親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   11


大宅

積分: 1673


41#
發表於 13-10-27 23:35 |只看該作者

引用:咁多位,+我已pm+資料比你地喇…

原帖由 多多媽 於 13-09-02 發表
咁多位, 我已pm 資料比你地喇…
可以pm 7人車資料嗎

點評

DGmum  我都想要7人van個聯絡電話, 可否pm我? Thanks  發表於 13-11-8 01:19


複式洋房

積分: 264


42#
發表於 13-11-8 01:21 |只看該作者
回覆 Kwankwan_mami 的帖子

我都想要7人van個聯絡電話, 可否pm我? Thanks!


大宅

積分: 1937


43#
發表於 13-11-8 01:40 |只看該作者

引用:唔好意思咁多位,d資料係公司,我星期一pm

原帖由 多多媽 於 13-09-01 發表
唔好意思咁多位,d資料係公司,我星期一pm比你地呀。
我都想要包車資料,可pm我嗎?thx


大宅

積分: 1937


44#
發表於 13-11-8 01:41 |只看該作者

引用:唔好意思咁多位,d資料係公司,我星期一pm

原帖由 多多媽 於 13-09-01 發表
唔好意思咁多位,d資料係公司,我星期一pm比你地呀。
其實如果淨係由機場出酒店近台北車站,2大2小,需要包車嗎?



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo