自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


41#
發表於 13-7-28 23:08 |只看該作者

回覆:奇怪••點解要幫5歳女gel甲???

我兒甥女係半唐番,一有假期定必揸指甲,邊關事係大陸人定香港人定外國人?!




翡翠宮

積分: 95998

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


42#
發表於 13-7-28 23:08 |只看該作者

回覆:奇怪••點解要幫5歳女gel甲???

搽定gel?咁,邊個女仔細個未試過?




伯爵府

積分: 16757


43#
發表於 13-7-28 23:09 |只看該作者

回覆:奇怪••點解要幫5歳女gel甲

其實d化學成份唔多好咁


大宅

積分: 1455


44#
發表於 13-7-28 23:09 |只看該作者
小朋友gel就過份啲,gel甲要磨甲,小朋友啲指甲薄,好易反甲㗎,諗起就打冷震

搽甲油就一次半次無所謂


禁止訪問

積分: 17124


45#
發表於 13-7-28 23:10 |只看該作者

回覆:奇怪••點解要幫5歳女gel甲

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14900

好媽媽勳章


46#
發表於 13-7-28 23:11 |只看該作者

回覆:奇怪••點解要幫5歳女gel甲

我個女成日要我幫佢油指甲,有咩問題呢?貪靚係女人天性黎架喎


大宅

積分: 4683


47#
發表於 13-7-28 23:12 |只看該作者

回覆:奇怪••點解要幫5歳女gel甲

手就好少會揸,驚仲細會咬手指,腳暑假揸下又無乜野!


侯爵府

積分: 23462

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


48#
發表於 13-7-28 23:14 |只看該作者

回覆:奇怪••點解要幫5歳女gel甲

如果放長假先搽無問題丫,小女孩貪靚啫


男爵府

積分: 8447


49#
發表於 13-7-28 23:32 |只看該作者

引用:睇唔明

原帖由 仲天騏 於 13-07-28 發表
睇唔明



伯爵府

積分: 15123

畀面勳章


50#
發表於 13-7-28 23:33 |只看該作者

回覆:奇怪••點解要幫5歳女gel甲

搽就ok,Gel甲又誇左啲,細路啲指甲咁軟,好似會好傷咁,不過人地個女就唔理喇


子爵府

積分: 14437


51#
發表於 13-7-29 00:02 |只看該作者

回覆:奇怪••點解要幫5歳女gel甲

我都有同亞女gel 喎,summer 咪同佢玩下,仲買卡通水貼添,我同佢gel 甲唔磨架喎,加上我用soak off, 一week 都唔使都甩la
1375027269226.jpg


伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


52#
發表於 13-7-29 00:16 |只看該作者
其實有甲油係FOR小朋友搽 ... 唔駛用洗甲水洗 ... 浸水會成塊甩出黎

同埋好多小朋友都鐘意搽甲油 ... 放假玩下真係無乜所謂


珍珠宮

積分: 39471


53#
發表於 13-7-29 00:18 |只看該作者
我都唔識欣賞小朋友搽甲油有幾靚,等同小朋友化妝/著有踭鞋
不過唯一擔心洗甲水會令佢地皮膚敏感~試過阿仔歲幾時打瀉左我支洗甲水,跟住手腳出紅點,要我帶佢去醫生搽藥膏
人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


珍珠宮

積分: 40979

虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 睛靈勳章


54#
發表於 13-7-29 00:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Fion710+於+13-07-28+發表我

原帖由 puicps0614 於 13-07-28 發表
有時只係貪得意油一兩次,我覺得好普通,我囡囡有時見到我油,企都會叫要油,我囡兩歲

...
我女都係,我仔都想揸,不過我唔比




子爵府

積分: 11178


55#
發表於 13-7-29 00:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+91405+於+13-07-28+發表大把

原帖由 puicps0614 於 13-07-28 發表
搽下指甲都叫當自己個囡係芭比?著到龍飛鳳舞,名牌上身果啲你會叫企地係咩?

...
Sorry.你get錯我意思..我意思係想講更誇張既大有人在




禁止訪問

積分: 1082


56#
發表於 13-7-29 00:24 |只看該作者

回覆:奇怪••點解要幫5歳女gel甲

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2155


57#
發表於 13-7-29 00:25 |只看該作者

引用:我都有同亞女gel+喎,summer+咪同佢玩下,

原帖由 艾莉 於 13-07-29 發表
我都有同亞女gel 喎,summer 咪同佢玩下,仲買卡通水貼添,我同佢gel 甲唔磨架喎,加上我用soak off, 一wee ...
嘩,好靚,請問難唔難整?要買咩工具?貴嗎?

過去的消失了,該重新上路!


大宅

積分: 2155


58#
發表於 13-7-29 00:26 |只看該作者

引用:我都唔識欣賞小朋友搽甲油有幾靚,等同小朋

原帖由 ferrari2007 於 13-07-29 發表
我都唔識欣賞小朋友搽甲油有幾靚,等同小朋友化妝/著有踭鞋
不過唯一擔心洗甲水會令佢地皮膚敏感~試 ...
有小朋友專用沖油,冇甲銓,唔使用洗甲水先甩㗎。

過去的消失了,該重新上路!


大宅

積分: 4674


59#
發表於 13-7-29 00:27 |只看該作者

回覆:奇怪••點解要幫5歳女gel甲

我囡4歲見我揸指甲我唔比佢揸。。。因始終係化學嘢怕會整傷佢d皮膚,而家我自己玩soft off gel,我都無幫佢整。。因怕傷佢d皮膚。。。只係同佢玩印水紙/貼紙貼係指甲到。。。佢已經好開心了。。。不過唔洗2日就甩晒lu!!!


珍珠宮

積分: 39471


60#
發表於 13-7-29 00:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ferrari2007+於+13-07-29+發

原帖由 芷瑩媽 於 13-07-29 發表
有小朋友專用沖油,冇甲銓,唔使用洗甲水先甩㗎。
ic
我嗰個係仔,真係唔知而家出左咁多花款嘢



人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo