自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


41#
發表於 13-8-4 13:31 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

只會送順路。順路的上車


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


42#
發表於 13-8-4 13:32 |只看該作者

回覆:rebornarmy 的帖子

吾會,除非同區,如要車埋人地我寧願唔揸車


男爵府

積分: 9045


43#
發表於 13-8-4 13:38 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

我老公會。不過我唔like,試過全灣返馬鞍山,送一個到樂富,再送一個到大圍,然後再返馬鞍山。但人地出到聲話跟車,唔識推


男爵府

積分: 9045


44#
發表於 13-8-4 13:38 |只看該作者

引用:我老公會。不過我唔like,試過全灣返馬鞍山

原帖由 lichingyin 於 13-08-04 發表
我老公會。不過我唔like,試過全灣返馬鞍山,送一個到樂富,再送一個到大圍,然後再返馬鞍山。但人地出到聲 ...
ps 唔熟 幾年先見一次



禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


45#
發表於 13-8-4 13:39 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 129357

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 13-8-4 13:42 |只看該作者

引用:唔差太多都會

原帖由 ninjarabbit 於 13-08-04 發表
唔差太多都會



珍珠宮

積分: 48115

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 夏天玩到顛 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


47#
發表於 13-8-4 13:46 |只看該作者

引用:有時揸車同D朋友出去,如果唔順路會唔會都

原帖由 rebornarmy 於 13-08-04 發表
有時揸車同D朋友出去,如果唔順路會唔會都送哂班FRD返屋企呢?
例如九龍返沙田,有大圍朋友仔,有住馬鞍山 ...
如果途經自己返到企條路就順便車埋冇所謂…如果唔經我最多車去佢地最方便搭車嘅地方!不過如果太夜而又係大肚或帶住小朋友的朋友, 我都會直送埋返屋企嘅…一次半次當揸車兜風遊車河囉!


伯爵府

積分: 16847


48#
發表於 13-8-4 13:48 |只看該作者
rebornarmy 發表於 13-8-4 12:27
有D朋友把口好衰,如果唔送...又係背後話你孤寒又呢又盛..
但一送開,之後唔送又唔知點..
我住沙田,馬鞍山 ...

我無車
我唔會想/主動提出問朋友可否車我
除非對方主動提出
就算車我, 我覺得車我到最近地鐵就ok啦~~
車完我一定會講"唔該曬你", 因為對方無義務車我去地鐵
如果我要點到點,就坐的士啦~~朋友沒有義務要車到目的地
好多人都老馮,覺得有車就要車埋無車的朋友
以後你主動話:"我順路會經xxx地鐵站, 不如車你到地鐵站" 就算啦


珍珠宮

積分: 39465


49#
發表於 13-8-4 13:48 |只看該作者
我無車牌,不過如果有,順路嘅一定車,唔順路嘅都會送佢地去就近車站
人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


侯爵府

積分: 23369


50#
發表於 13-8-4 13:48 |只看該作者

引用:有時揸車同D朋友出去,如果唔順路會唔會都

原帖由 rebornarmy 於 13-08-04 發表
有時揸車同D朋友出去,如果唔順路會唔會都送哂班FRD返屋企呢?
例如九龍返沙田,有大圍朋友仔,有住馬鞍山 ...
唔会送到返屋企


伯爵府

積分: 16847


51#
發表於 13-8-4 13:51 |只看該作者
lichingyin 發表於 13-8-4 13:38
我老公會。不過我唔like,試過全灣返馬鞍山,送一個到樂富,再送一個到大圍,然後再返馬鞍山。但人地出到聲 ...

朋友話跟車
然後你話車你地到xxx地鐵站啦
我有D有車朋友會主動咁講, 我覺得OK架,


大宅

積分: 3197


52#
發表於 13-8-4 13:51 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

我朋友係順路會兜埋,吾順路就車去附近的地鐵站/轉車位等。
我覺得咁樣好OK呀!吾通下下都包送到屋企樓下咩!油錢隧道渣車精神點樣計?




子爵府

積分: 13767


53#
發表於 13-8-4 13:51 |只看該作者

引用:我老公會。不過我唔like,試過全灣返馬鞍山

原帖由 lichingyin 於 13-08-04 發表
我老公會。不過我唔like,試過全灣返馬鞍山,送一個到樂富,再送一個到大圍,然後再返馬鞍山。但人地出到聲 ...
樂富真係唔順… 大圍都ok,一出城隧就係


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


54#
發表於 13-8-4 13:52 |只看該作者
車哂去大圍火車站,馬安山嗰D咪自己喺大圍搭車返去囉
風雨同路


大宅

積分: 1508


55#
發表於 13-8-4 13:54 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

吾鐘意d人覺得老奉




瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


56#
發表於 13-8-4 13:55 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

順路先車,或者附近車站




侯爵府

積分: 23298


57#
發表於 13-8-4 13:56 |只看該作者

回覆:揸車的你,會唔會送哂班FRD返屋企?

順路的話會,否則掉佢地去搭車




用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


58#
發表於 13-8-4 13:56 |只看該作者

引用:順路我又識路都可以,+可惜我仲係揸專線.

原帖由 DoReMi媽媽 於 13-08-04 發表
順路我又識路都可以, 可惜我仲係揸專線.
x2,我都係專線,試過想由hung hom去油塘,結果過左海要係太古轉幾次至入到番tunnelmouth:

“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.


翡翠宮

積分: 92484

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


59#
發表於 13-8-4 14:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DoReMi媽媽+於+13-08-04+發表

原帖由 ninjarabbit 於 13-08-04 發表
x2,我都係專線,試過想由hung hom去油塘,結果過左海要係太古轉幾次至入到番tunnel

...




任何地方同樣的你,
有人把你抬得很高,
有人把你眨得很低,
有價值的東西,
只有在懂價值的人面前才有價值!
不要管別人怎麼看,
關鍵是自己怎樣看自己~


用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


60#
發表於 13-8-4 14:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ninjarabbit+於+13-08-04+發

原帖由 goosema 於 13-08-04 發表
落橋揀錯線,迫住入隧道,來回隧道費成5O,老公叫我以後坐的士算啦

“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo