自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20885


41#
發表於 13-10-3 23:55 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

我唔開心會同老公講, 如果我同c6 鬧交會同朋友, 媽媽, 妹講, 不會收埋


子爵府

積分: 12864


42#
發表於 13-10-4 00:07 |只看該作者

回覆:minikin 的帖子

我會同C6講,因佢係我最信得過既人,而且佢唔會出賣我,但有時講同一個話題講得太耐佢就冇心機聽,唔想聽!


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 13-10-4 00:10 |只看該作者
回覆 minikin 的帖子

分擔、分享


水晶宮

積分: 50254


44#
發表於 13-10-4 00:11 |只看該作者

回覆:minikin 的帖子

家姐係我最好嘅傾訴對象。



若沒有忙碌, 你便不會懂得善用閒暇; 沒有痛苦, 便不會明白快樂的得來不易; 沒有失去, 我們更不會懂得珍惜--是苦是甜也好, 是時間太多或太少也好, 最重要的, 還是請不要浪費你的人生! (純粹分享 ^0^)


男爵府

積分: 9489


45#
發表於 13-10-4 00:12 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

暫時仲有幾位知心好友,希望可以一直keep落去




男爵府

積分: 9788


46#
發表於 13-10-4 00:14 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

C6




複式洋房

積分: 133


47#
發表於 13-10-4 00:16 |只看該作者
同神呀, 佛呀講都得.


侯爵府

積分: 24148


48#
發表於 13-10-4 00:28 |只看該作者

回覆:minikin 的帖子

老公


禁止訪問

積分: 735


49#
發表於 13-10-4 00:29 |只看該作者

引用:通常都係c6,但如果同c6有唔開心,都唔知同

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17555

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


50#
發表於 13-10-4 00:31 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

唔同人講,都唔知可以同邊個講


大宅

積分: 1843


51#
發表於 13-10-4 00:35 |只看該作者
同C6講,或者best friend講,如果唔想人知,就同屋企隻狗講


子爵府

積分: 11428

畀面勳章


52#
發表於 13-10-4 00:39 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

越來越唔講
最多係度講少少,但都近乎無

根本無人會想聽想知,講出來讓人做茶餘話題嗎




侯爵府

積分: 20913


53#
發表於 13-10-4 00:42 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

C6




男爵府

積分: 9432


54#
發表於 13-10-4 00:56 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

我會同- C6>呀媽>細妹>呀女>呀仔……如此類推咁講


子爵府

積分: 11211


55#
發表於 13-10-4 00:59 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

我祈禱,同天父講!




瑪瑙宮

積分: 139332

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


56#
發表於 13-10-4 01:02 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

唔講,不過我好少唔開心


男爵府

積分: 9546


57#
發表於 13-10-4 01:14 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

老公




男爵府

積分: 6632


58#
發表於 13-10-4 01:18 |只看該作者
c6..細妹..朋友,如果同c6有野唔開心就多數同朋友講,唔想屋企人擔心


男爵府

積分: 6197


59#
發表於 13-10-4 02:46 |只看該作者

回覆:人大左,唔開心會同邊個講?

有好朋友,但有知心友,所以。。。no


男爵府

積分: 6197


60#
發表於 13-10-4 02:47 |只看該作者

引用:有好朋友,但有知心友,所以。。。no

原帖由 百厭豬 於 13-10-04 發表
有好朋友,但有知心友,所以。。。no
更正,但冇知心友


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo