自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


禁止訪問

積分: 490


41#
發表於 13-8-6 22:40 |只看該作者

回覆:chelsea_jbb 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


42#
發表於 13-8-7 07:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Yubi.T+於+13-08-04+發表我小

原帖由 garfield_pooh 於 13-08-06 發表
我同你一樣小一時一驗倒有散光已經係每邊500度,生咗阿女,點知將呢個先天性散光遺傳咗比阿女,阿 ...
我都好怕虎女會有,應該話我都留意都佢似

全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb


水晶宮

積分: 71291


43#
發表於 13-8-7 08:13 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

尋晚先同呀女第驗,百幾度散光至於滴眼薬水放大瞳孔係唔會痛架,因為我自己做過,但呀女仍然嗌到「湯豬」咁



            


大宅

積分: 2444


44#
發表於 13-8-7 19:37 |只看該作者

回覆:請問有冇小朋友4歲就勁深散光呀~

請問大家係邊度佩眼鏡?卜





大宅

積分: 3447


45#
發表於 13-8-7 20:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+糖糖9+於+13-08-04+發表我個

原帖由 swanialaw 於 13-08-04 發表
我想問去驗眼個陣滴藥水係咪超痛架,個驗眼師話會好痛架……因為放大瞳孔呀……我個仔超怕痛架,諗起就心痛 ...
唔痛的,只不過滴d眼藥水入眼睛始終會有少少唔舒服,小朋友會喊都正常
同埋藥前間會睇唔清楚野,無論點捽眼睛都會睇唔清,所以要好好照顧小朋友


大宅

積分: 3447


46#
發表於 13-8-7 20:05 |只看該作者

引用:請問有冇過400度散光,佩眼鏡不用過千? +

原帖由 Fatrix 於 13-08-06 發表
請問有冇過400度散光,佩眼鏡不用過千?
我散光525度
如果去大型連鎖眼鏡舖配淨鏡一定過千
如果去d樓上舖我問過最平$900,1.60鏡片
我試過兩者其實差唔多,度數都準嘅,不過樓上舖嘅鏡片容易花


大宅

積分: 2444


47#
發表於 13-8-11 20:33 |只看該作者

引用:請問大家係邊度佩眼鏡?卜 +

原帖由 Fatrix 於 13-08-07 發表
請問大家係邊度佩眼鏡?卜
有冇邊幾間可介紹,新界沙田區。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo