夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


複式洋房

積分: 218


41#
發表於 13-11-11 12:22 |只看該作者

回覆:ching070707 的帖子

一張相之嘛,大方d啦


男爵府

積分: 8861

BK Milk勳章


42#
發表於 13-11-11 12:36 |只看該作者
本帖最後由 April_B 於 13-11-11 13:20 編輯
candyseiren 發表於 13-11-11 02:44
果時我去我男友屋企訓,見到佢張佢同前女友既旅行相擺出黎,thailand好興整隻碟筒響到,佢就筒左響個電視機隔 ...

佢細妹D野都丟!!!!?!?!佢細妹OK嗎


男爵府

積分: 8861

BK Milk勳章


43#
發表於 13-11-11 12:36 |只看該作者
肥豆媽咪 發表於 13-11-11 02:41
回覆 ngan2012 的帖子

你冇KEEP前男友既相?
好搞笑

點評

肥豆媽咪    發表於 13-11-11 12:46


公爵府

積分: 28881


44#
發表於 13-11-11 12:40 |只看該作者
ky0416 發表於 13-11-11 10:28
嘩, 回憶嚟嘅啫

唔駛咁霸道要燒咗人張相呀嘛

呢D咪港女上身囉
低能白痴

人地既嘢関佢Q事咩
走去燒人地D相
掉人地既公仔
我係男人,呢D女人一定好行夾唔送



子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


45#
發表於 13-11-11 12:46 |只看該作者

引用:好大方,我暫時就未做到咁既境界啦,我同以

原帖由 ngan2012 於 13-11-11 發表
好大方,我暫時就未做到咁既境界啦,我同以前ex既相都掉哂架啦,反正冇咩值得留念

...
你自己覺得應該要掉晒係你自已既個人選擇,邊可以迫另一個人去服從你既選擇?!




公爵府

積分: 25538


46#
發表於 13-11-11 12:49 |只看該作者
我男友直情仲放前妻的相(攬住果d) 在facebook, 其實我見到都唔太開心, 不過無計. 佢有次仲開比我睇, 問我有無睇過, 我話無....仲扮到無興趣睇 (其實睇了十幾次了).

我唔介意佢keep 相, 只是唔想佢open 在facebook, 不過呢d係佢自由, 到我真係同佢結左婚時, 希望佢自動自覺set 番唔open 啦.


大宅

積分: 1820


47#
發表於 13-11-11 12:50 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

我應該就掉唔到啦,因為剛剛搵返本相簿再睇,張相已經唔係度,唔知係我男友收埋左定掉左大家d回應都好激動下,不過有時唔係當事人好難體會到果下感受,我都係分享感受姐,乜而家bk咁似某d膠登論壇既,變左質


男爵府

積分: 9371


48#
發表於 13-11-11 12:56 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

你唔唔適合你bf,因為佢有過去,去找個冇拍過拖既男人啦,回憶係腦海裡,你掉佢既相,佢既身體都曾經比人佔有過,奉勸女人勿太小氣


大宅

積分: 1820


49#
發表於 13-11-11 12:56 |只看該作者

引用:我男友直情仲放前妻的相(攬住果d)+在facebo

原帖由 koko2000 於 13-11-11 發表
我男友直情仲放前妻的相(攬住果d) 在facebook, 其實我見到都唔太開心, 不過無計. 佢有次仲開比我睇, 問我 ...
真係人人接受程度唔同,如果係我一定冇得傾,太唔尊重自己


珍珠宮

積分: 30295


50#
發表於 13-11-11 13:11 |只看該作者
Crystalcc2000 發表於 13-11-11 08:09
點解可以掉人地阿妹d嘢,你咁自私嘅?如果人地掉你d嘢都得?
係啦, 又唔係佢比錢買, 有咩權利掉人D野呢? 間屋係佢比錢就話姐!
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


珍珠宮

積分: 30295


51#
發表於 13-11-11 13:24 |只看該作者
ngan2012 發表於 13-11-11 12:50
我應該就掉唔到啦,因為剛剛搵返本相簿再睇,張相已經唔係度,唔知係我男友收埋左定掉左大家d回應 ...
我的確唔係當事人, 不過我都有差不多既經歷, 仲要D相唔係一張, 係一本相簿, 我老公幫佢EX影既, 夜晚去公園, 又同EX既媽咪一齊影, 我都好唔開心架, 佢幫我影果陣都冇咁好心機, 仲要影到我勁肥勁醜樣, 更加冇幫我媽咪影過相, 但我冇諗過要掉左佢, 因為呢D始終係佢既過去同回憶!
就算比你掉/燒左D相, 又如何呢, 佢放底左, D相既存在影響唔到佢, 佢冇放底, 有冇相都一樣可以回憶, 回味!
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


禁止訪問

積分: 4309


52#
發表於 13-11-11 13:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1820


53#
發表於 13-11-11 13:33 |只看該作者

引用:Quote:ngan2012+發表於+13-11-11+12:50+我

原帖由 小寶貝兒 於 13-11-11 發表
我的確唔係當事人, 不過我都有差不多既經歷, 仲要D相唔係一張, 係一本相簿, 我老公幫佢EX影既, 夜晚去公園, ...
咁有冇將你既感受同佢講?


男爵府

積分: 6480

開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回


54#
發表於 13-11-11 13:58 |只看該作者
一般男人在家不會刻意拿走 ex 的東西, 除非很憎ex啦!

那時我見到 ex的東西都很想掉, 佢5准, 現在仲放係櫃桶一格, 晒我 d 位。


大宅

積分: 4859


55#
發表於 13-11-11 14:36 |只看該作者
真係奇怪, 見到死物會怒氣衝天, 但係會行會走果個反而無問題?

除咗第一次拍拖外, 絶大部份人拍拖時都會互相影響. 你男友有啲習慣/行為, 可能都係因EX而改變到而家咁樣. 或者同你拍拖都可能係你同EX有地方相似先同你一齊? 咁點解仲同呢個男人一齊呢?


民房

積分: 2231


56#
發表於 13-11-11 14:51 |只看該作者

回覆:如果見到男友家庭相簿內有佢一家人跟佢舊女友既合照?

相就冇。頸巾就有條

不過一齊冇耐就因為我凍,先生比咗我戴。
一知係佢ex織嘅,真係想拆散再燒咗佢!
不過我過唔到自己嗰關…做唔出…

之後條頸巾就長居我屋企。
拍拖時鬧大交執嘢走,我都會比返條嘢先生

而家結咗婚,條嘢都仲喺娘家。
都唔知掉唔掉好…

我都會呷醋㗎




公爵府

積分: 25538


57#
發表於 13-11-11 14:51 |只看該作者
ngan2012 發表於 13-11-11 12:56
真係人人接受程度唔同,如果係我一定冇得傾,太唔尊重自己
兩個人相處, 係要兩個人接受到才可以行落去. 我情願佢放張相但己完全沒有感受, 比起佢偷偷去睇or心入面想住那樣更唔尊重呢?
我可以先尊重佢, 比時間佢.....當然如果我地要結婚了, 我才會談呢個問題. 我亦唔想因為一d唔重要既相影響兩個人的感情.
如果佢要我掉晒我以前d相, 我都會好唔開心, 因為我唔係掛住果d人, 只係呢d係我生命的一部份.


男爵府

積分: 8861

BK Milk勳章


58#
發表於 13-11-11 15:12 |只看該作者
Waiwaiping 發表於 13-11-11 14:51
相就冇。頸巾就有條

不過一齊冇耐就因為我凍,先生比咗我戴。
哈哈哈...掉就唔好...反正你都KEEP住左,咁咪繼續KEEP.
另外, 你買過/織過條俾你C6好唔好?


民房

積分: 2231


59#
發表於 13-11-11 15:53 |只看該作者

引用:Quote:Waiwaiping+發表於+13-11-11+14:51+

原帖由 April_B 於 13-11-11 發表
哈哈哈...掉就唔好...反正你都KEEP住左,咁咪繼續KEEP.
另外, 你買過/織過條俾你C6好唔好?
...
嘿嘿…當初就係織咗條比先生~
之後佢就比咗嗰條嘢我
好似交換咁

不過先生不嬲唔戴頸巾,
佢都唔記得咗條嘢喺我度…
我應該會繼續留佢喺娘家,等佢自然消失…
不過會消失嘅可能性有啲低




侯爵府

積分: 22747

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 熱血勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


60#
發表於 13-11-11 16:00 |只看該作者
係人都有過去

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo