自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   3


子爵府

積分: 11178


41#
發表於 13-8-13 01:10 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

而家食乜都唔健康咁係咪要絕食?




大宅

積分: 4025


42#
發表於 13-8-13 01:10 |只看該作者

引用:“毫”油健康嗎?我會用“毫”油

原帖由 於 13-08-13 發表
“毫”油健康嗎?我會用“毫”油
我之前聽營養師提過有糖尿病唔食得多蠔油,應該都唔係太健康呱mouth:




瑪瑙宮

積分: 138649

畀面勳章


43#
發表於 13-8-13 01:11 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?






珍珠宮

積分: 40594


44#
發表於 13-8-13 01:12 |只看該作者
我醃肉、炒菜都會落架喎~


侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


45#
發表於 13-8-13 01:15 |只看該作者
答你真果句可能會得罪好多人


珍珠宮

積分: 40594


46#
發表於 13-8-13 01:16 |只看該作者
91405 發表於 13-8-13 01:10
而家食乜都唔健康咁係咪要絕食?
乜都白烚,油鹽糖全部落DD好啦


珍珠宮

積分: 34327

2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章


47#
發表於 13-8-13 01:27 |只看該作者
回覆 YUKIYAN 的帖子

我99都係,佢特登用雞分架,因為佢要D孫贊佢煮D野好食。而我無用雞分,就顯得我煮的無咁好食。:;pppp:


伯爵府

積分: 19092

畀面勳章 BK Milk勳章


48#
發表於 13-8-13 01:30 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

煮送有用,代替鹽,但煲湯會落番鹽


珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


49#
發表於 13-8-13 01:43 |只看該作者

引用:上姑9屋企食飯佢落2匙雞粉炒菜

原帖由 Lucky@128 於 13-08-13 發表
上姑9屋企食飯佢落2匙雞粉炒菜
五夠我阿媽來 過年一煲湯包括螺頭 新鮮雞 豬骨 搖柱 花膠 紀子。。。等等 拒仲可以落味精調味 搞到碗湯飲完有d想嘔




男爵府

積分: 7282

畀面勳章


50#
發表於 13-8-13 01:44 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

唔落雞粉咪冇味好淡


珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


51#
發表於 13-8-13 01:44 |只看該作者

引用:坦白講,雖知唔健康,但想問問鹽都係唔健康,

原帖由 spicymama 於 13-08-13 發表
坦白講,雖知唔健康,但想問問鹽都係唔健康,甘唔落雞粉唔落鹽既情況下,甘應該落啲咩先唔會煮到淡某某?真心指 ...
生抽




珍珠宮

積分: 44140

好媽媽勳章 畀面勳章


52#
發表於 13-8-13 01:46 |只看該作者

引用:回覆+YUKIYAN+的帖子我99都係,佢特登用雞

原帖由 ewater 於 13-08-13 發表
回覆 YUKIYAN 的帖子

我99都係,佢特登用雞分架,因為佢要D孫贊佢煮D野好食。而我無用雞分,就顯得我煮的 ...
甘似我阿媽既




侯爵府

積分: 24702

畀面勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 13-8-13 01:50 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

各有口味。




禁止訪問

積分: 4006


54#
發表於 13-8-13 02:24 |只看該作者

回覆:點解有d人會煮送都落雞精既?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


55#
發表於 13-8-13 02:35 |只看該作者
https://zh.wikipedia.org/wiki/%E9%9B%9E%E7%B2%89
http://baike.baidu.com/view/1115630.htm

http://blog.chinatimes.com/eat/archive/2012/10/31/3774935.html

單睇呢3篇都知咩叫雞粉,真係好過鹽好過味精?講到底,
雞粉都係化學嘢,只係廣告將佢包裝成有益,比鹽更好,真係?
睇下樽鹽同雞粉盒上面標籤,望下個成份,有幾多係化學名就知道,
當然精鹽都有化學成份,但雞精真係冇咁多?好多時見人落鹽會避忌,
但大大匙雞粉落去炒菜煮湯,真係。就算菇粉都係同一樣嘢,
我支持用天然食材去煮出鮮味,口味清一點命長一點。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


56#
發表於 13-8-13 02:38 |只看該作者
jess007 發表於 13-8-12 09:10
我之前聽營養師提過有糖尿病唔食得多蠔油,應該都唔係太健康呱



...
去搵低鹽低糖嘅用,見到Sodium同Sugar果欄有幾多g同幾多%,要揀越低越好。
糖尿病澱粉質都唔可以多,因為澱粉質吸收人身體後係變成糖。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


57#
發表於 13-8-13 02:44 |只看該作者
Yuki_Yeung 發表於 13-8-12 08:52
鹽我用低納鹽或海鹽,烏冬湯底就用麵豉醬
菜湯或者自己熬嘅肉湯
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


58#
發表於 13-8-13 02:46 |只看該作者
KAMIKASHUN 發表於 13-8-12 09:43
五夠我阿媽來 過年一煲湯包括螺頭 新鮮雞 豬骨 搖柱 花膠 紀子。。。等等 拒仲可以落味精調味 搞到碗湯飲完 ...
其實咁多料煲出嚟都已經好甜好鮮,唔駛點落調味架喎。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 15667


59#
發表於 13-8-13 02:52 |只看該作者

引用:“毫”油健康嗎?我會用“毫”油

原帖由 於 13-08-13 發表
“毫”油健康嗎?我會用“毫”油
蠔油係用蠔整出嚟, 都係啲長時間加工奄製既嘢, 仲好重鹽分, 都唔健康架。


其實加鹽加雞粉都唔健康, 最健康係選擇淡茂茂, 所以我選擇唔健康, 因為我唔煮有味老公唔會食。


2011/10/31 6W2D 閃閃
2012/06/20 39W4D 出世
全人奶媽努力中!


伯爵府

積分: 15667


60#
發表於 13-8-13 02:59 |只看該作者

引用:係咪真係好食d?但我覺得唔洗落都夠味

原帖由 我係女仔 於 13-08-13 發表
係咪真係好食d?
但我覺得唔洗落都夠味
我煮個蜜汁炒豬柳要加以下醃料:


生粉or粟粉or豆粉.
雞粉
黃糖
蒜粉
洋蔥粉
蜜糖
鹽(極少)

喼汁
老抽


煮出嚟勁好味, 似喺街食,因為唔落咁多嘢口味好寡, 當然唔係所有餸要咁重手, 有啲餸係本身食材好鮮, 就乜都唔駛落, 有啲係食個調味(如咕嚕肉, 京都骨etc)。


另外, 好味既蒸水蛋係要加雞湯/雞粉的。


2011/10/31 6W2D 閃閃
2012/06/20 39W4D 出世
全人奶媽努力中!

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo