自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 16229


41#
發表於 13-11-7 16:01 |只看該作者

引用:Quote:may220033+發表於+13-11-7+15:26+反

原帖由 TVC 於 13-11-07 發表
林記...
我媽個朋友以前好鍾意叫埋我哋一齊去食...
我喺出面個球場打完波就入去食...
長康越黎越晤掂!!林記好食好多


珍珠宮

積分: 35170


42#
發表於 13-11-7 16:01 |只看該作者

回覆:青衣金滿利“沙爹牛肉包“回憶的味道!!

仲係到啊?想當年成日係到打等架

有無轉裝修啊?影張相黎比我懷念下丫




珍珠宮

積分: 36657

hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 13-11-7 16:04 |只看該作者
may220033 發表於 13-11-7 15:34
青衣涌美“大歡喜“蝴蝶酥
有冇食過…………我個仔至愛
大歡喜重係到~~~
http://www.baby-kingdom.com/static/image/stamp/004.gif


伯爵府

積分: 16229


44#
發表於 13-11-7 16:04 |只看該作者

引用:嘩仲係到啊?想當年成日係到打等架有無轉裝

原帖由 Justforyouss 於 13-11-07 發表
嘩仲係到啊?想當年成日係到打等架

有無轉裝修啊?影張相黎比我懷念 ...
無吖!!仍然不變!!我食飽走了



大宅

積分: 1683


45#
發表於 13-11-7 16:14 |只看該作者

回覆:青衣金滿利“沙爹牛肉包“回憶的味道!!

我都成日食呢檔野,好好味。


伯爵府

積分: 16229


46#
發表於 13-11-7 16:17 |只看該作者

引用:我都成日食呢檔野,好好味。

原帖由 lazymichelle 於 13-11-07 發表
我都成日食呢檔野,好好味。
估晤到依家沙爹牛肉都ok
甘盡有冇好味推介??
仔仔係青衣返學!!放學後一定肚餓!!


珍珠宮

積分: 35170


47#
發表於 13-11-7 16:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+may220033+於+13-11-07+發表

原帖由 may220033 於 13-11-07 發表
長康酒樓由細食到大
:excited
以前細個星期日阿媽懶得煮就去食晚飯架喇




瑪瑙宮

積分: 136960

2025勳章蛇年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


48#
發表於 13-11-7 16:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+TVC+於+13-11-07+發表林記...

原帖由 may220033 於 13-11-07 發表
長康越黎越晤掂!!林記好食好多
林記無以前咁好食啦


大宅

積分: 1964


49#
發表於 13-11-7 16:22 |只看該作者
如果計冇變....
檔燒味好似都冇變...
我由小學10/12蚊盒飯食到宜家20蚊...
最好笑...房屋署都被逼遷..去咗華惠個位...


珊瑚宮

積分: 108241

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


50#
發表於 13-11-7 16:22 |只看該作者


伯爵府

積分: 16229


51#
發表於 13-11-7 16:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+may220033+於+13-11-07+發表

原帖由 Justforyouss 於 13-11-07 發表
:excited
以前細個星期日阿媽懶得煮就去食晚飯架喇
長康比起以前真係差好遠味道


伯爵府

積分: 16229


52#
發表於 13-11-7 16:24 |只看該作者

引用:如果計冇變....檔燒味好似都冇變...我由小

原帖由 TVC 於 13-11-07 發表
如果計冇變....
檔燒味好似都冇變...
我由小學10/12蚊盒飯食到宜家20蚊...
係吖“房署“搬咗係我外家附近
晤知点解??


伯爵府

積分: 16229


53#
發表於 13-11-7 16:25 |只看該作者

回覆:青衣金滿利“沙爹牛肉包“回憶的味道!!

青衣对我!!真係好多回憶


伯爵府

積分: 19827

BK Milk勳章


54#
發表於 13-11-7 16:30 |只看該作者
may220033 發表於 13-11-7 15:06
好耐歴史既麵包鋪仍在
呢間O野真係無得頂呀.........隔離間文具舖都唔小事........仲有幾十年O既長康酒樓都一樣咁正

我出世就搬入康貴, 跟住搬O黎搬去都係住青衣, 到我依家結O左婚生埋仔都係住呢度.......細個去O既健康院, 依家就成日帶住個仔去.......所以有時去開行下呢度, 好多回憶.........


伯爵府

積分: 19827

BK Milk勳章


55#
發表於 13-11-7 16:35 |只看該作者
may220033 發表於 13-11-7 15:59
涌美間茶樓轉咗好多手嫁啦!!
最記得果陣"佳景"........對出O的仲有個嬸嬸係度賣鵪鶉.......呀媽有時會買一隻俾我當"寵物"


珍珠宮

積分: 35170


56#
發表於 13-11-7 17:16 |只看該作者

引用:青衣对我!!真係好多回憶

原帖由 may220033 於 13-11-07 發表
青衣对我!!真係好多回憶
搵日我都返去行下




伯爵府

積分: 16229


57#
發表於 13-11-7 17:31 |只看該作者

引用:Quote:may220033+發表於+13-11-7+15:59+涌

原帖由 丁丁aunty 於 13-11-07 發表
最記得果陣"佳景"........對出O的仲有個嬸嬸係度賣鵪鶉.......呀媽有時會買一隻俾我當"寵物" ...
賣鵪鶉“我都記得!!
不過政府禁咗因為太殘忍


大宅

積分: 4889


58#
發表於 13-11-7 17:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+may220033+於+13-11-07+發表

原帖由 dasy 於 13-11-07 發表
林記無以前咁好食啦
林記好似執左喇




大宅

積分: 4889


59#
發表於 13-11-7 17:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mercurycc+於+13-11-07+發表

原帖由 may220033 於 13-11-07 發表
青衣涌美“大歡喜“蝴蝶酥
有冇食過…………我個仔至愛
我鍾意"芝麻餅"多D




瑪瑙宮

積分: 136960

2025勳章蛇年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


60#
發表於 13-11-7 18:08 |只看該作者
Sally-Old 發表於 13-11-7 17:47
林記好似執左喇

我好少去一期康泰樓那邊浦xddd

只會出現二期~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo