自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 537


41#
發表於 07-3-9 23:09 |只看該作者

Re: 有冇體罰過你的小孩子呀?

試過打佢屁股, 佢即時打返我手, 試過兩次都係咁, 我唔敢再打, 費事讓她有打人的習慣, 不過事後我都有同她講返因為佢激得我好嬲, 所以才打她, so far 見佢無學打人. 好彩!


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


42#
發表於 07-3-10 00:05 |只看該作者

Re: 有冇體罰過你的小孩子呀?

我只會用手打下亞女手板仔.
但有個同學既亞媽,用滕條或各種物件打 仲打到收唔到手 大仔小一,細仔k3 但打成咁!兩個仔都(一D都唔聽話)
順順利利 大吉大利       


別墅

積分: 527


43#
發表於 07-3-10 08:16 |只看該作者

Re: 有冇體罰過你的小孩子呀?

算! :-(


子爵府

積分: 11684

牛年勳章


44#
發表於 07-3-10 09:35 |只看該作者

Re: 有冇體罰過你的小孩子呀?

當然有啦.
仲要 " 係金果隻"


珍珠宮

積分: 49733

畀面勳章


45#
發表於 07-3-10 10:49 |只看該作者

Re: 有冇體罰過你的小孩子呀?

我囡5歲,我都只係打過佢既pat pat,仲係玩既時候,通常佢做錯事,我都係同佢講佢係唔口岩,唔會打佢,而家d小朋友打佢都唔會有同我地細個個陣d俾人打d感受lu,所以都費事做


水晶宮

積分: 51987

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


46#
發表於 07-3-10 11:37 |只看該作者

Re: 有冇體罰過你的小孩子呀?

有架.....真係激到我火起咪打囉!!! 唔知係咪心理作用, 打完都覺佢地乖咗d嘅!!


侯爵府

積分: 24124


47#
發表於 07-3-10 11:58 |只看該作者

Re: 有冇體罰過你的小孩子呀?

打1-2吓pat pat, 算唔算
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


伯爵府

積分: 18645


48#
發表於 07-3-10 12:17 |只看該作者

Re: 有冇體罰過你的小孩子呀?

都有架,鬧左好多次都唔聽就打手同patpat囉


男爵府

積分: 5226


49#
發表於 07-3-10 14:19 |只看該作者

Re: 有冇體罰過你的小孩子呀?

fanfan0582 寫道:
都有架,鬧左好多次都唔聽就打手同patpat囉


me2


別墅

積分: 527


50#
發表於 07-3-10 14:58 |只看該作者

Re: 有冇體罰過你的小孩子呀?


大宅

積分: 2255


51#
發表於 07-3-10 17:10 |只看該作者

Re: 有冇體罰過你的小孩子呀?

無!
因為我們家是採用 『諗經』制度!
哈哈!即是講道理!
由上至下以及老中青都是被講『經』大的。
自然我們都會對小朋友『仲經』!
犯了錯,就由他們錯的根源出發....一路講到影響
要他們明白,如果唔明 就繼續到他們領悟

哈兒 寫道:
我小女孩以7歲了,我堅持道理解決體罰. :


別墅

積分: 527


52#
發表於 07-3-10 21:26 |只看該作者

Re: 有冇體罰過你的小孩子呀?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo