論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1920


41#
發表於 07-2-23 11:01 |只看該作者

Re: 我想問你地會封幾多錢利事比工人呢?

就嚟同佢講


joanthony 寫道:
[quote]
twins214wy 寫道:
joanthony,

So will you give another holiday to your maid ?


she took the holiday yesterday.

另LeeLeemum

如果你唔話比佢聽你咩事只係猛發老皮, 係毫無意義的, 分分鐘佢以為有問題果個係你, 佢未必知佢嘈醒你, 好多野你以為係common sense, 但工人來講唔係架, 我反而好想知點解你唔直接講佢知? 如果你無講而發老皮, 係你唔岩wor![/quote]
孩子需要鼓勵, 適當的稱讚和鼓勵, 會使他更努力去完成任務, 對自己更有自信. 在小朋友的學習過程中,父母的啟發與鼓勵是十分重要。


民房

積分: 81


42#
發表於 07-2-23 11:19 |只看該作者

Re: 我想問你地會封幾多錢利事比工人呢?

100 x 2


複式洋房

積分: 313


43#
發表於 07-2-23 13:04 |只看該作者

Re: 我想問你地會封幾多錢利事比工人呢?

我比100 x 2

親戚朋友冇比, 因為佢放咗4日假


大宅

積分: 2612


44#
發表於 07-2-23 15:12 |只看該作者

Re: 我想問你地會封幾多錢利事比工人呢?

我比 $50 x 2 羅

有時見佢做野, 麻麻地咁...真係唔鬼想比佢 :tongue:


大宅

積分: 2667


45#
發表於 07-2-23 15:40 |只看該作者

Re: 我想問你地會封幾多錢利事比工人呢?

年初一 : $50 x 2
年初四 (開工) : $50 x 2


大宅

積分: 4279


46#
發表於 07-2-26 00:38 |只看該作者

Re: 我想問你地會封幾多錢利事比工人呢?

masiuling1218 寫道:
年初一 : $50 x 2
年初四 (開工) : $50 x 2


有開工利是。good idea


大宅

積分: 2643


47#
發表於 07-2-26 00:40 |只看該作者

Re: 我想問你地會封幾多錢利事比工人呢?

$50 x 2
人人常歡笑 不要眼淚掉


男爵府

積分: 7906

2018復活節勳章 醒目開學勳章


48#
發表於 07-2-26 15:45 |只看該作者

Re: 我想問你地會封幾多錢利事比工人呢?

100x2


複式洋房

積分: 156


49#
發表於 07-2-27 04:24 |只看該作者

Re: 我想問你地會封幾多錢利事比工人呢?

$50 x 2. I want to give more, but she doesn' worth it. :-x
[img align=right]http://www.youngnutrition.net/member/tickers/63514/ticker2.png[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo