自由講場

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   174


水晶宮

積分: 71291


41#
發表於 13-8-12 10:12 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

Yes! 又平又好用,d味又唔會好俗,我用左好多年了



            


別墅

積分: 937


42#
發表於 13-8-12 10:13 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

佢叫蛇粉唔係因為佢有蛇的成份, 只係因為佢係蛇牌 snake brand 咋。 大家唔使擔心!


用戶要求終止服務

積分: 100193

開心吸收勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋


43#
發表於 13-8-12 10:28 |只看該作者
“Nothing in the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity.”
― Martin Luther King Jr.


公爵府

積分: 28860

2025勳章蛇年勳章


44#
發表於 13-8-12 10:32 |只看該作者

引用:Yes!+又平又好用,d味又唔會好俗,我用左好

原帖由 ac917 於 13-08-12 發表
Yes! 又平又好用,d味又唔會好俗,我用左好多年了
HOW MUCH?



瑪瑙宮

積分: 133372


45#
發表於 13-8-12 10:36 |只看該作者

引用:買左一排既蛇粉家下先開嚟用,沖完涼用涼冰

原帖由 Nino 於 13-08-12 發表
買左一排既蛇粉家下先開嚟用,沖完涼用涼冰冰,開埋冷氣簡直有寒意不過一早起身刷完牙後 ...
幾時到期




子爵府

積分: 14291

畀面勳章


46#
發表於 13-8-12 10:36 |只看該作者


男爵府

積分: 8737

BK Milk勳章


47#
發表於 13-8-12 10:37 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

蛇粉好多雜質架


侯爵府

積分: 23477


48#
發表於 13-8-12 10:42 |只看該作者
回覆 Jesca 的帖子

我女夏天會出熱痱,今年開始用,係會好左,無禁易出
世上千百萬人,不求別人幫助.只求不被惡攪,已很感恩


水晶宮

積分: 56409


49#
發表於 13-8-12 10:42 |只看該作者

引用:買左一排既蛇粉家下先開嚟用,沖完涼用涼冰

原帖由 Nino 於 13-08-12 發表
買左一排既蛇粉家下先開嚟用,沖完涼用涼冰冰,開埋冷氣簡直有寒意不過一早起身刷完牙後 ...
啲男人咁大汗,戶外工作會唔會冇用?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


子爵府

積分: 14235

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


50#
發表於 13-8-12 10:45 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

我都有用,沖涼後用涼浸浸,樓下藥房賣14蚊,唔知算唔算貴呢


公爵府

積分: 27957


51#
發表於 13-8-12 10:48 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

個陣味令我想起我99




珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


52#
發表於 13-8-12 10:48 |只看該作者

引用:蛇粉有蛇嗎入面??+(真的不知的問+...+)

原帖由 waiwai_bb 於 13-08-12 發表
蛇粉有蛇嗎入面?? (真的不知的問 ... )
會唔會係因為個牌子有條蛇所以先叫蛇粉?


水晶宮

積分: 55710


53#
發表於 13-8-12 10:49 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


54#
發表於 13-8-12 10:51 |只看該作者

回覆:大熱天時用蛇粉一流!

我聽講話著鞋唔著襪時可以灑啲落鞋,出汗冇咁勁


珍珠宮

積分: 36897


55#
發表於 13-8-12 10:51 |只看該作者
tkop 發表於 13-8-12 10:36
幾時到期
你問我o個罐嗎??

上面係製造日期.


男爵府

積分: 6296

育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 13-8-12 10:52 |只看該作者
BB用唔用得??
我剛剛買左biolxxx隻bb爽身粉液,bb 好似敏感
  


珍珠宮

積分: 36897


57#
發表於 13-8-12 10:53 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 13-8-12 10:42
啲男人咁大汗,戶外工作會唔會冇用?
我唔知可唔可以止汗,
但涼浸浸又爽滑既感覺,
戶外工作應該適用.


珍珠宮

積分: 36897


58#
發表於 13-8-12 10:54 |只看該作者
justineb 發表於 13-8-12 10:52
BB用唔用得??
我剛剛買左biolxxx隻bb爽身粉液,bb 好似敏感
佢有隻for bb用的.
不過我唔知咩樣.


公爵府

積分: 25384


59#
發表於 13-8-12 10:54 |只看該作者

引用:買左一排既蛇粉家下先開嚟用,沖完涼用涼冰

原帖由 Nino 於 13-08-12 發表
買左一排既蛇粉家下先開嚟用,沖完涼用涼冰冰,開埋冷氣簡直有寒意不過一早起身刷完牙後 ...
用途就係咁?


珍珠宮

積分: 36897


60#
發表於 13-8-12 10:55 |只看該作者
mechu 發表於 13-8-12 10:45
我都有用,沖涼後用涼浸浸,樓下藥房賣14蚊,唔知算唔算貴呢
今時今日14蚊一罐爽身粉應該唔係貴.

首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo