想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 960


41#
發表於 07-3-25 07:54 |只看該作者

Re: 有個湯水可以幫助懷孕架


珍珠宮

積分: 34146


42#
發表於 07-3-25 16:21 |只看該作者

Re: 有個湯水可以幫助懷孕架

紅棗(8-10粒)燉雞汁(雞半隻去皮)
一星期一次


洋房

積分: 34


43#
發表於 07-3-26 08:51 |只看該作者

Re: 有個湯水可以幫助懷孕架

我去個雞檔、全部都是清遠鶏、個老板幫我選的他説這隻生個蛋”多句”老!


大宅

積分: 1209


44#
發表於 07-3-26 10:23 |只看該作者

Re: 有個湯水可以幫助懷孕架

我之前都買唔到老母雞,我都係同d雞檔老細講,叫佢上大陸攞雞先幫我訂,通常老細都會幫我留,因為老雞好重,要成七八十蚊一隻,所以老細見到我去佢都會好開心,因為我係澳門住架,所以我真係唔知你地香港邊到有得買呀,但我問過香港的朋友,佢話有d雞檔會幫你地訂喎,不如你地試下呀,唔好意思幫唔到你地呀,各位


別墅

積分: 960


45#
發表於 07-3-28 13:51 |只看該作者

Re: 有個湯水可以幫助懷孕架

Le829,

o......原來您係o係澳門住. 可能有d唔同啦!


別墅

積分: 960


46#
發表於 07-4-1 18:34 |只看該作者

Re: 有個湯水可以幫助懷孕架

今朝去咗另一個街市(相熟), 老闆娘話真係無老雞啦! 如果有的話, 都是騙~一定沒有.


不過清遠(38蚊斤)同湛江(36蚊斤)都有蛋蛋雞~湯好甜喎! 都係煲淮山杞子, 亦可配花膠螺頭. 今晚試試淮山杞子花膠螺頭煲清遠雞.


複式洋房

積分: 154


47#
發表於 07-4-1 21:38 |只看該作者

Re: 有個湯水可以幫助懷孕架

唔該晒.. 等我試下先
祝大家 順利生產 :party: :wave:


別墅

積分: 960


48#
發表於 07-4-2 09:15 |只看該作者

Re: 有個湯水可以幫助懷孕架

都幾好飲呀! 老闆娘話都可以唔剝皮, 湯會好飲些, 我同意. 不過, 真係太肥膩啦! 一定要隔油囉! 蛋蛋都幾好食, 記得最後先落蛋蛋才滑滑.


大宅

積分: 1209


49#
發表於 07-4-2 10:23 |只看該作者

Re: 有個湯水可以幫助懷孕架

過路人A
唔駛客氣,希望幫到你地啦


複式洋房

積分: 228


50#
發表於 07-4-10 23:38 |只看該作者

Re: 有個湯水可以幫助懷孕架

Would yu tell me the doctor's name?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo