夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11206


41#
發表於 06-12-31 05:51 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

oldwoman:

睇到你發表既內容都心up,比我睇完真係喊死.你有無做野?有無小朋友?唔好成日唸住email d內容咁你會痴線.唔好放曬成副心機落老公到,唔好鑽牛角尖,唸下唸下你會幻想出好多野.可能你會覺得又唔係你講就易.我都試過每日只係喊咩都唔想做,唔想同人講野,野都唔想食,唯1想係死.d人見到我仲問我係咪有厭食症?好彩到最後我唸得通,唔會好似以前咁為佢而生存.不過都用左年幾時間先好d,而家有時都會唸但係比以前識控制自己.你同人傾下都好,起碼唔會屈死自己.但係真正幫到你只有你自己,係要你自己唸得通.希望你心病早d好.


子爵府

積分: 10902


42#
發表於 06-12-31 08:30 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!


唉...睇倒你地d事件真係好唔開心, 點解男人會甘???
我都好怕我日後會發生同你地一樣的事, 我一定面對唔倒 :cry:


水晶宮

積分: 53001


43#
發表於 06-12-31 10:15 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

oldwoman,

如果你老公真係對你同仔仔好好,而你又真係好愛佢.你就要學習忘記同唔好再去發掘佢有無再上咸網.如果佢真係只係想尋求一些刺激的話.你不如諗吓係唔係大家真係平淡咗一D?有時男人會想試一D新嘢,但係我唔係提議佢話要咩你又俾咩,嘗試尋找一D你又接受到,而佢有新感受的事情,例如大家一齊睇吓三級片(當然唔可以太噁心,你接受唔到果D啦)

你話唔俾係無用,男人根本唔鍾意聽”唔俾”哩兩個字,只係可以用其他方法令佢唔再需要或者唔想.同一句,你要原諒佢,就要忘記.如果唔係你的生活就是灰色.

希望你努力衝破難關,重上彩虹色彩.


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


44#
發表於 06-12-31 13:30 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

其實如果你老公同個女人無其他野...而佢對你好好...同埋你又愛佢...就比個機會大家...可能心入面有條刺...或者你對佢失去信心...但係時間可以沖淡一齊...




[url=http://lilypie.com][img]


複式洋房

積分: 417


45#
發表於 06-12-31 14:18 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

onon1022 寫道:
其實如果你老公同個女人無其他野...而佢對你好好...同埋你又愛佢...就比個機會大家...可能心入面有條刺...或者你對佢失去信心...但係時間可以沖淡一齊...


yes,一次機會,無下次~


男爵府

積分: 5567

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


46#
發表於 07-1-2 11:01 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

我終於原諒了老公.
今日我要求老公交低tel card俾我, 佢用另一張.
出門口時, 佢發了我2句脾氣. 但10min後, 佢俾tel 我話只要我個心舒服就ok了.
頭先個女人send sms 話"can i talk to you?"
我好想send sms 叫佢不好再send任何message來.
不知咁做係咪最好?
雖然個女人係狂macau 住, 不會來hk

我仲知多一樣thing, 我老公告訴我個女人係有cancer , 所以佢上個月先同一個係佢病時好照顧佢的人結婚. 而個女人係覺得對我老公先有愛情.

我知道後, 不知有什麼反應. 我只知道我老公不可以因為同情心而咁的.
我個心一日比一日重, 痛......有時候係咪我真係不應該知得咁多呢?


水晶宮

積分: 67993


47#
發表於 07-1-2 12:58 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

dorasky,

個女人既然有睇你個blog, 你咪係blog度寫:知道老公係Yahoo識到女仔,佢地有通tel, sms, web cam..........好心痛。但老公喊住叫我原諒佢,佢愛既只係我,唔係個女仔,又應承唔再同個女仔聯絡。

老公告訴我個女人係有cancer , 所以佢上個月同一個係佢病時好照顧佢的人結婚。

我希望佢(個女人)能夠珍惜訴自已個家,一個係佢病時好照顧佢,對佢不離不棄既好男人(個女人老公)。

我已經原諒左老公。或者佢今次,真係正如佢所講,誤以為對個女人同情係愛情。當我說要離婚的時候,至覺悟到,佢愛既只係我,唔係個女仔。



你睇下佢(個女人)厲有冇/有乜回應。其實你老公可以係公司用e-mail or 係街用公共電話同個女人聯絡,所以換咭作用並不大。
天空之城, 快樂之地


水晶宮

積分: 67993


48#
發表於 07-1-2 13:22 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

dorasky,

用你老公電話send sms 比個女仔:我老婆已經知道了。我好愛佢,唔想老婆唔開心,所以不會再與你聯絡。保重!
天空之城, 快樂之地


男爵府

積分: 5567

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


49#
發表於 07-1-2 13:34 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

其實我都知道換咭作用並不大, 但我真係想自己好過d.


子爵府

積分: 12600

好媽媽勳章


50#
發表於 07-1-2 15:01 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

其實你可以send sms比佢...同佢講叫佢唔好再send sms黎...叫佢珍惜身邊既人...問佢仲記唔記得結婚時候既承諾...所講既野...身邊既人係咪可以做到...



[url=http://lilypie.com][img]


複式洋房

積分: 170


51#
發表於 07-1-2 22:45 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

我都覺得係你應該要send返比個女人話佢知你老公唔會再搵佢,.. 叫佢死左條心..

onon1022 寫道:
其實你可以send sms比佢...同佢講叫佢唔好再send sms黎...叫佢珍惜身邊既人...問佢仲記唔記得結婚時候既承諾...所講既野...身邊既人係咪可以做到...


民房

積分: 6


52#
發表於 07-1-3 11:04 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

dorasky

我好明白你的感受, 因為我c6由十月尾開始同一個女子密密傾电話, 而且佢哋仲見過面tim(因為佢哋喺酒吧識架), 由那時開始直到現在, 我都好想原諒佢, 但當每次以為無事的時候又俾我發現佢仲有打俾個女人, 我都換咗佢張tel card架啦, 但係真係無用的.

而我的情況比你仲要差, 因為我已經有個女, 而最近仲好似有第2個tim(希望唔係啦).

所以我嗰心都係一日比一日痛, 一日比一日重! :-(



男爵府

積分: 5567

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


53#
發表於 07-1-3 12:07 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

昨晚我keep住老公的tel card收到個女人sms "佢話不想同我老公再糾纏下去, 佢不會再煩我老公"
接著,我send了個sms俾個女人"我係佢太太. 佢已經不再用這電話, 我不想再收你sms."

到今日, 個電話好平靜, 沒有任何sms了.
我希望件事真係告一段落. 老公明顯對我比以前更好. 但無可否應,我個心仲有呢件事.
點解d 男人永遠要做d野來hurt我地.

從這個group中,我先知道原來好多男人結婚後, 都不會好好珍惜女人. 但點解我們女人結婚後, 事事都要老公為先.


水晶宮

積分: 67993


54#
發表於 07-1-3 12:12 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

dorasky ,

你有冇同你老公講個女人send sms 去你老公的 old tel card ar ?

佢乜反應?
天空之城, 快樂之地


男爵府

積分: 5567

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


55#
發表於 07-1-3 12:25 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

我沒有同老公講個女人send sms 來& 我send了sms俾佢.


PCCW2319 寫道:
dorasky ,

你有冇同你老公講個女人send sms 去你老公的 old tel card ar ?

佢乜反應?


民房

積分: 6


56#
發表於 07-1-3 12:44 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

如果你己經選擇原諒佢,就無謂再想啦! 况且個女人都話唔會再找你老公啦

我知道會好難, 但2個人一齊行己經好好架啦, 總好過我只係1個人等 :-(


男爵府

積分: 5567

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


57#
發表於 07-1-3 12:46 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

如果我係你, 有個小朋友, 我都未必支持得到.

好奇媽媽 寫道:
如果你己經選擇原諒佢,就無謂再想啦! 况且個女人都話唔會再找你老公啦

我知道會好難, 但2個人一齊行己經好好架啦, 總好過我只係1個人等 :-(


民房

積分: 6


58#
發表於 07-1-3 12:51 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

我同唔知自己可以撑到幾時, 但我又唔知点做, 唯百見步行步LOR.



其實我只係知道個心會痛, 好實


男爵府

積分: 5567

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


59#
發表於 07-1-3 14:14 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

你女女有多大呀!

好奇媽媽 寫道:
我同唔知自己可以撑到幾時, 但我又唔知点做, 唯百見步行步LOR.



其實我只係知道個心會痛, 好實


民房

積分: 6


60#
發表於 07-1-3 14:17 |只看該作者

Re: 個心好痛....真的....好痛!

我的女兒只得3yrs old

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo