夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


大宅

積分: 3466


41#
發表於 13-10-30 23:15 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

我有出到声同老公講“我要人唔要錢”、“你陪我地多d啦!”之類的說話…都冇用


大宅

積分: 3466


42#
發表於 13-10-30 23:18 |只看該作者

引用:D男人係甘⋯你個仔就三歲!就要上k1.會冇甘

原帖由 circle119 於 13-10-30 發表
D男人係甘⋯
你個仔就三歲!就要上k1.會冇甘困身。
如不是有別女人,其實不好理d男人,自己要愛錫自己。找 ...



大宅

積分: 1023


43#
發表於 13-10-30 23:20 |只看該作者
回覆 Babebabeyo 的帖子

Well said ~~~~


侯爵府

積分: 23624


44#
發表於 13-10-30 23:28 |只看該作者
你個生活重點失衡,我想信有好工人,繼續搵,等你少d時間處理家裡碎事,多d私人時間,做你喜歡嘅事;人投入了就會忘記一些事,正如你c6投入工作!一個游手好閒,不思上進,晚晚在家,但打機c6你願意ma?到時冇屋,冇車,冇現金!你會安逸?人自足常樂,学下自制快樂la~~~


禁止訪問

積分: 14036


45#
發表於 13-10-30 23:46 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 79226


46#
發表於 13-10-30 23:50 |只看該作者
去做下義工
特別可以去醫院幫手
可以消磨時間, 亦等你知道咩叫做不幸
good luck.


大宅

積分: 4967


47#
發表於 13-10-30 23:52 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

我寧願做你,不用憂心$,我現在見到c6就火滾,學歷5高,搵到份人工高,又話辛苦,人工低又唔夠一家4口,仲衰到叫我做佢湊仔,最慘佢又唔識攪小朋友D嘢,火都嚟,對住佢想跳海




洋房

積分: 86


48#
發表於 13-10-31 00:04 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

好明白你,物質的確唔係一切,錢剛好夠用就好,比所需要既多,就會變成煩惱




複式洋房

積分: 372


49#
發表於 13-10-31 00:06 |只看該作者

回覆:大C 的帖子

掉反轉個個係你老公,你會唔會咁諗呢?
你一定係個d要錢多過要愛既女人




大宅

積分: 1317


50#
發表於 13-10-31 08:22 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

對老公生意工作無興趣-呢點我要講下。
其實伴侶係有需要了解大家工作,




大宅

積分: 1317


51#
發表於 13-10-31 08:34 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

對老公生意工作無興趣-呢點我要講下。
其實伴侶係有需要了解大家工作, 最好最thoughtful 嘅partner 係為左對方,接受一啲自己無興趣的事,即係投其所好。

男人大部份時間都係工作,而佢又咁上心,總會開口埋口講做野。如果你表現得有興趣知,佢可能講電語唔會幾句就收缐。其實男人肯同女人講工作,I will see it as an achievement.

樓主你話有時老公無搵你,係你都又打比佢,what\'s app 佢但佢失蹤左啊定你只係想佢主動搵你?




男爵府

積分: 5471


52#
發表於 13-10-31 08:50 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

既然老公本身錫自己,又有物質同金錢back up你,其實你可以好自由咁做d自己鐘意做既事!
小至上下興趣班玩下瑜珈,大至搞下小生意!
哩度大把人個老公唔得閒理自己之餘,仲要無錢,買件靚衫都唔捨得!大把人欲哭都無淚〜你已經好幸福啦!




男爵府

積分: 6275


53#
發表於 13-10-31 08:52 |只看該作者
回覆 Lady_babe_11 的帖子

“魚與熊掌不能兼得”系一個定律。又要充分的愛護,又要豐富的物質。
根本就吾可能。錢,誰不愛。如果吾愛,甘你依家拼搏的動力和理由又是什麼?
by the way,我同我老公都系經歷緊差不多的生活。我地已有一個月冇見,有時甚至更耐。
吾通我就要質疑他對家庭的責任,對老婆的愛?
冇。反而我只會感恩。


伯爵府

積分: 17148


54#
發表於 13-10-31 10:36 |只看該作者
gloriahilton 發表於 13-10-30 18:09
之前有請過幾個工人,菲印都有,都好衰,所以依家轉咗請鍾點EE,一日八個鍾幫輕下我。
之前亦有認識一D媽咪 ...

我明白你感受, 我的情況都有D相似, 我老公呢幾年生意好好, 經濟上鬆動咗好多, 但老公成日都要做嘢應酬陪老闆, 不過我地基本上極少溝通,而且亦越來越夾唔到, 很多事情上標準和看法都不一致. 就算同老公一齊, 我地都沒有話題, 我講幾句佢便會FEEL到我地不同. 我亦知C6有其他大陸女朋友,因他很多老闆都是有2個老婆, 他現在漸漸覺得其實見識多咗睇嘢角度唔同咗, 同本身老婆夾不到是很平常的, 他老闆的老婆都能默默接受, 自己另揾意義, 而我份人比較執著, 所以佢話若我覺得很痛苦, 可以離婚, 但他在經濟上仍想照顧我和女兒 (8歲和3歲).

如果我可以選, 我會選擇工作環境和我接近的老公 (我和C6相識時大家都係打工的, C6後來才做生意), 我同意你所講, 成日可以見面, 事事有商量的夫妻最幸福.... 但很可惜很多事情都不是自己能去選, 唯有隨著命運安排去調節自己, 跟據自己能擁有的去選最好的比自己, 我也覺得很無奈, 但為了自己和仔女都要接受.

其實時間是由你安排的, 你有經濟能力, 已經比其他人多很多選擇, 正如我, 請了2個工人去幫我睇住小朋友, 換來自己的自由時間.
雖然有很多工人都衰, 但亦不少可靠的工人, 只是要比時間去找.... 亦要學會把工作放手, 交比工人做, 便可空出時間給自己休息.
至於朋友方面, 儘量找背景接近的人, 便多些話題一齊開心D, 當然每個人都有自己忙的事, 需要遷就配合, 才能識到朋友.


男爵府

積分: 6621


55#
發表於 13-10-31 10:51 |只看該作者
我很羡慕樓主,起碼你生活富裕﹗
我老公都好忙,忙住自己一個去呢到去果到,剩低我地三母女向屋企﹗
我地無錢無屋無樓,只有一大筆欠債﹗
每天見到佢嘅時間得兩三個鐘,仲要係凌晨﹗
我無得再出聲免得又吵一鑊﹗現在唯有習慣一下﹗


伯爵府

積分: 16757


56#
發表於 13-10-31 12:41 |只看該作者
請工人/鐘點
留返d精力就可以善用見到老公的每分每秒. 重質不重量
可以一齊的時候, 不要抱怨, 諗D野一齊做下, 攤在一起看電視/DVD 都好架
無老公鍾意老婆成日抱怨架, 你越抱怨, 佢咪越唔想同你一齊


男爵府

積分: 8044


57#
發表於 13-10-31 12:55 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

我覺得可能你要檢討下自己的心態先囉
你好似好自滿於自己有嘅嘢
由你行文,我覺得你其實幾難頂
常覺得人地好羨慕你
你有無用凡平等嘅心待人?
不喜就不要聽了


珍珠宮

積分: 41556


58#
發表於 13-10-31 13:05 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

唉,我呢啲做到死死下又受氣,每日見bb 既時間都係得幾個鐘, 仲要每個月都冇錢儲,就係為著頭家

見到你呢個post, 真係同係人但唔同命

我一個名牌都冇


子爵府

積分: 10008


59#
發表於 13-10-31 14:05 |只看該作者
小mama 發表於 13-10-31 13:05
唉,我呢啲做到死死下又受氣,每日見bb 既時間都係得幾個鐘, 仲要每個月都冇錢儲,就係為著頭家

見到你呢 ...

晤好甘唸,為自己愛/愛自己既家人努力系件幸福既事,應該感到自豪

當你咩都有,就會失去奮鬥動力,沉迷於物質系浪費人生.
今天再大的事,到了明天就是小事,
今年再大的事,到了明年就是故事。
不需要太計較、太在意,一切都會過去。


大宅

積分: 4872

大廚勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 13-10-31 14:44 |只看該作者

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo