自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   4


伯爵府

積分: 15625


41#
發表於 13-11-19 14:08 |只看該作者
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-19 14:22 編輯
wonwhy 發表於 13-11-19 13:49
我都唔明點解會有呢D衰人,我公司都有一個,她係店長,她自己今年年頭先生完個女,做人地媽媽,我有左通知 ...

我真係好唔明, 點解佢會覺得我係度似大肚呃假咁?? 做人亞媽陀住個B, 有邊個唔驚個B有事, 重要陀住, 自己有事唔好受, 又要驚, 又唔食得藥...我今次咩藥都無...有我都唔敢食...

重有, 佢請人唔係應該諗幾時要有準備? 我一早同佢講左有左BB, 咁佢就要諗嫁啦, 佢依家比我見到係, 如果我做PARTTIME, 佢就請個FULL TIME, 如果我簽contract唔可以請假, 咁就做到放產假, 咁佢請個人咪只係頂我10weeks?
我想問下jm有無係做人上司, 同常你地會點做??


大宅

積分: 2974


42#
發表於 13-11-19 14:34 |只看該作者

回覆:CarrieNazi 的帖子

告佢,去同勞工處講


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


43#
發表於 13-11-19 14:39 |只看該作者
只要老公支持到屋企~決定點都OK~


伯爵府

積分: 15625


44#
發表於 13-11-19 14:43 |只看該作者
唉,我都知有下屬大肚係麻煩,人手上都係問題,但都唔可以咩都賴哂我嫁,佢請反黎既assistant做唔夠鐘未考得試,又係我。因為我無反,佢因為要行出行入,比客黑面又係我。


侯爵府

積分: 20662


45#
發表於 13-11-19 14:49 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我?

你千其唔好簽任何野或口頭應承,問左勞工處先




伯爵府

積分: 15625


46#
發表於 13-11-19 14:55 |只看該作者
titankaine 發表於 13-11-19 14:39
只要老公支持到屋企~決定點都OK~
我都有難處,我老公係支持到,我神早唔做啦,我短期內都無得選擇


伯爵府

積分: 15625


47#
發表於 13-11-19 14:58 |只看該作者
我今日放工會打去問勞記睇下點,我只知道我可以say no。但佢可以做d咩呢,我就唔知


侯爵府

積分: 24367


48#
發表於 13-11-19 14:58 |只看該作者
無嘢同佢講喎, 叫佢自己了解吓勞工法例, 為佢好, 唔想佢坐監:pppp:


禁止訪問

積分: 10885

大廚勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 13-11-19 15:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10048


50#
發表於 13-11-19 15:04 |只看該作者

回覆:唉~~唔知點好...想喊...可以有咩人幫到我?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15625


51#
發表於 13-11-19 15:04 |只看該作者
iris5a 發表於 13-11-19 14:58
無嘢同佢講喎, 叫佢自己了解吓勞工法例, 為佢好, 唔想佢坐監
佢又話佢問過會計,律師呀 ,但佢地無可能唔知係會有好大問題喎?!


伯爵府

積分: 15625


52#
發表於 13-11-19 15:08 |只看該作者
looklook_66 發表 13-11-19 15:04
我之前嘔到攞咗七個月假,醫生會一個月咁寫醫生紙,其實唔舒服都冇計架,有咩事點算。



...
其實係呀,如果個員工有事,一定瀨公司,到時公司野官非,有排賠


大宅

積分: 3302


53#
發表於 13-11-19 15:13 |只看該作者
係大肚期間,係唔可以轉合約,你可以去平機會告佢!


大宅

積分: 3302


54#
發表於 13-11-19 15:13 |只看該作者
回覆 CarrieNazi 的帖子

係,


子爵府

積分: 12853

育兒性格勳章


55#
發表於 13-11-19 15:19 |只看該作者
本帖最後由 mielmiel 於 13-11-19 15:20 編輯
CarrieNazi 發表於 13-11-19 15:04
佢又話佢問過會計,律師呀 ,但佢地無可能唔知係會有好大問題喎?!

佢大你架咋,有醫生紙就冇有怕,佢咁衰下次唔需要提早復工。 唔知有冇錯,病假期間工作,有咩事勞工保險好似唔包,你順便問下勞工處


男爵府

積分: 7337

畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


56#
發表於 13-11-19 15:22 |只看該作者
你上司好似本末倒置, 佢應該請個pt返來support下同埋到你放產假時頂替, 而唔係叫你轉pt囉, 你大肚期間都唔可以轉任何terms, 你可以同你上司講清楚同叫佢請pt既建議, 表明自己身體ok就一定會返工, 並唔係持肚吞pop
我在BK的成長~~


大宅

積分: 3098


57#
發表於 13-11-19 15:23 |只看該作者
樓主你醫生比你放3日, 你只放1日, 我相信你係負責任的人.

理論上你有咗, 請病假會多咗及有D粗重野唔做得, 公司會expect公司其他人及你上司會分担, 但你上司為咗一定有人比佢使, 所以提出以上要求等佢可以同公司講請多個人/逼你一家要返工, 我覺得你上司既然咁做, 將來都唔會對你好, 你唔好應承佢, 維持現狀, 亦唔需要諗佢點解咁, 因為好多人都係只顧自己, 職場上更加係咁.


禁止訪問

積分: 10048


58#
發表於 13-11-19 15:24 |只看該作者

引用:Quote:looklook_66+發表+13-11-19+15:04+我

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11315


59#
發表於 13-11-19 15:32 |只看該作者

引用:CASE+:+http://www.baby-kingdom.com/forum

原帖由 CarrieNazi 於 13-11-19 發表
本帖最後由 CarrieNazi 於 13-11-19 12:35 編輯

CASE : http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=vie ...
個經理蝦你,你大肚有假紙ok ga la佢甘做其是大肚婆


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


60#
發表於 13-11-19 15:36 |只看該作者

引用:唔轉+放完產假唔做

原帖由 bkteapot 於 13-11-19 發表
唔轉 放完產假唔做
贊成!




首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo