自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 393


41#
發表於 13-9-26 23:56 |只看該作者

引用:如果係美國唔會

原帖由 topkidsmom 於 13-09-26 發表
如果係美國唔會
因為美國經濟?




複式洋房

積分: 393


42#
發表於 13-9-26 23:57 |只看該作者

引用:i+will+go.i+hope+i.can+leave+hk+in.5+yrs

原帖由 puppydingo 於 13-09-26 發表
i will go.i hope i.can leave hk in.5 yrs time too
Good luck




子爵府

積分: 10329


43#
發表於 13-9-26 23:57 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

有機會不妨出外闖下,不要說為小孩那麼偉大。我自己當年移民加國,三年後仍選擇回流,但你問我現在有了小孩後會否回去長住,我會說不,我不想老了還要說英文。而且那不是我的家。

我只會讓我孩子大些回去讀大學,因太多野放吾開,如家人、朋友、工作等。但我亦無悔當年離港的曰子,呢種生活不是人人有機會試,會將眼光擴闊D,更了解自己想要什麼樣的人生。雖然其間要經歷無家人在生邊,想盡辨法識朋友,學揸車,上夜校,找工作,學煑飯……

人生好短暫,做一些自己不會後悔的事吧!


子爵府

積分: 13914


44#
發表於 13-9-27 00:00 |只看該作者

引用:美國……我未必考慮… +

原帖由 andeskinki 於 13-09-26 發表
美國……我未必考慮…
Agreed , I m now living in Canada , 同老公傾過,如果將小朋友想過美國讀書,我唔會俾,太危險





複式洋房

積分: 393


45#
發表於 13-9-27 00:01 |只看該作者

引用:Quote:Rivierama+發表於+13-9-26+23:38+NYC

原帖由 jellomama 於 13-09-26 發表
NYC 治安又差又多老墨。住 New Jersey 揸車去 NYC 返工得唔得?好多人都係咁!
Yes exactly the plan if we decide to go there
Queens or brooklyn 就真係...hmm




男爵府

積分: 7967

畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 13-9-27 00:03 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

有機會咪試下囉!唔試過又唔知姐!
對小朋友,外國環境同教育都比呢度冇咁大壓力,活動空間大D,身心都舒暢D!
以前係外國住,感覺D時間好多,雖然都忙,但忙完仲有時間做自己有興趣嘅嘢,喺呢度,每日基本要做的事都好似唔夠時間...
不防一試!加油呀!唔慣咪再返嚟囉!




男爵府

積分: 5859


47#
發表於 13-9-27 00:03 |只看該作者
黎"美國媽媽會"睇下啦.. 有好多條討論都係講緊呢個問題...


男爵府

積分: 9089


48#
發表於 13-9-27 00:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Vincent913+於+13-09-26+發表

原帖由 Rivierama 於 13-09-26 發表
係呀香港返工真係0親子時間
但過到美國分分鐘要做ftm
Ok架,外国屋大,啲屋企立雜野求其放一邊,唔洗好執屋,屋企都好似好整齊


公爵府

積分: 25555


49#
發表於 13-9-27 00:34 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

我會,但絕對不會係美國,美國人人有槍咁滯,感覺唔係咁安全




公爵府

積分: 25555


50#
發表於 13-9-27 00:36 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

我會,但絕對不會係美國,美國人人有槍咁滯,感覺唔係咁安全




水晶宮

積分: 55968


51#
發表於 13-9-27 00:53 |只看該作者
Rivierama 發表於 13-9-26 23:57
Good luck
once my biz is on good track i will move back to melb.


大宅

積分: 3627


52#
發表於 13-9-27 01:07 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

美國經濟好差,治安又差


水晶宮

積分: 70254

hashtag影視迷勳章


53#
發表於 13-9-27 01:09 |只看該作者

回覆:Rivierama 的帖子

For your reference - both of my kids go to public school in the US. My son is in 4th grade and my daughter in 2nd grade. They both love school because it is stress free. It takes my son about 30-40 minutes each day to finish homework, my girl about 20 minutes. They have plenty of time to read, exercise and play.




大宅

積分: 1072


54#
發表於 13-9-27 01:12 |只看該作者
其它國家會考慮
US definitely not


男爵府

積分: 9529

BK Milk勳章 畀面勳章


55#
發表於 13-9-27 01:12 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

會 讀書無咁大壓力 人都有人情味d




大宅

積分: 1045


56#
發表於 13-9-27 01:14 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

Definitely




珍珠宮

積分: 44493

2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 分享愛 想生BB熱投 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


57#
發表於 13-9-27 01:16 |只看該作者
為小朋友著想一定走


別墅

積分: 828


58#
發表於 13-9-27 01:18 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

我會馬上走.生活繫中國呢個地方太辛苦啦




子爵府

積分: 13389


59#
發表於 13-9-27 01:53 |只看該作者

回覆:喺外國住過的jm

比我都會去


別墅

積分: 946


60#
發表於 13-9-27 01:54 |只看該作者
當然會

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo