自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


子爵府

積分: 13347


41#
發表於 13-7-31 18:19 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

你應該拍短片然後去告佢,康泰都咁,第二d唔敢諗


伯爵府

積分: 18387


42#
發表於 13-7-31 18:20 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

投訴啦




大宅

積分: 1512


43#
發表於 13-7-31 18:25 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

我想話,呢間嘢除非參加貴價團,如果唔係就會得到呢種待遇


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


44#
發表於 13-7-31 18:25 |只看該作者
回覆 hayley_leung 的帖子

will have result after 20 days


大宅

積分: 3280


45#
發表於 13-7-31 18:31 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

你個團幾錢?如平過市價好多,你都係唔好期望咁大。




水晶宮

積分: 65733


46#
發表於 13-7-31 18:32 |只看該作者
如果我唔太滿意,我未必會交俾佢,但填咗交俾佢,我一定黏實封口,有-次去印度,個司機開車快到好似過山車,又成日急轉彎,坐到我落車入酒店食buffet前
即嘔,我地好幾個團友即聯合同領隊講叫佢唔好開甘快,遲D到冇問題,點知臨到
機場都黎個急剎制,搞到C6撞瘀咗個手爭,番黎咪寫佢唔顧安全囉。


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


47#
發表於 13-7-31 18:36 |只看該作者

引用:你個團幾錢?如平過市價好多,你都係唔好期

原帖由 MommyBB 於 13-07-31 發表
你個團幾錢?如平過市價好多,你都係唔好期望咁大。
我只可以話同其他行差唔多,仲要而家旺季去,平極有限啦




水晶宮

積分: 55656

畀面勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 13-7-31 18:38 |只看該作者

引用:平團係咁,邊間都一樣 +

原帖由 LANNA413 於 13-07-31 發表
平團係咁,邊間都一樣


Cheer up! Enjoy every Little Thing in LIFE


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


49#
發表於 13-7-31 18:38 |只看該作者

引用:如果我唔太滿意,我未必會交俾佢,但填咗交

原帖由 HLDMaMa 於 13-07-31 發表
如果我唔太滿意,我未必會交俾佢,但填咗交俾佢,我一定黏實封口,有-次去印度,個司機開車快到好似過山車 ...
亞同胞比我嗰張,得紙一張,冇封口嫁喎




水晶宮

積分: 65733


50#
發表於 13-7-31 18:49 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

應該全部有信封架,可能伛見你地唔滿意,抽起伛,睇下你地寫得好先呈上去,如果係甘,我會打去康泰顧客服務部講,講埋點解會評分表無信封架?一:;pppp:


侯爵府

積分: 21130

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 親子王國15週年勳章


51#
發表於 13-7-31 18:50 |只看該作者
請問你去佐中國邊度?團費幾$$??


子爵府

積分: 10709


52#
發表於 13-7-31 18:56 |只看該作者
聽聞康X已經給大陸財團收購, 我自己就近十年都沒有跟它了。


複式洋房

積分: 201


53#
發表於 13-7-31 18:56 |只看該作者
你去大陸邊到?


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


54#
發表於 13-7-31 18:58 |只看該作者

引用:聽聞康X已經給大陸財團收購,+我自己就近十

原帖由 cherrieleung722 於 13-07-31 發表
聽聞康X已經給大陸財團收購, 我自己就近十年都沒有跟它了。
可能係咁,所以去大陸特別差




男爵府

積分: 6251


55#
發表於 13-7-31 18:58 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

未跟過呢間,返大陸我鐘意跟達X~次次都好好

仲跟過新x,垃圾公司!

永x,呢間印象好好,雖然唔平,
但服務1流……我呢個窮鬼都心甘情願額外比左幾舊水小費……唯1 1次


珊瑚宮

積分: 100509

2024年龍年勳章 牛年勳章


56#
發表於 13-7-31 18:59 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

我上星期都跟團去大陸,好好,無野要我地買。今日再收到佢地CS打比我問滿意度




瑪瑙宮

積分: 133368


57#
發表於 13-7-31 19:32 |只看該作者

引用:如果我唔太滿意,我未必會交俾佢,但填咗交

原帖由 HLDMaMa 於 13-07-31 發表
如果我唔太滿意,我未必會交俾佢,但填咗交俾佢,我一定黏實封口,有-次去印度,個司機開車快到好似過山車 ...
有無保險


水晶宮

積分: 65733


58#
發表於 13-7-31 19:41 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

保險梗係有買啦,但係撞瘀手爭就無claim,不過印度揸車好危險架,D人坐在貨車,有位就坐,伛地坐哂貨車尾,個個向住你車頭,週圍D車都kiss,真係好得人驚。如果刹制,成
車人fing哂落車都似。


珊瑚宮

積分: 114360

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


59#
發表於 13-7-31 19:55 |只看該作者

引用:前幾日跟團去大陸,個當地導遊一去到就迫我

原帖由 hayley_leung 於 13-07-31 發表
前幾日跟團去大陸,個當地導遊一去到就迫我地自費$650/一位,話唔自費呢個團根本冇嘢玩,但我地同其他團友 ...
係咪大陸集合果啲團呀?

如果唔係香港出發果啲,多數都係判上判,香港收客跟住大陸旅行社帶隊,質素好參差。


大宅

積分: 4476


60#
發表於 13-7-31 19:57 |只看該作者

回覆:參加康X旅行團一肚氣。。。

康泰,我唔夠膽參加。

a pregnancy ticker[/url][url=http://www.pregnology.com]Make

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo