跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1453


41#
發表於 13-11-25 11:12 |只看該作者
回覆 亞晴 的帖子

仔仔而家幾大? 其實太小的小朋友, <2歲, 在認知/智能/表達的測試, 未必能準確反應實況...
不過已有跟進好好啦~
大家加油!


複式洋房

積分: 296


42#
發表於 13-11-29 20:07 |只看該作者

回覆:wing324 的帖子

其實有N班收佢我都覺得奇蹟。但今年去in其他學校的k1就吾點,老師問佢咩嘢名,佢答外星語,現在冇只得一間收佢下午班。都係好彩才有書讀。健康院要佢兩歲半再回去評估。


男爵府

積分: 6153

陪月勳章


43#
發表於 13-12-21 12:25 |只看該作者

回覆:說話遲緩

其實呢度有冇媽媽二歲健康院唔pass?


複式洋房

積分: 280


44#
發表於 13-12-22 01:26 |只看該作者

引用:其實呢度有冇媽媽二歲健康院唔pass?

原帖由 hebe2010 於 13-12-21 發表
其實呢度有冇媽媽二歲健康院唔pass?
我排緊屯門醫院見醫生,姑娘話等半年9個月,排到就有電話,真係蚊瞓,我仔係協康上緊堂,果時都排左幾個月,仲要由屯門岀太子上





男爵府

積分: 8806

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 13-12-23 08:38 |只看該作者
hebe2010 發表於 13-12-21 12:25
其實呢度有冇媽媽二歲健康院唔pass?
我仔都fail左


男爵府

積分: 8806

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 13-12-23 08:46 |只看該作者
亞晴 發表於 13-12-22 01:26
我排緊屯門醫院見醫生,姑娘話等半年9個月,排到就有電話,真係蚊瞓,我仔係協康上緊堂,果時都排左幾個月 ...
請問你係邊度轉介排協康同埋排醫院見醫生架?我仔2歲時健康院fail左只係轉介下葵涌,去到見左姑娘,之後話要等差不多一年先知要見邊方面嘅支援喎,可能言語治療師,可能醫生,唉,等到頸都長


複式洋房

積分: 280


47#
發表於 13-12-23 18:08 |只看該作者

引用:Quote:亞晴+發表於+13-12-22+01:26+我排緊

原帖由 Oceanus 於 13-12-23 發表
請問你係邊度轉介排協康同埋排醫院見醫生架?我仔2歲時健康院fail左只係轉介下葵涌,去到見左姑娘,之後話 ...
2歲健康院肥左,寫左信,自己打去屯院約,家長見姑娘落簿咋,情況同你去下葵涌一樣,協康自己打去申請架!



點評

Oceanus  Thanks  發表於 13-12-28 08:02


大宅

積分: 1453


48#
發表於 13-12-27 16:09 |只看該作者
hebe2010 發表於 13-12-21 12:25
其實呢度有冇媽媽二歲健康院唔pass?

me2!! 2.5歲再見姑娘! Pray for OK.


複式洋房

積分: 290


49#
發表於 14-3-3 22:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Oceanus+於+13-12-23+發表請

原帖由 亞晴 於 13-12-23 發表
2歲健康院肥左,寫左信,自己打去屯院約,家長見姑娘落簿咋,情況同你去下葵涌一樣,協康自己打去申請架!



...
我仔說話遲缓,想帶他去言語治潦,但上網見到有兩間(協康會和領思)有什麼分别,大家可分享下嗎?


大宅

積分: 3641


50#
發表於 14-3-4 20:14 |只看該作者

回覆:jy7033as 的帖子

協康比較出名


大宅

積分: 1453


51#
發表於 14-3-7 11:41 |只看該作者
可考慮協康會青蔥計劃:
http://slp.heephong.org/cht/speech-therapists-tutor-service

打電話去問清楚先: 2393 7555


複式洋房

積分: 290


52#
發表於 14-3-7 13:04 |只看該作者

回覆:ywchan7e 的帖子

Thank,我仔己快27個月,但都只說BB話,得媽媽,拜拜聽得清,其他就唔知未識講或音不清,好煩呀


大宅

積分: 1453


53#
發表於 14-3-7 14:40 |只看該作者
jy7033as 發表於 14-3-7 13:04
Thank,我仔己快27個月,但都只說BB話,得媽媽,拜拜聽得清,其他就唔知未識講或音不清,好煩呀

...

不過小朋友進步可以好快!
未返N班前,阿女情況也差不多。返了3-4個月, 句子也出現了,雖然仍是不太願講及講不清。
仔仔有冇返學?


複式洋房

積分: 290


54#
發表於 14-3-7 19:08 |只看該作者

回覆:ywchan7e 的帖子

我仔18至24個月返PG,到2歲返N班(半日)到現在,其實都唔知點解!


大宅

積分: 2382

BK Milk勳章


55#
發表於 14-3-17 13:39 |只看該作者
我個小朋友都係2歲唔PASS健康院, 下個月再返去。唔PASS之後我猛TRAIN佢講野, 現在講到一兩句完整句子。
除左協康, 可以問下基督教服務處心橋兒童計劃, 都有幫助言語發展既服務。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo