自由講場

跳至

首頁

尾頁
   22


男爵府

積分: 8555


41#
發表於 13-9-11 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Vansi816+於+13-09-10+發表媽

原帖由 babybaby2013a 於 13-09-11 發表
可以食魚油,令關節潤滑。
唔該晒




男爵府

積分: 8555


42#
發表於 13-9-11 23:08 |只看該作者

引用:如果唔介意搽藥油嘅話,可以去藥房買一隻叫

原帖由 showeva 於 13-09-11 發表
如果唔介意搽藥油嘅話,可以去藥房買一隻叫「勁必康止痛精華油」比伯母試下搽,我個人認為喱隻油好好,好有 ...
聽日去藥房睇睇,thx




男爵府

積分: 8555


43#
發表於 13-9-11 23:10 |只看該作者

引用:Quote:Vansi816+發表於+13-9-11+18:15+其實

原帖由 littlepig2012 於 13-09-11 發表
其實當初醫生係寫紙某一隻牌子俾我媽 但醫生個隻好鬼貴 成7xx蚊 我有親戚做藥劑師佢就話blackmores 都ok ...
Thank you!




子爵府

積分: 10329


44#
發表於 13-9-11 23:14 |只看該作者

回覆:膝蓋痛,有咩可幫手?

其實到一定年紀少不免,因膝蓋軟骨磨蝕,又開始老化,好難根治。可食些保健產品,保護骨與骨之間磨損。問問藥房或藥劑師便可。



禁止訪問

積分: 29471


45#
發表於 13-9-11 23:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8555


46#
發表於 13-9-11 23:38 |只看該作者

引用:我都有因膝蓋痛葡萄糖胺,3個月,效果好,

原帖由 柏架山莊 於 13-09-11 發表
我都有因膝蓋痛葡萄糖胺,3個月,效果好,無再痛
請問你食邊隻架?




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


47#
發表於 13-9-11 23:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+柏架山莊+於+13-09-11+發表我

原帖由 Vansi816 於 13-09-11 發表
請問你食邊隻架?
服他輕

我在2009年6月開始膝蓋痛,9月見骨科西醫,由他處方,之後在大藥房買多2盒,吃了3個月就不再痛,斷尾,膝関節也比之前靈活了。但不一定是這個牌子,因為醫生原本想給另一牌子(不知道是什麼),無貨才給這個




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


48#
發表於 13-9-11 23:49 |只看該作者

回覆:膝蓋痛,有咩可幫手?

我現在每天也有吃魚油丸,對眼、指甲很保護,對膝蓋應該也是




禁止訪問

積分: 16396


49#
發表於 13-9-11 23:54 |只看該作者

引用:我媽媽食葡萄糖胺,佢話冇咁痛,行樓梯好咗~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8555


50#
發表於 13-9-11 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Vansi816+於+13-09-11+發表請

原帖由 柏架山莊 於 13-09-11 發表
服他輕

我在2009年6月開始膝蓋痛,9月見骨科西醫,由他處方,之後在大藥房買多2盒,吃了3個月就不再痛,斷 ...
Thank you!




禁止訪問

積分: 16396


51#
發表於 13-9-11 23:55 |只看該作者

引用:食葡萄糖胺加深海魚油

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16396


52#
發表於 13-9-11 23:56 |只看該作者

引用:我現在每天也有吃魚油丸,對眼、指甲很保護

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8555


53#
發表於 13-9-11 23:56 |只看該作者

引用:食葡萄糖胺加深海魚油

原帖由 onne 於 13-09-11 發表
食葡萄糖胺加深海魚油
thx




禁止訪問

積分: 16396


54#
發表於 13-9-11 23:57 |只看該作者

引用:媽咪已接近80歲,近2年開始覺得膝蓋痛(尤

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


55#
發表於 13-9-11 23:58 |只看該作者

引用:我現在每天也有吃魚油丸,對眼、指甲很保護

原帖由 柏架山莊 於 13-09-11 發表
我現在每天也有吃魚油丸,對眼、指甲很保護,對膝蓋應該也是
omega 3?


男爵府

積分: 8555


56#
發表於 13-9-11 23:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+vet+於+13-09-11+發表呢3樣野

原帖由 catgugu 於 13-09-11 發表
Chondroitin+msm果樽佢寫每次食兩粒(共2800mg),咁我諗食一粒再配葡萄糖胺都夠?



...
萬X有嗎?




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


57#
發表於 13-9-12 00:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+柏架山莊+於+13-09-11+發表我

原帖由 siukingkwok 於 13-09-11 發表
邊隻魚油好呀?
唉!我早排係萬0貪平買咗隻雜嘜,大粒、厚膠囊、魚膠多,所以無咩牌子推薦




男爵府

積分: 8555


58#
發表於 13-9-12 00:09 |只看該作者

回覆:膝蓋痛,有咩可幫手?

首先係呢度多謝以上各位jm提供嘅意見,我會好好睇下邊隻會最適合媽媽用,thank you! 媽媽係一個好傳統嘅硬頸母親,事事盡量唔想麻煩仔女,只會同我地講無嘢、唔痛、唔使擔心,所以佢打得電話叫買藥,我就怕佢真係好痛,但我對保健產品又豪無認識,所以才向各位jm請教,麻煩晒大家!




珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


59#
發表於 13-9-12 00:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+柏架山莊+於+13-09-11+發表我

原帖由 unkuku 於 13-09-11 發表
omega 3?
以前係食過(7海),而家食緊雜嘜,請看#57




子爵府

積分: 10538


60#
發表於 13-9-12 00:34 |只看該作者
Vansi816 發表於 13-9-10 14:23
媽咪已接近80歲,近2年開始覺得膝蓋痛(尤其起床時最痛),親戚介紹咗隻藥俾佢,食咗真係冇咁痛,近日我先 ...
我媽咪都有膝蓋痛, 佢60 幾歲, 宜家要用柺杖形的雨遮, 睇了政府醫院話佢膝蓋退化, 我屋企人買了隻葡萄糖鞍比佢(楓之x) 佢食了2,3 樽, 宜家好好多, 不過如果佢要出街要戴箍箍住, 係要做下運動, 不過不可以過量, 唔好比咁大壓力比個膝蓋, 仲有佢去了DR. KXXX 配了o岩佢既鞋及鞋墊 (醫生都有整個墊比佢, 不過只係棉花整) ...
都有人提議佢做手術, 但係亦有人叫佢唔好, 話做完手術隻腳會無力..
之前佢又有間中去做針灸, 每晚回家用暖水浸腳, 熱水袋敷膝蓋, 希望以上既資料可以幫到妳!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo