立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16229
原帖由 TVC 於 13-11-07 發表 林記... 我媽個朋友以前好鍾意叫埋我哋一齊去食... 我喺出面個球場打完波就入去食...
珍珠宮
積分: 35170
積分: 36657
may220033 發表於 13-11-7 15:34 青衣涌美“大歡喜“蝴蝶酥 有冇食過…………我個仔至愛
原帖由 Justforyouss 於 13-11-07 發表 嘩仲係到啊?想當年成日係到打等架 有無轉裝修啊?影張相黎比我懷念 ...
大宅
積分: 1683
原帖由 lazymichelle 於 13-11-07 發表 我都成日食呢檔野,好好味。
原帖由 may220033 於 13-11-07 發表 長康酒樓由細食到大
瑪瑙宮
積分: 136960
原帖由 may220033 於 13-11-07 發表 長康越黎越晤掂!!林記好食好多
積分: 1964
珊瑚宮
積分: 108241
原帖由 Justforyouss 於 13-11-07 發表 :excited 以前細個星期日阿媽懶得煮就去食晚飯架喇
原帖由 TVC 於 13-11-07 發表 如果計冇變.... 檔燒味好似都冇變... 我由小學10/12蚊盒飯食到宜家20蚊...
積分: 19827
may220033 發表於 13-11-7 15:06 好耐歴史既麵包鋪仍在
may220033 發表於 13-11-7 15:59 涌美間茶樓轉咗好多手嫁啦!!
原帖由 may220033 於 13-11-07 發表 青衣对我!!真係好多回憶
原帖由 丁丁aunty 於 13-11-07 發表 最記得果陣"佳景"........對出O的仲有個嬸嬸係度賣鵪鶉.......呀媽有時會買一隻俾我當"寵物" ...
積分: 4889
原帖由 dasy 於 13-11-07 發表 林記無以前咁好食啦
原帖由 may220033 於 13-11-07 發表 青衣涌美“大歡喜“蝴蝶酥 有冇食過…………我個仔至愛
Sally-Old 發表於 13-11-7 17:47 林記好似執左喇
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy