行半個鐘返屋企。
而家大個好啲,都敢嗌,但如果有得㩒鐘都會㨂㩒鐘,費時司機聽唔到 迫不得意要嗌落車時,會清一清喉嚨,費時走音/啖上頸



點評

saraaa   同我一樣  發表於 13-7-26 16:28


禁止訪問

積分: 917


53#
發表於 13-7-26 16:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23395


54#
發表於 13-7-26 16:01 |只看該作者
我係驚叫左司機聽唔到~~~


大宅

積分: 3381

+3金熱血


55#
發表於 13-7-26 16:01 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

以前初中時都會怕,好似好尷尬(傻傻地呀我),但人愈大,又無左呢種感覺,依家我有幾大聲得咁大聲叫落車!試過一次,我咁大聲叫,司機都唔揚手,我又再叫,直至佢唔耐煩話:「聽到喇!」(心想:鬼叫你唔揚手,我點鬼知你聽唔聽到呀)




伯爵府

積分: 18474


56#
發表於 13-7-26 16:05 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

做喵老典禾電話睇唔到:tongue:


男爵府

積分: 6454


57#
發表於 13-7-26 16:07 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車?

我由細到大都好怕,加上細個小學有一次坐車尾,可能叫得細聲(但其實我好大聲...),司機聽吾到,無停俾我,我勁驚,好彩有個嬸嬸知道我要落幫我叫司機停,但個陣已經駛過左個站,但因為下一個站都幾遠,個司機又焗住要開門俾我,所以佢勁大聲話我,叫我要落就大聲d啦,啞左咩?自此之後我就更加怕叫落車。。我仲以為得我一個係咁,原來有同道中人




水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


58#
發表於 13-7-26 16:09 |只看該作者
我見過~我成日坐小巴, 有個男人叫"有落"但佢把聲細到蚊咬咁!
次次小巴都飛左站~佢又唔敢出聲~

佢個聲係細到EEOO咁細~


珍珠宮

積分: 42389

hashtag影視迷勳章


59#
發表於 13-7-26 16:10 |只看該作者
bibimay 發表於 13-7-26 16:05
做喵老典禾電話睇唔到
返屋企開電腦睇啦~~~愛心老典黎的


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


60#
發表於 13-7-26 16:11 |只看該作者

回覆:有冇人搭小巴會怕叫落車

男人老狗咁怕羞,喺條街老婆比人撩佢肯定都係um春咁mouth:


首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo