立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 490
珊瑚宮
積分: 117089
原帖由 garfield_pooh 於 13-08-06 發表 我同你一樣小一時一驗倒有散光已經係每邊500度,生咗阿女,點知將呢個先天性散光遺傳咗比阿女,阿 ...
水晶宮
積分: 71291
大宅
積分: 2444
積分: 3447
原帖由 swanialaw 於 13-08-04 發表 我想問去驗眼個陣滴藥水係咪超痛架,個驗眼師話會好痛架……因為放大瞳孔呀……我個仔超怕痛架,諗起就心痛 ...
原帖由 Fatrix 於 13-08-06 發表 請問有冇過400度散光,佩眼鏡不用過千?
原帖由 Fatrix 於 13-08-07 發表 請問大家係邊度佩眼鏡?卜
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy