夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 327


41#
發表於 13-8-14 19:20 |只看該作者
ac321 發表於 13-8-14 16:23
坦白講,要求老公俾哂份糧自己先至叫做愛佢既女人,我可以幾肯定,佢一D都吾愛自己老公!
呢類女人,佢既最愛係 ...
佢意思應該係扣除老公生活費,比阿爸阿媽,日常開支後,就放哂喺屋企度


珍珠宮

積分: 49823


42#
發表於 13-8-14 19:25 |只看該作者
ac321 發表於 13-8-14 18:36
我係ftm,我冇要求老公比家用我。
因我老公已負責家裏大部份開支,我做了ftm,吾想增加老公既負擔,所以一直 ...

但系, 你唔擔心你既儲蓄會有用盡既一日, 不如同c6商量叫佢比小小零用錢你用啦.
我唸, 都唔會好過份姐, 每個人都要有小小錢旁身先有安全感


珍珠宮

積分: 49823


43#
發表於 13-8-14 19:35 |只看該作者
elm1217 發表於 13-8-14 19:20
佢意思應該係扣除老公生活費,比阿爸阿媽,日常開支後,就放哂喺屋企度

但我又覺得每個人, 不論男定系女, 都應該有番小小私己錢
總之, 你地個家要用既大形開支, 例如買家電,買樓, 買車, 未睇下點一人羅d出黎羅; 如果自己家中兩老有事要用錢未自己比羅, 如果你羅晒d $出黎, 咁第日家中兩老有事(medical)要用錢容乜易老婆唔approve(因為十個婆媳九個唔岩key), 咁點呀, 我估你老婆都幾容易受人影響
就算系比都唔好比晒 d $ 落屋企, 記住留番d比自己


大宅

積分: 3063


44#
發表於 13-8-14 19:43 |只看該作者

回覆:家用問題

我覺得老公點都要俾家用老婆,但唔一定俾曬,俾幾多就自己傾,此終 跟左佢姓 叫x太,而唔係Y小姐。仲要睇下99 點對你(媳婦)啦!



侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


45#
發表於 13-8-14 20:05 |只看該作者

引用:Quote:ac321+發表於+13-8-14+18:36+我係ftm

原帖由 anna59 於 13-08-14 發表
但系, 你唔擔心你既儲蓄會有用盡既一日, 不如同c6商量叫佢比小小零用錢你用啦.
我唸, 都唔會好過份姐, 每 ...
我係計好數,儲了錢,在吾會增加老公經濟壓力的大前提下,才辭工做ftm。
其實,我付出既錢吾多,每月都只係幾仟,主要係自己同仔女曰常使費。
但老公就負責比大份,屋、水、電、煤、工人、養車、仔女返學開支、、、
當然,我明白儲蓄會有用完既一曰。但我打算,到用完了,大不了就去找份工做。
我有手有腳,又有技能,怕乜?!
不過,我算幸運,在我兩個孩子上學後,舊公司又找我回去返part time.


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


46#
發表於 13-8-14 20:40 |只看該作者

引用:Quote:ac321+發表於+13-8-14+16:23+坦白講,

原帖由 elm1217 於 13-08-14 發表
佢意思應該係扣除老公生活費,比阿爸阿媽,日常開支後,就放哂喺屋企度
冇可能!!一個成年人,點都要有些可自主既錢。
我知道,我老公是那種即使自己餓着肚子,也要給我吃飽的那類人。
所以,只要我開口,老公一定會給我家用的。
但是,他只是一名打工仔,工資有限、、、
他負責了大部份的家庭開支(有數可算),估計佢每月可剩的也就是一萬多吧(最多兩萬)!!
這點錢,是他辛辛苦苦打工賺回來的,我覺得給他留着當他的私己會比較好。


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


47#
發表於 13-8-14 20:45 |只看該作者

回覆:家用問題

我同老公都有份工,每月講好比幾多我,乜嘢開支由佢負責,咁佢點處理自己份糧就佢話事,我唔會理,佢亦唔會理我,其實各有各洗費及消遣,總之攪掂個仔及頭家就ok

點評

elm1217    發表於 13-8-14 22:55
wongjoetabo    發表於 13-8-14 21:22
主 賜 平 安


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


48#
發表於 13-8-14 22:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ac321+於+13-08-14+發表本帖

原帖由 Vinccy 於 13-08-14 發表
我是FTM,每個月老公比十分一人工我做家用(買星期一至五飠送)屋企所有嘢老公負責(大至兩層樓細至 ...

其實計實數,老公出左80%,自己只係出20%,做女人已經好着數啦!


別墅

積分: 840


49#
發表於 13-8-14 22:11 |只看該作者

回覆:suisuisui 的帖子

我贊成,十扑十扑


複式洋房

積分: 327


50#
發表於 13-8-15 12:06 |只看該作者
ac321 發表於 13-8-14 16:23
坦白講,要求老公俾哂份糧自己先至叫做愛佢既女人,我可以幾肯定,佢一D都吾愛自己老公!
呢類女人,佢既最愛係 ...
可能係我俾唔到安全感佢,會唔會我咁做先令佢安心啲呢?


子爵府

積分: 13028

2018父親節勳章 畀面勳章 DHA勳章


51#
發表於 13-8-15 12:12 |只看該作者
我老公好主動比晒D家用我,
有次,佢話:【知你地D女人鐘意亂想野,成日覺得男人有錢起身就身痕,我想話比你知,我只愛你一個,我無錢出去搞搞陣架!】

點評

Tracy~  好老公~  發表於 13-8-15 16:32


伯爵府

積分: 18149


52#
發表於 13-8-15 12:22 |只看該作者
我覺得呢個係安全感的問題, 俾晒份糧唔代表愛, 唔俾又唔代表愛


男爵府

積分: 6709


53#
發表於 13-8-15 12:33 |只看該作者

回覆:家用問題

識左c6 2個月佢就俾左d積蓄我幫佢儲錢結婚,仲會每月供款俾我,佢話自己大洗好難儲錢,到結婚前我俾番d錢佢,之後我地就財政獨立,我無問過c6俾家用,之前有番工就屋企支出大家都有份,而家做ftm,所有開支都係c6出,佢放工會去買埋餸,基本上我既支出只係我餐晏,因為我有積蓄,所以都無問過c6拎錢。但我媽話咁樣唔得,c6要俾家用我至岩,但c6搵得唔算多,應該係岩岩好夠食夠住,又買左份基金當儲錢,我唔想俾壓力c6,亦唔想為錢而煩惱,維持現狀大家都好舒服。


伯爵府

積分: 18300


54#
發表於 13-8-15 12:37 |只看該作者

引用:老公係咪俾哂份糧老婆先至叫做愛佢呢?

原帖由 elm1217 於 13-08-14 發表
老公係咪俾哂份糧老婆先至叫做愛佢呢?
唔可以甘計既!
因為我老公係好怕麻煩既人, 所以先會俾晒d錢我管~


伯爵府

積分: 15559

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 13-8-15 12:42 |只看該作者
本帖最後由 poohbb_hk 於 13-8-15 12:43 編輯
elm1217 發表於 13-8-14 19:06
我同佢講唔俾哂份糧佢,唔代表我唔愛佢,但佢話我愛極有限

我同我老公財政獨立,每人負責某d 屋企洗費..
但有時,有個男 friend 傾開.. 佢就係學你老婆咁講 "話我老公唔俾家用我,愛極我有限..."
講真我唔mind..我自己都有收入...佢亦有負責屋企大嘅開支.. 我friend 咁講我都會唔開心..諗緊係咪真係要咁呢?

最後我選擇 ignore 我friend 嘅說話...但佢就話我係一個蠢女人law... 可能你c9 群得太多呢d friend..

其實愛唔愛唔係用錢去衡量... 有d 人實在大執著...


公爵府

積分: 27382

母親節2025勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


56#
發表於 13-8-15 14:58 |只看該作者
我覺得又唔使比晒....
最緊要係大家都有付出~


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 13-8-15 15:35 |只看該作者

回覆:家用問題

我老公一向俾哂俾糧我,不過佢只係唔想煩俾哂我處理所有支出


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


58#
發表於 13-8-15 19:35 |只看該作者

引用:Quote:ac321+發表於+13-8-14+16:23+坦白講,

原帖由 elm1217 於 13-08-15 發表
可能係我俾唔到安全感佢,會唔會我咁做先令佢安心啲呢?
吾知你地之間之前發生過乜事、、、、
不過,即使你比晒所有人工老婆,係吾係就=有安全感???
安全感,係對丈夫有冇信心,與及對自己有冇自信!!


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


59#
發表於 13-8-15 19:45 |只看該作者

引用:Quote:elm1217+發表於+13-8-14+19:06+我同

原帖由 poohbb_hk 於 13-08-15 發表
本帖最後由 poohbb_hk 於 13-8-15 12:43 編輯
我都成曰比D女性朋友話我“蠢”,做乜要攞自己D儲蓄出黎用,做乜吾使晒老公D錢先………
又話如果第曰我老公有小三,我到時人又冇錢又冇,就知錯!!



伯爵府

積分: 15559

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 13-8-15 22:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+poohbb_hk+於+13-08-15+發表

原帖由 ac321 於 13-08-15 發表
我都成曰比D女性朋友話我“蠢”,做乜要攞自己D儲蓄出黎用,做乜吾使晒老公D錢先………
又話如果 ...
唔緊要啦,樂觀d諗,我哋忠於自己想法


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo