自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51912


41#
發表於 13-8-21 16:46 |只看該作者
bebesoky 發表於 13-8-21 16:41
如果唔係急住要整又唔係我約,我會話自己唔得閒,叫佢自己請假睇住啲師傅,因無提早通知就當唔知咁出門口, ...

最好笑&匪夷所思、耐人尋味就係,

我話佢唔事先預早通知聲,一打嚟就話個驗窗師傅會响十至十五分鐘後到屋企,

佢竟然答:"咁我咪打咗俾您問您得唔得囉!"

喂,大佬,您打嚟就已經話個師傅出咗發行緊嚟屋企,十至十五分鐘內到呀...約咗人至問我得唔得?冇野化???

有冇醫生會同個病人做完哂手術或BOOK好哂期之後,至問個病人做唔做手術???

唔知咩謬論嚟...呢次到我聽到一頭霧水囉!


水晶宮

積分: 54483

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


42#
發表於 13-8-21 16:46 |只看該作者
~仔仔媽咪~ 發表於 13-8-21 16:39
個水喉好早之前已經叫佢揾人上嚟整,佢又扮白痴扮哂無助咁答我話點整呀咁...

依家一切過嚟喇!屋苑要強制驗 ...

明白明白, 唔好嬲啦, 順番條氣先...
不過點解要換過哂啲窗咁大工程?我初初都以為要, 但其實只要睇番D窗較安全穩鎮就得, 氧化在換在就可以, 我個師傅都係整在45分鐘就攪掂晒。如果你要換過哂啲窗, 真係好大工程喎。


水晶宮

積分: 51912


43#
發表於 13-8-21 16:48 |只看該作者
shannnb 發表於 13-8-21 16:43
一律係 唔得閒, 唔好黎。

聽日老虎都接通告開工...千祈咪俾佢知我有時間响屋企...


水晶宮

積分: 51912


44#
發表於 13-8-21 16:50 |只看該作者
991129 發表於 13-8-21 16:46
明白明白, 唔好嬲啦, 順番條氣先...
不過點解要換過哂啲窗咁大工程?我初初都以為要, 但其實只要睇番D窗較 ...

係呀...我屋企啲窗全部都係起樓時嗰啲原裝鋁窗嚟,成廿年從未換過,

其實全部都氧化咗唔穩鎮,呢咁多年我地都好少開窗,事關屋企養咗五隻貓,唔開得窗呀,驚佢地飛貓呀!


伯爵府

積分: 15740


45#
發表於 13-8-21 16:52 |只看該作者

引用:已經俾我家兩父子啲懶得用腦做事奇特個性激

原帖由 ~仔仔媽咪~ 於 13-08-21 發表
已經俾我家兩父子啲懶得用腦做事奇特個性激傻咗...
做事之前留半秒或四分之一秒時間去思考去觀察下至諗下 ...
放鬆D!唔好嬲!因為你並不孤單,有我陪!(我家2個大帝都係咁衰嘅)




子爵府

積分: 12105

2011至尊種植勳章


46#
發表於 13-8-21 16:53 |只看該作者

引用:Quote:bebesoky+發表於+13-8-21+16:41+如果

原帖由 ~仔仔媽咪~ 於 13-08-21 發表
最好笑&匪夷所思、耐人尋味就係,

我話佢唔事先預早通知聲,一打嚟就話個驗窗師傅會响十至十五分鐘後到屋企 ...
明你意思,我會答唔得依家出門口了,叫佢自己同師傅講,不過咁有機會吵大鑊所以一向呢啲野我自己約返,費事破壞自己的計劃。趕住做就無計啦!唯有忍一忍,真係覺得個個男人都係咁,我c6都間唔中攪啲咁既事我歎




水晶宮

積分: 51912


47#
發表於 13-8-21 16:56 |只看該作者
~仔仔媽咪~ 發表於 13-8-21 16:16
已經直接講咗啦噚晚!咪又係咁,又係話我誤會咗佢...誤會咗佢啲咩啫?

我噚日咪就係嬲番今日我嬲既野,今日我 ...點評
MariaTsui 軟皮蛇 發表於 43 秒前






就係!最憎係咁!搞到次次佢永遠係受害者,我係蝦佢既惡人!


水晶宮

積分: 51912


48#
發表於 13-8-21 16:58 |只看該作者
kellylau79 發表於 13-8-21 16:52
放鬆D!唔好嬲!因為你並不孤單,有我陪!(我家2個大帝都係咁衰嘅)



...

點解個個難忍都係咁架!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


49#
發表於 13-8-21 16:59 |只看該作者
難忍


水晶宮

積分: 51912


50#
發表於 13-8-21 17:00 |只看該作者
bebesoky 發表於 13-8-21 16:53
明你意思,我會答唔得依家出門口了,叫佢自己同師傅講,不過咁有機會吵大鑊所以一向呢啲野我自己約 ...

所以有時啲難忍成日話女人好煩, 其實難忍仲煩仲惡頂!

依家我隻佬又响電話度煩住佢班伙記(幫我地整水喉既師傅...)...一.一||| 我淨聽班伙記點答佢野,就知佢响電話度幾咁煩!


水晶宮

積分: 52355

畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 13-8-21 17:04 |只看該作者

回覆:唔好攔住我!俾我發洩吓!我就嚟癲喇!!!=="

mouth:




珍珠宮

積分: 30650

2018父親節勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


52#
發表於 13-8-21 17:05 |只看該作者
其實你唔做臨時演員,可以考慮寫專欄,文筆又好,又有內容...睇到大家都想幫你你C6

點評

~仔仔媽咪~  我啲主題好雜喎!仲雜過迷離夜...我怕我寫會劣評如潮...  發表於 13-8-21 17:46


大宅

積分: 4485


53#
發表於 13-8-21 17:06 |只看該作者

引用:已經俾我家兩父子啲懶得用腦做事奇特個性激

原帖由 ~仔仔媽咪~ 於 13-08-21 發表
已經俾我家兩父子啲懶得用腦做事奇特個性激傻咗...
做事之前留半秒或四分之一秒時間去思考去觀察下至諗下 ...
sorry可能樓主係好嬲不過寫得好搞笑


大宅

積分: 4485


54#
發表於 13-8-21 17:06 |只看該作者

引用:其實你唔做臨時演員,可以考慮寫專欄,文筆又

原帖由 Isaacymom 於 13-08-21 發表
其實你唔做臨時演員,可以考慮寫專欄,文筆又好,又有內容...睇到大家都想幫你你C6
...



珍珠宮

積分: 40594


55#
發表於 13-8-21 17:16 |只看該作者
屋企幾乎所有野都係由我book,都叫有個好處~

下次灸試下都係咁樣對你c6,連續幾次之後,佢應該會知自己衰咩~


侯爵府

積分: 23298


56#
發表於 13-8-21 17:24 |只看該作者

回覆:唔好攔住我!俾我發洩吓!我就嚟癲喇!!!=="

睇到一半已經火起!拖您隻佬出去打啦




水晶宮

積分: 51912


57#
發表於 13-8-21 17:48 |只看該作者
小歪仔 發表於 13-8-21 17:16
屋企幾乎所有野都係由我book,都叫有個好處~

下次灸試下都係咁樣對你c6,連續幾次之後,佢應該會知自己衰 ...

佢份人係唔會認衰架!


水晶宮

積分: 51912


58#
發表於 13-8-21 17:49 |只看該作者
我愛唐英年 發表於 13-8-21 17:24
睇到一半已經火起!拖您隻佬出去打啦

真係好想打餅佢!一陣佢放工番嚟又唔知又俾咩樣同feedback我喇!


伯爵府

積分: 15740


59#
發表於 13-8-21 17:54 |只看該作者

引用:Quote:kellylau79+發表於+13-8-21+16:52+放

原帖由 ~仔仔媽咪~ 於 13-08-21 發表
點解個個難忍都係咁架!
因為" 男人=難忍"lo我已經睇化曬啦!




水晶宮

積分: 51912


60#
發表於 13-8-21 18:06 |只看該作者
kellylau79 發表於 13-8-21 17:54
因為" 男人=難忍"lo我已經睇化曬啦!

唉....................雖則睇化但真係好難忍吖!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo